NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ønsker meg en mye lettere app i bruk. Den må også vise dagens forbruk i nåtid, ikke dagen etterpå. Mye å lære av Tibber her.
Hei Håkon. Vi takker for din tilbakemelding og vil ta det videre. Mvh Ida, Norgesenergi
Gode avtaler, fine priser, fin kundeservice. Enkelt å bruke lappen.
Hei Reidar N. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med avtalen, prisen og kundeservicen i NorgesEnergi. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
De virker litt rare når de hevder at faktura ikke er betalt på appen til de såkalt sympatiske folkene som jobber der. Derfor får jeg ikke utsatt neste faktura 30 dager og truer med purring på forrige faktura. Da er det vel på grensen til maktkåte pengeinnkrevere i stedet for det ytre milde og skøyale design.
Hei Marthe. Vi synes det er leit å lese om din opplevelse i henhold til utsettelse av faktura. Ved utsettelse av faktura så må tidligere faktura være innbetalt i sin helhet. Så fort tidligere faktura er innbetalt så kan nyeste faktura utsettes. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe vi kan hjelpe deg med i forhold til utsettelse. Vår kundesenter kan kontaktes via epost ([email protected]) eller per telefon 38 10 00 80 (08-16 man-fre). Mvh Ida, Norgesenergi
Alle "ekstra forsikringstjenester etc" som tilbys av NE bør unngås. De er ikke designet for å "hjelpe" srømkundene, men tvertimot. De tilbys kun for tyne mer penger av kundene. Da jeg skiftet til NE, så sa jeg klart at jeg ville ha spotpris med kun kr. 49 i fast påslag. Det virket som om NE-fyren i telefonen hadde hatt et lite drypp - og maste videre. Jeg stod på mitt. Kort tid etter telefonsamtalen begynte NE med sms-terror. Uten å lese sms'ene nøye, regnet med at det var det samme maset. Jeg så at beløpet kr. 49 figurerte i 2 sms'er og kvitterte med ja. Da jeg omsider oppdaget at jeg hadde gått på limpiinnen, ringte jeg NE og uttrykte i fargerike ordelag hva jeg syntes om deres "forretningsmodell". Det viste seg da at jeg skyldte kr. 6400 til ågerrente. Jeg krevde tilbakebetaling av påførte unødvendige kostnader. Det var som å snakke til solid eik.
Hei Helge L. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen vedrørende en av våre selgere, og slik skal det ikke være. Vi ønsker å være tydelige og informative i vår kundekontakt og ønsker ikke at kundene våre skal sitte igjen med en følelse av at de ikke vet hva det gjelder eller får avtaler de ikke ønsker. Alle våre produkter og tjenester må derfor bekreftes skriftlig av kunde ved inngåelse, og dem vil stå spesifisert på faktura. Vi håper du ønsker å ta kontakt på nytt ved vår kundesenter dersom du har noen spørsmål (tlf: 38 10 00 80 (man-fre 08.16) eller epost: [email protected]). Med vennlig hilsen Norgesenergi
Svært god informasjon tilgjengelig, gode priser og en utmerket service.
Hei Carsten! Tusen takk for fine ord. Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med oss. Dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Ha en fin dag videre. Med vennlig hilsen NorgesEnergi
Jeg har brukt og prøvd ulike aktører innen strøm. Og norgesenergi er best! Tidligere aktør med samme kwh brukt i mnd til Norges energi med samme kwh brukt har vi reduert strøm utgiftene på 48%.. og tidligere aktør garantert at de var best (ønsker ikke navm gi dem) aner ikke hvordan vi kunne redusere sååå mye med bytte! Norges energi er nr 1! Bytter ikke igjen kan man si!
Hei Kim E. G. E Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og at du har klart å redusere strøm utgiftene ved å bruke oss i NorgesEnergi. Det er viktig for oss. Vi er glade for å ha deg som kunde. Med vennlig hilsen NorgesEnergi
Kan ikke få bedre service eller behandling som kunde noen sted:) Bytter aldri fra Norgesenergi
Hei Tanya Tusen takk for fine ord. Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med oss i NorgesEnergi. Dersom det skulle være noe, ikke nøl med å ta kontakt. Ha en fin dag videre. Med vennlig hilsen NorgesEnergi