Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Beste markedspris

Omtale av  Martin

God kundeservice , ryddig oppsett på min side og gunstig pris

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2023 08:17

Hei Martin! Takk for tilbakemeldingen.Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med kundeservicen i NorgesEnergi. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Med vennlig hilsen NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Strømmen er den samme bare bedre pris

Omtale av  Helge H

Rimelig og greit så langt kun en ting trekker litt ned for min del. Har ikke sanntids avlesning jeg har ikke funnet det i allfall elles har all virket så langt

Svar fra NorgesEnergi
27.03.2023 11:03

Hei Helge H. Vi takker for din tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Nettleie

Omtale av  Knut E

Grei mobilapp kunne med fordel hatt avtale med nettselskapet slik at man fikk alt på samme faktura

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2023 08:46

Hei Knut E. Vi takker for din tilbakemelding, og vil ta det videre i henhold til samfakturering med alle netteiere. Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)

Strømstøtte og norgesenergi

Omtale av  Simon S

Norgesenergi er et typisk kaldt stort selskap, de som jobber som kundebehandlere der bryr seg ikke om jobben sin, og alt blir dekket over av policyer som ikke er ekte. Største tips jeg kan gi til dere vedrørende Norgesenergi er om du noen gang skulle finne deg i en situasjon hvor du må flytte din adresse for strøm, så sørg for at det er fra den 1. neste måned, for norgesenergi med glede bytter din adresse midt i måneden uten og informere om at du mister da strømstøtte for den måneden. Var "kjempe glad" da jeg fikk min regning på 4000kr for en enslig mann fordi jeg ikke fikk noe strømstøtte.

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2023 08:41

Hei Simon S. Det er leit å lese om din opplevelse. Ved leverandørbytte så vil en motta strømstøtten enten fra ny leverandør, forrige leverandør eller direkte fra netteier. Du kan kontakte netteier for mer informasjon om hvem som utbetaler strømstøtten for perioden. Dersom du har noen spørsmål så tar du kontakt ved vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)

Dårlig kundeservice

Omtale av  Petter

Inngikk strømavtale med Norges Energi. Først klarte de å skrive feil adresse. Jeg sendte da mail om dette og ble lovet at dette skulle rettes. De klarte da å skrive enda en feil adresse. Tok igjen kontakt på mail uten det skjedde noe. Ringe da kundeservice og det skulle rettes opp i. Ingen ting skjedde. Sende ny mail med purring om at de måtte rette opp i dette. Fikk da til svar at alt var i orden, men på min side stod det fremdeles feil adresse. Nye telefoner og mail uten at det hjalp noe. Virket ikke som kundesenteret brydde seg om dette. I siste mail skrev jeg at hvis ikke dette ble ordnet omgående, skiftet jeg leverandør. Dette fikk jeg aldri noe svar på, sikkert for mye forlangt av kundeservice. Forstår ikke at det skal være så vanskelig å skrive ned riktig adresse. Har nå skiftet til en annen leverandør etter et kort kundeforhold.

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2023 08:38

Hei Petter. Vi synes det er leit å lese om din opplevelse vedrørende kontakt ved vårt kundesenter. Ta gjerne kontakt på nytt slik at vi kan undersøke hva som har skjedd i forhold til adresseendringen (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kontroll

Omtale av  John A. E

Får ikke kontroll på forbruk på hus eller på hytta. Normalt får man beskjed dagen med nå har dette sviktet etter to helger, Benytter dette for å kontroll at strøm på hytta er tilkoblet uten problem. Det er veldig viktig at dette er i orden da vannet vil fryse,

Svar fra NorgesEnergi
20.03.2023 11:41

Hei John A. E. Vi mottar ditt forbruk av netteier via Elhub. Du kan logge deg inn på Elhub.no for å følge med på ditt forbruk eller kontakte netteier for mer informasjon. Forbruk på Minside skal dog også være tilgjengelig, så ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du opplever problemer (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)

Føler meg lurt

Omtale av  Runa

Norges energi lurer folk innmed strøm konto og man blir lurt til å tro at man ikke går i minus ved å betale anbefalt beløp i måneden. I virkeligheten vil man gå i minus og opparbeide gjeld med høye renter.

Svar fra NorgesEnergi
20.03.2023 11:36

Hei Runa. Vi synes det er leit å høre om din opplevelse angående strømkonto og at du føler deg lurt. Det er ikke vår intensjon. Strømkonto gir deg muligheten til å fordele strømutgiftene jevnt utover året. Hver måned mottar du en faktura med et anbefalt beløp og et minstebeløp. I tillegg på faktura er det oppgitt saldo. Når vi regner ut ditt anbefalte månedsbeløp tar vi utgangspunkt i din forventede årlige strømkostnad og deler den på 12. Dine reelle faktura blir trukket ifra strømkontoen, og du mottar egen faktura for strømkontoen som en betaler inn til. Ta gjerne kontakt ved vårt kundesenter dersom du ønsker en gjennomgang av avtalen og strømkontoen (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR