NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prøvde å bytte til et "billigere" strømselskap det ble det bare problemer av. Ble kontaktet ganske fort av NorgesEnergi der jeg har vært kunde i mangen år, og nå fikk jeg enda bedre avtaler der, og det er jeg kjempe fornøyd med. Så takk for at dere kontaktet meg igjen😊
Hei Marit Så hyggelig å høre at du satt pris på å bli kontaktet av oss. Vi er glade for at du ønsket å komme tilbake til oss og håper du blir fornøyd med din nye avtale. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Jeg er fornøyd med Norges energi på omtrent alle vis
Hei Frode Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Det er vi glade for. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Har vært kunde hos Norges Energi i mange år. Topp 5 avtale. Har ikke hatt noe å utsette på dem inntil nå..... Tenkt at det er greit at noen gjør jobben for meg og sjekker strømprisen. Topp 5 i Norge må jo være bra. Når strømforbruket går ned og regningene fyker i været, er det noe som skurrer. Å bli klok på nettsiden/faktura/nettleie/strømpriser/strømstøtte krever sin mann! Når du ikke skjønner noe av regningene og regningene begynner å nærme seg en månedslønn.... da prøver du å ta kontakt for å forstå hva som skjer. Ikke noen link til kontakt på min side hos Norges Energi. Ved å google finner jeg en epost/konktaktlink. Får ikke svar på tre henvendelser. Telefon blir det neste. 1 time i telefonkø for å få kontakt!!! Da er jeg så sinna at jeg knapt klarer å si det jeg vil si. De skylder på lite bemanning og at det vil bedre seg. Norges Energi skylder videre tallene fra netteier. (At snitt strømprisen min er nærmere 6 kr kwh sier de ingenting om - sikkert topp 5 i Norge.) Netteier er lett å kontakte - de skylder på Norges Energi. og min dårlige avtale med dem. Jeg er sikkert klin idiot, har vært et lett bytte og må sone min straff for det.
Hei Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt hos oss. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. Topp 5 garanti er en variabel strømavtale. En variabel avtale vil vanligvis ikke endre seg like ofte i pris. Den går både senere opp i pris og senere ned i pris enn en spotprisavtale og det er derfor vanlig at den ligger både over og under spotprisen i perioder. Frem til første November var man pliktet til å varsle prisendringer 14 dager i forkant. Etter første November ble dette endret til 30 dager i forkant av prisendringen. Det kan i den forbindelse oppstå uventede endringer i spotprisen før varslet pris trer i kraft. I sommer og tidlig høst økte spotprisen langt raskere og langt høyere enn forventningen for perioden var på råvarebørsen, og dermed hadde kunder med variabelpris en langt gunstigere pris enn kunder med spotprisavtaler i denne perioden. Tilsvarende har spotprisen i Oktober falt langt raskere og langt lavere enn det som var forventet i markedet. Dette medfører at variabelprisene en periode lå over spotprisen. Det har vært store variasjoner og stor usikkerhet knyttet til strømprisene i hele år og det har tidvis ført til en større forskjell mellom Spotpris og Variabelpris enn det som historisk sett har vært vanlig. Første del av Desember lå variabel pris igjen godt under spotprisen. Når man sammenligner avtaler er det viktig og se over en lenger periode og ikke kun en avgrenset tidsperiode. Når det gjelder ventetiden har vi dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt den siste tiden og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som vi håper vil hjelpe kundene våre med å komme raskere i kontakt med oss. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen dersom det skulle være noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080, epost [email protected] eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Virker dårlig. Strømselskapet tror og sier en ting. ( som høres fornuftig ut for meg) Forsikringsselskapet som ser på saken har en helt annen mening, og virker vanskelig og bortforklarende.
Hei Arild Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på både ris og ros. Vi beklager at du har opplevd å få motsridende informasjon i kontakt med oss. Det er viktig for oss at informasjonen som gis fra oss er riktig og tilstrekkelig i alle kanaler. Vi tar din tilbakemelding til etterretning og ser på om det er noe vi kan gjøre her. Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Kjempe viktig å ha 1 godt samarbeid med Norges Energi. Det er så lurt av kundene å følge med på sitt eget forbruk. Og ha 1 så lavt forbruk når det gjelder Strøm forbruket som overhode mulig. Jeg følger med foreksempel på Facebook. at mine medmennesker får de skyhøye strøm regningene. Da må de kundene ta kontakt med sin strøm leverandør og finne gode løsninger, så strøm forbruket går ned, eller finne 2 alternativer å for å holde strøm forbruket nede. Norges Energi har mange gode løsninger, spare tips. Jeg leser alt det Norges Energi kommer med, så jeg holder meg informert. Det er så viktig å tenke over hvor mye strøm man bruker i måneden.
Hei Marit I Tusen takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at våre strømsparetips er nyttige. I dagens marked med høyere strømpriser enn normalt er det ekstra viktig å være bevisst strømmen man bruker. Den billigste strømmen er tross alt den man ikke bruker. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Vi er glade for å ha deg som kunde. Mvh Monica - NorgesEnergi
Jeg spørte tidligere om prissikring og avtalane jeg har hatt hos Norgesenergi. Jeg fikk svar at jeg finner disse avtalene på oversikten om avtaleoversikt på mine sider hos Norges Energi. Der kan jeg ikke se at jeg hadde avtalt prissikring for november og desember for nesten 6kr per kW. Det hadde jeg heller aldrei godkjent. Jeg fikk strømregning på nesten 400% høyere en gjennomsnittlig. Jeg er ikke fornøyd.
Hei Thorsteinn G Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt. Det er valgfritt å benytte seg av fastprisene via prissikring og kundene må aktivt takke ja til tilbudene for at det skal registreres fastpris. Man bekrefter da tilbudene skriftlig og får så en bekreftelse på registrering av fastpris på epost i etterkant. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan sjekke opp i saken. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Forsøker å ringe, men det er jo selvfølgelig umulig å komme fram. Jeg byttet til Norgesenergi 26.desember og jeg har penger tilgode på nettleie. Har betalt full pris til tidligere strømleverandør, men tilgode strøm på samme beløp er hos dere. De skulle vært utbetalt til meg ihvertfall til samme dato som den strømfakturaen forfalt. Dvs at dere holder tilbake mine penger eller på godt norsk; stjæler!
Hei Knut O. R. S Når man har et tilgodebeløp på fakturaen vil dette vanligvis automatisk utbetales. Dersom du nylig har byttet til oss kan det hende vi ikke har registert kontonummer for utbetaling. Man blir da vanligvis kontaktet og bedt om å sende oss dette. Alternativt blir det sendt en utbetalingsblankett til kunden eller beløpet trekkes fra på neste faktura. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan sjekke opp i saken. Dersom du ikke ønsker å vente i telefonkø kan du kontakte oss via kontaktskjema https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ eller sende en epost til [email protected]. Mvh Monica - NorgesEnergi