NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Trekker dere i fra bonustimene på siste faktura når det byttes til ny strøm leverandør ?? Dette er vel mine timer og må vel trekkes i fra på siste faktura når det byttes til ny leverandør og ikke på August faktura ??
Hei Halvor T Når det gjelder bonustimen er denne ment som en lojalitetsbonus til våre kunder. Vi ønsker å gi noe ekstra til lojale kunder som er hos oss over tid. Det forutsetter derfor at man er kunde hos NorgesEnergi ved utbetalingen av bonustimene som skjer i August hvert år. Man står fritt til å avslutte sin strømavtale når som helst, men da bortfaller dessverre de bonustimene som ikke har rukket å bli utbetalt. Om ønskelig kan du lese mer om bonustimen her: https://norgesenergi.no/kundefordeler/bonustimen/ Ha en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Meget fornøyd med avtalen min med Norgesenergi og kjempe bra kundeservice.
Hei Knut W Tusen takk for fin tilbakemelding. Vi setter pris på at du tar deg tid til å fortelle oss at du er fornøyd. Det er fint å høre at du er fornøyd både med kundeservicen og strømavtalen din hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Vi skal gjøre vårt beste for at du fortsetter å være fornøyd hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi
Misvisende og uærlig markedsføring. Vanskelig å få klarhet i de faktiske kundeforholdene og å sammenligne tilbudet med konkurrenter. Tungvindt kundeservice. De lover foreksempel prismatch - men for å få det så må man sende inn en søknad hver måned selv om konkurrenten har den prisen fast. Elkjøp solgte meg inn med bindingstid i 6 måneder. Anbefales svært lite.
Hei Ole H Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, både ris og ros. Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd hos oss. Gjennom vårt samarbeid med Elkjøp får man en Spotprisavtale. Man får da strømmen til innkjøpspris til en hver tid og innkjøpsprisen er lik hos alle leverandører. Det er derfor det som kommer utenom Innkjøpsprisen/Spotprisen man da sammenligner, i form av fast månedsbeløp/påslag per kwh. Man kan da enkelt sammenligne sin avtale opp mot andre Spotprisavtaler ved å sammenligne kostnaden som kommer utover Spotprisen. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter da vi gjerne vil høre mer om dine erfaringer hos oss og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Ringer for å spørre om hva di 49 kronene jeg betaler ekstra i måneden er. Får beskjed om at det er for at jeg skal kunne få binde strømmen i to og to måneder i gangen. Jeg sier at jeg kan ikke huske at jeg har bestilt et slikt avonemang.. Hun sier at det stemmer at jeg aldri har benyttet meg av å binde strømmen, men jeg har fått Mail om det ca 6 ganger i året. Så blir linja brutt. Så får jeg sms om at hun har fjernet det ifra mott abonemang og at jeg ikke vil få slike tilbud noe mere. Uten å få bekreftelse ifra meg om at det er slik jeg vil ha det.
Hei Nina Vi beklager at det har vært en misforståelse her. Kundebehandler hos oss har nok da forstått det som at du ikke ønsket denne og har nok fjernet den i beste mening. Dersom du fremdeles ønsker å ha den med på din avtale kan du enkelt registrere den igjen på min side eller ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080, epost [email protected] eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/. Mvh Monica - NorgesEnergi
Prøvde å bytte til et "billigere" strømselskap det ble det bare problemer av. Ble kontaktet ganske fort av NorgesEnergi der jeg har vært kunde i mangen år, og nå fikk jeg enda bedre avtaler der, og det er jeg kjempe fornøyd med. Så takk for at dere kontaktet meg igjen😊
Hei Marit Så hyggelig å høre at du satt pris på å bli kontaktet av oss. Vi er glade for at du ønsket å komme tilbake til oss og håper du blir fornøyd med din nye avtale. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Jeg er fornøyd med Norges energi på omtrent alle vis
Hei Frode Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Det er vi glade for. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Har vært kunde hos Norges Energi i mange år. Topp 5 avtale. Har ikke hatt noe å utsette på dem inntil nå..... Tenkt at det er greit at noen gjør jobben for meg og sjekker strømprisen. Topp 5 i Norge må jo være bra. Når strømforbruket går ned og regningene fyker i været, er det noe som skurrer. Å bli klok på nettsiden/faktura/nettleie/strømpriser/strømstøtte krever sin mann! Når du ikke skjønner noe av regningene og regningene begynner å nærme seg en månedslønn.... da prøver du å ta kontakt for å forstå hva som skjer. Ikke noen link til kontakt på min side hos Norges Energi. Ved å google finner jeg en epost/konktaktlink. Får ikke svar på tre henvendelser. Telefon blir det neste. 1 time i telefonkø for å få kontakt!!! Da er jeg så sinna at jeg knapt klarer å si det jeg vil si. De skylder på lite bemanning og at det vil bedre seg. Norges Energi skylder videre tallene fra netteier. (At snitt strømprisen min er nærmere 6 kr kwh sier de ingenting om - sikkert topp 5 i Norge.) Netteier er lett å kontakte - de skylder på Norges Energi. og min dårlige avtale med dem. Jeg er sikkert klin idiot, har vært et lett bytte og må sone min straff for det.
Hei Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt hos oss. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. Topp 5 garanti er en variabel strømavtale. En variabel avtale vil vanligvis ikke endre seg like ofte i pris. Den går både senere opp i pris og senere ned i pris enn en spotprisavtale og det er derfor vanlig at den ligger både over og under spotprisen i perioder. Frem til første November var man pliktet til å varsle prisendringer 14 dager i forkant. Etter første November ble dette endret til 30 dager i forkant av prisendringen. Det kan i den forbindelse oppstå uventede endringer i spotprisen før varslet pris trer i kraft. I sommer og tidlig høst økte spotprisen langt raskere og langt høyere enn forventningen for perioden var på råvarebørsen, og dermed hadde kunder med variabelpris en langt gunstigere pris enn kunder med spotprisavtaler i denne perioden. Tilsvarende har spotprisen i Oktober falt langt raskere og langt lavere enn det som var forventet i markedet. Dette medfører at variabelprisene en periode lå over spotprisen. Det har vært store variasjoner og stor usikkerhet knyttet til strømprisene i hele år og det har tidvis ført til en større forskjell mellom Spotpris og Variabelpris enn det som historisk sett har vært vanlig. Første del av Desember lå variabel pris igjen godt under spotprisen. Når man sammenligner avtaler er det viktig og se over en lenger periode og ikke kun en avgrenset tidsperiode. Når det gjelder ventetiden har vi dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt den siste tiden og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som vi håper vil hjelpe kundene våre med å komme raskere i kontakt med oss. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen dersom det skulle være noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080, epost [email protected] eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi