NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Virker dårlig. Strømselskapet tror og sier en ting. ( som høres fornuftig ut for meg) Forsikringsselskapet som ser på saken har en helt annen mening, og virker vanskelig og bortforklarende.
Hei Arild Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på både ris og ros. Vi beklager at du har opplevd å få motsridende informasjon i kontakt med oss. Det er viktig for oss at informasjonen som gis fra oss er riktig og tilstrekkelig i alle kanaler. Vi tar din tilbakemelding til etterretning og ser på om det er noe vi kan gjøre her. Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Kjempe viktig å ha 1 godt samarbeid med Norges Energi. Det er så lurt av kundene å følge med på sitt eget forbruk. Og ha 1 så lavt forbruk når det gjelder Strøm forbruket som overhode mulig. Jeg følger med foreksempel på Facebook. at mine medmennesker får de skyhøye strøm regningene. Da må de kundene ta kontakt med sin strøm leverandør og finne gode løsninger, så strøm forbruket går ned, eller finne 2 alternativer å for å holde strøm forbruket nede. Norges Energi har mange gode løsninger, spare tips. Jeg leser alt det Norges Energi kommer med, så jeg holder meg informert. Det er så viktig å tenke over hvor mye strøm man bruker i måneden.
Hei Marit I Tusen takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at våre strømsparetips er nyttige. I dagens marked med høyere strømpriser enn normalt er det ekstra viktig å være bevisst strømmen man bruker. Den billigste strømmen er tross alt den man ikke bruker. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Vi er glade for å ha deg som kunde. Mvh Monica - NorgesEnergi
Jeg spørte tidligere om prissikring og avtalane jeg har hatt hos Norgesenergi. Jeg fikk svar at jeg finner disse avtalene på oversikten om avtaleoversikt på mine sider hos Norges Energi. Der kan jeg ikke se at jeg hadde avtalt prissikring for november og desember for nesten 6kr per kW. Det hadde jeg heller aldrei godkjent. Jeg fikk strømregning på nesten 400% høyere en gjennomsnittlig. Jeg er ikke fornøyd.
Hei Thorsteinn G Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt. Det er valgfritt å benytte seg av fastprisene via prissikring og kundene må aktivt takke ja til tilbudene for at det skal registreres fastpris. Man bekrefter da tilbudene skriftlig og får så en bekreftelse på registrering av fastpris på epost i etterkant. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan sjekke opp i saken. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Forsøker å ringe, men det er jo selvfølgelig umulig å komme fram. Jeg byttet til Norgesenergi 26.desember og jeg har penger tilgode på nettleie. Har betalt full pris til tidligere strømleverandør, men tilgode strøm på samme beløp er hos dere. De skulle vært utbetalt til meg ihvertfall til samme dato som den strømfakturaen forfalt. Dvs at dere holder tilbake mine penger eller på godt norsk; stjæler!
Hei Knut O. R. S Når man har et tilgodebeløp på fakturaen vil dette vanligvis automatisk utbetales. Dersom du nylig har byttet til oss kan det hende vi ikke har registert kontonummer for utbetaling. Man blir da vanligvis kontaktet og bedt om å sende oss dette. Alternativt blir det sendt en utbetalingsblankett til kunden eller beløpet trekkes fra på neste faktura. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan sjekke opp i saken. Dersom du ikke ønsker å vente i telefonkø kan du kontakte oss via kontaktskjema https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ eller sende en epost til [email protected]. Mvh Monica - NorgesEnergi
Inngikk avtale om spotpris og antok prisen var den som Nordpool oppgir. I desember 2022 var NorgesEnergis spotpris 28,59 øre/kWh dyrere enn Nordpool.
Hei Arvid Spotprisen er den samme hos alle strømleverandører da alle strømleverandører kjøper inn strømmen fra Nordpool. Prisene som listes på Nordpool er uten mva. Dersom man innhenter priser direkte fra Nordpool må man legge på merverdiavgiften. For å finne pris inkludert mva kan du gange prisen med 1,25. Prisene listes til en hver tid med mva på våre hjemmesider, både dagspris og historiske priser, slik at du enkelt kan få oversikt uten å måtte regne deg frem til prisen. Ved å logge inn på min side vil du kunne se prisene time for time også for ditt område. Gjennomsnittprisen vil også kunne avvike noe fra kunde til kunde avhengig av når kunden bruker strømmen. Prisen de timene det brukes mest strøm vil vektlegges mer ved utregning av gjennomsnittprisen og motsatt vil prisen de timene det brukes minst strøm vektlegges mindre. Prisen på din faktura er altså din gjennomsnittspris basert på ditt forbruk. Mvh Monica - NorgesEnergi
Mangler skjerm forsikring og kanskje Spotify som en del av abonnement
Hei Kristoffer P Tusen takk for tips. Det er verdifult for oss når våre kunder gir oss tilbakemelding på hva de ønsker. Vi tar din tilbakemelding til etterretning og ser om det er noe vi kanskje kan tilby for fremtiden. Mvh Monica - NorgesEnergi
Strøm er strøm, og mer eller mindre alle tar samme beløp. I dag er det viktig med en god app som lar deg følge med på eget forbruk og kostnad - og også gjerne med smartlading av elbil og andre integrasjoner. Norgesenergi har ikke noe av dette, og når man topper det med at det første som skjer er at det ringer deg telefonselgere for å selge deg mobilabonnement i tillegg - forkledd som en unnskylding på at de skal sjekke at jeg har tegnet rett strømabonnement så takker jeg høflig for meg og bytter over til et mer innovativt selskap med en enda lavere månedspris i tillegg.
Hei Event Når det gjelder appen vår er denne fremdeles under utvikling og det jobbes på spreng for finjustere innhold og legge til flere funksjoner. Priser time for time skal allerede være oppe å gå i appen, men vi jobber for øyeblikket med å få opp forbruk i sanntid time for time slik at man til en hver tid også kan se hvor mye strøm som brukes og kostnaden for dette. Vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for når det vil være klart, men dette prioriteres hos oss og er forhåpentligvis klart i løpet av kort tid. Vi er leie oss for at du ikke hadde en god opplevelse da du ble kontaktet av oss i forbindelse med oppstart av strømavtalen. Vi tilbyr rabatterte mobilabonnement til våre kunder, men det er selvfølgelig helt valgfritt å benytte seg av våre mobiltjenester. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi