NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble anbefalt å bytte strømleverandør til Norges energi
Hei, Ellen B! Vi takker for tilliten og vil gjøre vårt beste for at du blir fornøyd med din strømavtale hos oss :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kom tilbake til Norge ganske brått av familiehensyn. Alt ordnet seg raskt og gunstig med. NorgesEnergi. Takk !
Hei Geir E. H! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Hjelpsom imøtekommende og høflig kundebehandler! Ikke noe påduttning, men konkrete svar og opplysninger! Anbefaler alltid norgesenergi.
Hei Tina H! Så flott å høre at du hadde en god opplevelse i kontakt med vårt kundesenter! Det er utrolig viktig for oss og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Mvh Anna, NorgesEnergi
Har både mobil og strøm fra dere, meget fornøyd.
Hei Brit H! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.
Positiv: Fin app med fine grafer osv. De svarer ganske raskt på epost til vanlig, men enkelte ganger har jeg opplevd å måtte masse for å få svar. Negativ: Dyr strøm. Irriterende selskap. Hvis du etablere avtalegiro, får du ekstra gebyr. Er du registrert med både efaktura og avtalegiro hos dem, velger de å trekke med avtalegiro og sender deg da en stygg gebyr. Har brukt mye tid på å fikse dette. Opplever selskapet som grådig. Inngikk avtale via Elkjøp og fikk 500 i rabatt. Tapte hver eneste krone, utvilsomt. Og det kostet meg mye i form av irritasjon.
Hei Sus! Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Vedrørende AvtaleGiro og eFaktura må eFaktura være aktivert for at faktura skal sendes gebyrfritt til din nettbank. Dessverre er ikke AvtaleGiro nok da dette er betalingsmetoden og ikke forsendelesmetoden av faktura. Ved aktiv eFaktura er det ingen fakturagebyr. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Livredd for å ringe. Fikk svar og hjelp til løsning i løpet av minutter.
Hei Hege! Så flott at du fikk rask hjelp ved kontakt med vårt kundesenter! Mvh Anna, NorgesEnergi.
For vanskelig og få kontakt, det ble lagt til noe på faktura som ikke var avtalt
Hei Bjørn T. J! På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har derfor vært unormalt lang ventetid i våre kanaler. Vi beklager dette, men håper på forståelse for situasjonen. Situasjonen har heldigvis bedret seg og jeg håper du tar kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 eller via kontaktskjema på vår hjemmeside dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi