NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alle "ekstra forsikringstjenester etc" som tilbys av NE bør unngås. De er ikke designet for å "hjelpe" srømkundene, men tvertimot. De tilbys kun for tyne mer penger av kundene. Da jeg skiftet til NE, så sa jeg klart at jeg ville ha spotpris med kun kr. 49 i fast påslag. Det virket som om NE-fyren i telefonen hadde hatt et lite drypp - og maste videre. Jeg stod på mitt. Kort tid etter telefonsamtalen begynte NE med sms-terror. Uten å lese sms'ene nøye, regnet med at det var det samme maset. Jeg så at beløpet kr. 49 figurerte i 2 sms'er og kvitterte med ja. Da jeg omsider oppdaget at jeg hadde gått på limpiinnen, ringte jeg NE og uttrykte i fargerike ordelag hva jeg syntes om deres "forretningsmodell". Det viste seg da at jeg skyldte kr. 6400 til ågerrente. Jeg krevde tilbakebetaling av påførte unødvendige kostnader. Det var som å snakke til solid eik.
Hei Helge L. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen vedrørende en av våre selgere, og slik skal det ikke være. Vi ønsker å være tydelige og informative i vår kundekontakt og ønsker ikke at kundene våre skal sitte igjen med en følelse av at de ikke vet hva det gjelder eller får avtaler de ikke ønsker. Alle våre produkter og tjenester må derfor bekreftes skriftlig av kunde ved inngåelse, og dem vil stå spesifisert på faktura. Vi håper du ønsker å ta kontakt på nytt ved vår kundesenter dersom du har noen spørsmål (tlf: 38 10 00 80 (man-fre 08.16) eller epost: [email protected]). Med vennlig hilsen Norgesenergi
Svært god informasjon tilgjengelig, gode priser og en utmerket service.
Hei Carsten! Tusen takk for fine ord. Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med oss. Dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Ha en fin dag videre. Med vennlig hilsen NorgesEnergi
Jeg har brukt og prøvd ulike aktører innen strøm. Og norgesenergi er best! Tidligere aktør med samme kwh brukt i mnd til Norges energi med samme kwh brukt har vi reduert strøm utgiftene på 48%.. og tidligere aktør garantert at de var best (ønsker ikke navm gi dem) aner ikke hvordan vi kunne redusere sååå mye med bytte! Norges energi er nr 1! Bytter ikke igjen kan man si!
Hei Kim E. G. E Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og at du har klart å redusere strøm utgiftene ved å bruke oss i NorgesEnergi. Det er viktig for oss. Vi er glade for å ha deg som kunde. Med vennlig hilsen NorgesEnergi
Kan ikke få bedre service eller behandling som kunde noen sted:) Bytter aldri fra Norgesenergi
Hei Tanya Tusen takk for fine ord. Vi er veldig glad for å høre at du er fornøyd med oss i NorgesEnergi. Dersom det skulle være noe, ikke nøl med å ta kontakt. Ha en fin dag videre. Med vennlig hilsen NorgesEnergi
God service, grei pris, ingen uforståelige spesial / luretilbud .
Hei Terje! Takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glade for at du er fornøyd. Vit at du alltid kan ta kontakt med oss dersom det skulle være noe. Ha en fin dag! Med vennlig hilsen NorgesEnergi
God kundeservice , ryddig oppsett på min side og gunstig pris
Hei Martin! Takk for tilbakemeldingen.Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med kundeservicen i NorgesEnergi. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Med vennlig hilsen NorgesEnergi.
Rimelig og greit så langt kun en ting trekker litt ned for min del. Har ikke sanntids avlesning jeg har ikke funnet det i allfall elles har all virket så langt
Hei Helge H. Vi takker for din tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, NorgesEnergi.