NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har ikke alltid vært pliktoppfyllende med å betale, men likevel blir jeg behandlet så bra
Hei Steinar Så fint å høre at du opplever å bli behandlet bra hos oss. Det er viktig for oss at kunder opplever å få god hjelp i kontakt med oss og at det oppleves som hyggelig å prate med oss. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Monica - NorgesEnergi
Bør ha en en pulsmåler så en kan til en hver tid lese av hvor stor strømforbruket er akkurat i nuet.
Hei Åsmund Tusen takk for din tilbakemelding og for et godt innspill. Vi tilbyr dessverre ikke pulsmåler per dags dato, men det er mulig dette vil komme i fremtiden. Når det gjelder grafen med strømpris time for time så skal denne være oppdatert med riktige timespriser til en hver tid. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få litt informasjon om hva du ønsker av forbedringer her. Vi vil gjerne høre dine innspill også der. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica NorgesEnergi
God service, imøtekommende og vennlige kunderådgivere. Konkurrerende priser!
Hei Trond Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi pris på! Så hyggelig å høre at du opplever å få god hjelp i kontakt med vårt kundesenter og at du er fornøyd med din strømavtale hos oss. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ha en fin dag! Mvh Monica - NorgesEnergi
Eksisterende avtaler blir ikke fulgt opp. Kun nye avtaler får bedre vilkår. Kommuniserer ikke at eksisterende avtale ikke lenger tilbys nye kunder fordi den er for dårlig. Kan ikke oppgi hva bonusordninger som skal komme til utbetaling neste sommer vil utgjøre.
Hei Victor Det er veldig beklagelig at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din og at du ikke føler deg godt nok ivaretatt som kunde hos oss. Vi ønsker at du som kunde skal ha den avtalen som passer best for deg. Vi har tilbydt forskjellige avtaler opp gjennom årene. Dette er grunnet at strømmarkedet har vært i stadig endring, og at forbruk og behov har vært forskjellig fra kunde til kunde. Da hvilken strømavtale som lønner seg ofte vil kunne avhenge av kundens forbruk og behov, er det ikke gitt at det vil lønne seg å bytte til en ny avtale. Vi har heller ikke lov til å flytte kunder over til andre avtaler uten kundens samtykke og det er derfor ikke noen automatikk i at man flyttes over til nye avtaler. Som kunde står man selvfølgelig fritt til å endre sin avtale når man måtte ønske. Når det gjelder bonusordningen, bonustimen, som utbetales hver sommer så er det dessverre ikke mulig å oppgi allerede nå hva dette vil utgjøre for deg neste sommer. Dette er fordi bonusutbetalingen baseres på forbruket ditt og prisene i perioden for utbetaling, og dette har vi ingen forutsetning for å vite før perioden er over. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker at vi tar en titt på din avtale og sjekker at du har den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Går fra bonusordninger uten akseptabel avslutning. Stoler herav ikke på selskapet
Hei Lou Og takk for din tilbakemelding. Vi er usikre på hva du mener her. Eventuelle avviklinger av bonusordninger varsles alltid i god tid i forkant og man beholder alltid det man har spart opp av bonuser mens bonusordningen har vært aktiv. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica NorgesEnergi
Har pratet med de i det siste og gjort en ordentlig research på strøm-markedet. Dette er desidert den leverandøren man burde være hos om man er ute etter god kundeservice og lav pris på en strømavtale over tid.
Hei Daniel Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør og at du har opplevd å få god hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Det er viktig for oss. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Ønsker deg en fin dag! Mvh Monica - NorgesEnergi
Be careful when you sign a contract with them, sellers are there to sell and not to explain rules. Hidden fees and so on. Everything is nice when they want your money... when you decide to leave suddenly you have to pay for an extra 2 months of energy - Yes yes everything is there - as they say everything was clear - Do not USE it! SCAM - Rate 0
Hi Michal We are sorry to hear that you have had a bad experience with us. It is important to us that our sellers provide correct and sufficient information in contact with our customers. As a customer with us, you should be able to be confident that the agreement you receive is the same as you have been presented in contact with us. We hope you will contact our customerservice so that we can look into the matter and see if there is anything else we can do for you. Our customercenter can be contacted on telephone 38100080 or via our contact form: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/. Kind regards Monica - NorgesEnergi