⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Pr idag er jeg fornøyd med NorgesEnergi

Omtale av  Geir

God oppfølging fra leverandør, var iferd med å bytte, opplevde at de ønsker å beholde meg som kunde, har i dag fått en bekreftelse på dette ved å sammenligne de tilbudene som er i markedet.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:22

Hei Geir! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og det er flott å høre at du er fornøyd med oppfølgingen og svar på din henvendelse. Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Nyttig (0)

Trist

Omtale av  Axel

Prøver å ordne sak for min demente mor (har fullmakt) Dere vil ikke ordne opp etter å ha forklart 100 ganger at hun har fått regning lenge etter hun flyttet. En trist sak for min mor

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:22

Hei Axel, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Nyttig (0)

Veldig fornøyd med kunde rådgiver.

Omtale av  Marit

Alltid hyggelige de du prater med. Stoler på dere og er veldig fornøyd at jeg kan betale på lønningsdagen selv om det er etter forfall.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:22

Hei Marit, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd! :) Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Nyttig (0)

Holder ikke det de lover

Omtale av  Rolf

Lover rabatt, men ingenting skjer. Etter mange purringer skjer ingenting fremdeles. Timevis med venting på at de skal ringe tilbake. Elendig service.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:22

Hei Rolf, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Nyttig (1)

Godt fornøyd med behandling

Omtale av  Marit

Hurtig svar på tlf, eller tilbakering. Høflig og kundevennlig. Gode tilbud.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:21

Hei Marit, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det er flott å høre at du er fornøyd! Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

tulletilbud og frekk kundebehandling

Omtale av  Rarina

Har brukt norgesenergi i flere ulike leiligheter fordi de har hatt reltivt rimelig strømpris. Denne siste perioden derimot startet med å tilby meg å beholde strømavregningen fra innflytningsmåneden og siden det knapt er en periode man bruker mer strøm enn under innflytning så er dette absolutt scam. Så var det stille en stund før de nå har tatt på seg å ringe hver 14 dag meg "tilbud" jeg ikke er interessert i. Og enda jeg opplyser om at jeg ikke er interessert hverken i å endre avtale, bygge på avtalen eller annet tull så slutter de ikke å ringe. Hadde en samtale med kundeservice om dette idag, og ba de om å slette nummeret mitt fra listen Samt å sende en epost videre opp i systemet om at dette er på kanten og fikk beskjed om at "de ikke gadd å krangle med meg om dette mere". Jeg smiler i samtale med folk i serviceyrker, det var absolutt ingen grunn for han å ta den tonen. nå bytter jeg selskap.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:21

Hei Rarina, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre om denne opplevelsen og vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Nyttig (0)

Elendig service

Omtale av  Tone

Sa opp avtalen for to mnd siden. Har over 6000 kr til gode. Likevel sendes det ut nye faktura og purringer

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:21

Hei Tone, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre om denne opplevelsen, vi setter stor pris på din tilbakemelding og ønsker gjerne å undersøke saken og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR