NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alltid imøtekommende hjelp å få på tlf.support eller mail De har en fin og oversiktlig hjemmeside Jeg har brukt de i mange år og håper de klarer å holde på service og pris
Hei Lisbeth! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, vi håper du vil fortsette å være fornøyd med avtalen din hos oss. Vi setter stor pris på at du la igjen en hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Bare gode erfaringer, selv om en kan spare noen kroner i en kort periodevis andre, velger jeg å bli.
Hei Reidar! Vi setter stor pris på at du er fornøyd og at du velger å fortsette hos NorgesEnergi. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Fikk mere hjelp og veiledning enn hva jeg ringte in for. Min erfaring er at man får ekspert hjelp til og velge det beste når man ringer kundesupport.
Hei Paul! Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Takker så mye for tilbakemeldingen! Mvh Nina, NorgesEnergi
Forferdelig lite løsningsorientert på telefon. Blir bare bedt om å opprette efaktura når jeg tidligere har hatt det
Hei Erik! Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter -det ønsker vi selvfølgelig ikke. Vi får dessverre kun informasjon om en efaktura er aktiv eller ikke. Skulle efaktura være aktiv i din nettbank, men at du likevel mottar faktura per post må du gjerne kontakte oss igjen så vil vi se nærmere på dette. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 eller send en e-post til: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg ville ha prismatch på min spotsvtale. Kundeservice hjalp meg å spare penger og var hyggelig og behjelpelig.
Hei Torbjørn M. Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Ida - NorgesEnergi
Umulig å komme inn på din side. Ingen mulighet å komme i kontakt med kundeservice på telefon. Helt umulig å komme i kontakt med Norgesenergi for å si opp strømavtalen ved salg av hus. Får ikke meldt ifra.
Hei Laila. Vi har dessverre mye pågang for tiden, og det resulterer i lengre ventetid. Vi beklager dette. Ta gjerne å send oss en epost ([email protected]) eller kontakt oss per telefon (38 10 00 80) slik at vi kan undersøke hvorfor du ikke kommer inn på Minside samt registrere utflytting. Mvh Ida - Norgesenergi
Jeg gikk langt over kredittgrensen selv om eg betalte inn . Skjønner ikke hvorfor. Å det som sto på min side stemte aldri med fakturaer. Er rett å slett blitt lurt av dem.
Hei Helge B. Strømkonto gir deg muligheten til å fordele strømutgiftene jevnt utover året. Hver måned mottar du en faktura med et anbefalt beløp og et minstebeløp. Når vi regner ut ditt anbefalte månedsbeløp tar vi utgangspunkt i din forventede årlige strømkostnad og deler den på 12. Du betaler en lik sum hver måned istedenfor høye faktura om vinteren og lave om sommeren. Etter vi har mottatt ditt forbruk fra din netteier produserer vi faktura som trekkes ut av Strømkontoen som du jevnlig betaler inn til. På denne måten kan du betale det samme hver måned, og avregningene skjer fortløpende. Dersom anbefalt beløp er lavere enn din reelle faktura så blir det brukt av kredittgrensen. Saldo på strømkonto står på din faktura som du mottar for strømkontoen. Når det gjeder dine faktura på Minside så ønsker jeg gjerne å undersøke det for deg. Ta gjerne kontakt på tlf: 38 10 00 80. Mvh Ida - NorgesEnergi