NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ivrige selgere som ikke innfrir det de lover, styr unna.. Selger gull og grønne skoger, men leverer gråstein og hodebry.
Dyrt og veldig rotete oppsett med forskjellige avtaler. I tillegg boikotter de en avis som ikke er politisk korrekt.
Selgerne på Elkjøp ljuger og presser deg til du går med på avtalen. Man blir forklart en meget gunstig avtale, men når fakturaen kommer er det helt klart en langt dyrere avtale. I tillegg fakturerer NorgesEnergi deg for forsikringer, selv om selgerne eksplisitt har lovet at dette ikke kommer til å skje. Når man kontakter NorgesEnergi etterpå er det ingen hjelp å få, dette er tydeligvis slik de vil det skal være.
Norgesenergi har begynt en prosess i politisk retning og det skal de ikke gjøre etter min mening. Når et strømselskap virkelig går inn for å stenge dem ute så er det påtakelig. Det får meg til å ikke finne noe positivt i selskapet. Jeg bytter derfor selskap.
Jeg byttet til et annet selskap da jeg i utgangspunktet ikke var fornøyd med kundeservice. Jeg ble da ringt opp av en selger fra norgesenergi som lovte meg 1000 kr rabatt på neste faktura dersom jeg flyttet tilbake til de. Jeg godtok dette, men fikk aldri de 1000 kr i rabatt, sendte mail og fikk beskjed om at dette ikke var noe de gjør etter en ukes svartid. Jeg ringte inn for å oppklare, men etter lang ventetid kom jeg bare til telefonsvareren og kom derfor aldri igjennom.
Hei Camilla! Vi i Norges Energi er opptatt av kundene våre skal føle seg trygge og godt tatt vare på, og jeg skjønner at dette ikke har blitt innfridd for deg. Jeg må bare beklage at servicen du har opplevd ikke fulgt standarden og at du måtte vente så lenge i kø på telefonen, for så å komme til telefonsvareren. Vi er i tillegg opptatt av at våre kunder får tilstrekkelig med informasjon om avtalen og at avtalen inngås på riktige vilkår. Her har det, igjen, sviktet fra vår side og jeg ønsker veldig gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan undersøke hva som kan ha skjedd her. Mvh Jan H
Hvis du liker høye strømpriser og dårlig kundeservice, så er dette selskapet for deg.
Har vært kunde i NorgesEnergi i over 20 år, og har egentlig ikke så mye å utsette på kundeforholdet rent teknisk. Men da det kom frem i påsken at de anser resett.no som et rasistisk nettseted, uten begrunnelse, og valgte å ramme de økonomisk ved å kutte annonser ble jeg veldig provosert. Som tilhenger av ytringsfrihet finner jeg aktører som bidrar til no-plattforming komplett uspiselige. Er idag fornøyd kunde hos en annen leverandør. NorgesEneregis utrolig masete og utidige oppringinger i dagene etterpå var også veldig irriterende og førte til at jeg blokkerte telenonummeret deres på min mobil.
Hei Stein. Vi i NorgesEnergi er opptatt av at alle skal kunne si sin mening. Ytringsfrihet og mediemangfold er avgjørende i vårt demokratiske samfunn. Vi gjør våre vurderinger helt selvstendig, og selv om enkelte har hevdet at vi lar oss presse av politikere til å "boikotte resett" så er det ikke det som skjer. Vi har aldri uttalt at resett er et rasistisk nettsted og det er heller ikke dette som er grunnen til at vi har valgt å fjerne annonsene. Som kommersiell aktør er vi partipolitisk nøytrale. Vi håper det er forståelse for at på samme vis som at vi oppfordrer mennesker til å bruke sin ytringsfrihet, så har vi en frihet til å bestemme hvor vi tror det er best å plassere vår merkevare. Annonsene som ble vist skulle aldri vært der i utgangspunktet, og ble derfor fjernet når vi ble gjort oppmerksom på det. Mvh Monica, NorgesEnergi