NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God oppfølging fra leverandør, var iferd med å bytte, opplevde at de ønsker å beholde meg som kunde, har i dag fått en bekreftelse på dette ved å sammenligne de tilbudene som er i markedet.
Hei Geir! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og det er flott å høre at du er fornøyd med oppfølgingen og svar på din henvendelse. Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Prøver å ordne sak for min demente mor (har fullmakt) Dere vil ikke ordne opp etter å ha forklart 100 ganger at hun har fått regning lenge etter hun flyttet. En trist sak for min mor
Hei Axel, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Alltid hyggelige de du prater med. Stoler på dere og er veldig fornøyd at jeg kan betale på lønningsdagen selv om det er etter forfall.
Hei Marit, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd! :) Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Lover rabatt, men ingenting skjer. Etter mange purringer skjer ingenting fremdeles. Timevis med venting på at de skal ringe tilbake. Elendig service.
Hei Rolf, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Hurtig svar på tlf, eller tilbakering. Høflig og kundevennlig. Gode tilbud.
Hei Marit, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det er flott å høre at du er fornøyd! Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Har brukt norgesenergi i flere ulike leiligheter fordi de har hatt reltivt rimelig strømpris. Denne siste perioden derimot startet med å tilby meg å beholde strømavregningen fra innflytningsmåneden og siden det knapt er en periode man bruker mer strøm enn under innflytning så er dette absolutt scam. Så var det stille en stund før de nå har tatt på seg å ringe hver 14 dag meg "tilbud" jeg ikke er interessert i. Og enda jeg opplyser om at jeg ikke er interessert hverken i å endre avtale, bygge på avtalen eller annet tull så slutter de ikke å ringe. Hadde en samtale med kundeservice om dette idag, og ba de om å slette nummeret mitt fra listen Samt å sende en epost videre opp i systemet om at dette er på kanten og fikk beskjed om at "de ikke gadd å krangle med meg om dette mere". Jeg smiler i samtale med folk i serviceyrker, det var absolutt ingen grunn for han å ta den tonen. nå bytter jeg selskap.
Hei Rarina, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre om denne opplevelsen og vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Sa opp avtalen for to mnd siden. Har over 6000 kr til gode. Likevel sendes det ut nye faktura og purringer
Hei Tone, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre om denne opplevelsen, vi setter stor pris på din tilbakemelding og ønsker gjerne å undersøke saken og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard