NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra meget god behandling av vedkommende jeg snakket med i kundeservice
Hei Egil! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk i kontakt med kundeservice! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Vi håper du fortsetter å være fornøyd kunde hos oss. Mvh Nina - NorgesEnergi
Norgesenergi viser god service og har gode avtaler for alle. Velg det som passer deg best.
Hei Espen! Så flott å høre at du er fornøyd med avtalene hos NorgesEnergi! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på. Mvh Nina - NorgesEnergi
Dei er vanskelege å kome i kontakt med på nett for oss gamle folk. Ellers stort sett blant dei billige selskapa tenkjer eg.
Hei Osmund, Nei vi tilbyr dessverre ikke fakturautsendelse per mail. Man kan derimot opprette eFaktura. Dersom man oppretter eFaktura vil faktura sendes direkte til nettbank slik at du har god oversikt over fakturagrunnlaget. Du vil også alltid få full oversikt over dine fakturaer hos oss på MinSide. Mvh Nina - NorgesEnergi
Bare positive.Gode oppiysninger og tilbakemeldinger.
Hei Marie! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding -det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Pålitelig leveranse, god pris (spotavtale) og oversiktlig faktura.
Hei Olav W! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Hilsen Anna, NorgesEnergi.
Greie til å orientere om de forskjellige avtalene, men kunne fått 5 stjerner om alle epostene mine hadde blitt besvart. Ellers har bedriften mange slags tilleggsavtaler som er helt msningsløse å krysse av på
Hei Jens! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss - det setter vi stor pris på. Vi har dessverre unormal lang svartid per epost nå grunnet på grunn av mange spørsmål knyttet til høstens høye strømpriser. Ha en fin dag! Hilsen Anna, NorgesEnergi.
De lovte meg 500 i avslag dersom jeg fortsatte med dem etter jeg hadde flyttet. Jeg fortalte dem når jeg skulle flytte og de sa at jeg da skulle få 500 kr avslag. Etter 1 måned flyttet jeg og fikk da til svar fra dem at jeg ikke kunne få det avslaget siden de hadde sluttet med det tilbudet siden det ikke lønte seg. De klarte, selv etter å ha ringt dem 8 ganger og forklart at jeg hadde flyttet, gi meg faktura på 2 leiligheter samtidig. 1 av dem på en leilighet som jeg ikke bor i. De sa at jeg selv måtte ordne opp i å få tilbakebetalt for fakturaene, for de kunne ikke det. Og som en liten cherry on top så sa de at jeg kun hadde vært i kontakt med dem 1 gang tidligere. Var jo omtrent som å kalle meg en løgner da. Måtte sende dem en epost med bevis på at jeg hadde ringt dem 8 ganger. Og har ennå ikke fått svar etter 10 dager. Billig - ja. Drit dårlig service - 100%
Hei Tina! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Vi har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi