NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Eksisterende avtaler blir ikke fulgt opp. Kun nye avtaler får bedre vilkår. Kommuniserer ikke at eksisterende avtale ikke lenger tilbys nye kunder fordi den er for dårlig. Kan ikke oppgi hva bonusordninger som skal komme til utbetaling neste sommer vil utgjøre.
Hei Victor Det er veldig beklagelig at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din og at du ikke føler deg godt nok ivaretatt som kunde hos oss. Vi ønsker at du som kunde skal ha den avtalen som passer best for deg. Vi har tilbydt forskjellige avtaler opp gjennom årene. Dette er grunnet at strømmarkedet har vært i stadig endring, og at forbruk og behov har vært forskjellig fra kunde til kunde. Da hvilken strømavtale som lønner seg ofte vil kunne avhenge av kundens forbruk og behov, er det ikke gitt at det vil lønne seg å bytte til en ny avtale. Vi har heller ikke lov til å flytte kunder over til andre avtaler uten kundens samtykke og det er derfor ikke noen automatikk i at man flyttes over til nye avtaler. Som kunde står man selvfølgelig fritt til å endre sin avtale når man måtte ønske. Når det gjelder bonusordningen, bonustimen, som utbetales hver sommer så er det dessverre ikke mulig å oppgi allerede nå hva dette vil utgjøre for deg neste sommer. Dette er fordi bonusutbetalingen baseres på forbruket ditt og prisene i perioden for utbetaling, og dette har vi ingen forutsetning for å vite før perioden er over. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker at vi tar en titt på din avtale og sjekker at du har den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Går fra bonusordninger uten akseptabel avslutning. Stoler herav ikke på selskapet
Hei Lou Og takk for din tilbakemelding. Vi er usikre på hva du mener her. Eventuelle avviklinger av bonusordninger varsles alltid i god tid i forkant og man beholder alltid det man har spart opp av bonuser mens bonusordningen har vært aktiv. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica NorgesEnergi
Har pratet med de i det siste og gjort en ordentlig research på strøm-markedet. Dette er desidert den leverandøren man burde være hos om man er ute etter god kundeservice og lav pris på en strømavtale over tid.
Hei Daniel Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør og at du har opplevd å få god hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Det er viktig for oss. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Ønsker deg en fin dag! Mvh Monica - NorgesEnergi
Be careful when you sign a contract with them, sellers are there to sell and not to explain rules. Hidden fees and so on. Everything is nice when they want your money... when you decide to leave suddenly you have to pay for an extra 2 months of energy - Yes yes everything is there - as they say everything was clear - Do not USE it! SCAM - Rate 0
Hi Michal We are sorry to hear that you have had a bad experience with us. It is important to us that our sellers provide correct and sufficient information in contact with our customers. As a customer with us, you should be able to be confident that the agreement you receive is the same as you have been presented in contact with us. We hope you will contact our customerservice so that we can look into the matter and see if there is anything else we can do for you. Our customercenter can be contacted on telephone 38100080 or via our contact form: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/. Kind regards Monica - NorgesEnergi
Alltid kontroll på eget strømforbruk. Lett å se i app når prisen er lav.
Hei Mona Så hyggelig å høre at du er fornøyd med appen vår. En god oversikt over forbruket mener vi er viktig slik at du som kunde kan ha full kontroll på dine strømkostnader. Det er viktig for oss at appen vår er nyttig og brukervennlig for våre kunder så det er vi veldig glade for å høre. Takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. God helg! Mvh Monica – NorgesEnergi
Har oppdaget at det ikke er korrekte tall på avlesningene som er oppgitt. De må passes på!
Hei Birgit Vi fakturerer ut ifra de tallene som din netteier samler inn fra din måler. Vi er pliktet til å forholde oss til de avlesningene din netteier legger inn i strømmarkedets felles database, Elhub. Du kan logge inn som privatperson på elhub.no og få full oversikt over din måler og forbruket som er registrert fra måleren din. Dersom du er uenig i forbruket anbefaler vi deg å kontakte din lokale netteier. De kan gjøre korrigeringer på forbruket om det skulle være aktuelt og dette vil da automatisk oppdateres hos oss. Dersom det er noe spesifikt knyttet til fakturaen hos oss må du gjerne ta kontakt med oss også så hjelper vi deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . God helg! Mvh Monica - NorgesEnergi
Dårlig kundeservice. Ble dødelig skadet da jeg ble påkjørt I juni. Legene var opptatt med å redde liv fremfor å ringe norgesenergi å berette jeg ikke var i stand til å kontakte dem. Kontaktet dem for få dager siden da jeg fikk ny telefon..min ble knust i påkjørsel. Har dermed ikke vært i stand til å betale fakturaer frem til nå. Fortalte dem skriftlig om årsaken til fakturaer ikke var betalt. Og bad dem trekke inkassosaker..noe de avslo. Det koster dem intet å trekke fra inkasso. Har vært kunde I mange år. Men aldri mer av prinsipp. Er selvstendig næringsdrivende, jeg sender aldri til inkasso da jeg ivaretar kunder istedenfor å straffe dem økonomisk. Det er oppskriften på å ikke miste kunder. Det kreves kun å berette det feilaktig ble sendt inkasso og salær osv blir annullert. Naboer og venner har også avviklet dems kundeforhold til norgesenergi grunnet dette. Også meg..
Hei Kenneth Dette var veldig leit å lese. Her håper vi du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan sjekke hva som har skjedd og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Du kan gjerne spørre etter meg om ønskelig. Mvh Monica - NorgesEnergi