NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg får høyere strømregning enn naboer med større leiligheter - som også bruker NorgesEnergi. Jeg har 18*C inne, og bruker ekstra strøm når prisen er på det laveste. Jeg kommer ikke gjennom til NorgesEnergi på telefon.
Hei Tone B Det er vanskelig å si hva det er som gjør at din faktura er høyere enn din nabos faktura da strømforbruket er forskjellig fra kunde til kunde og avhenger av mer enn størrelse på bolig. Ta gjerne kontakt med oss igjen slik at vi kan ta en titt på ditt forbruk og sjekke at du har den strømavtalen som passer best for deg. Vi har satt i gang flere tiltak for å få ned ventetiden og dette ser ut til å ha hatt en gledelig effekt. Vi kan likevel dessverre ikke garantere kort ventetid da pågangen til vårt kundesenter varierer mye. Kontakt oss gjerne på epost [email protected] eller via kontaktskjema https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ikke ønsker å vente i telefonkø. Vi besvarer samtlige eposter så snart vi kan. Om ønskelig kan du forsøke å ringe oss igjen på telefon 38100080. Mvh Monica - NorgesEnergi
Fakturerer for tilleggstjenester man aldri har bestilt. Jeg sa eksplisitt på telefonen at jeg ikke ønsker tilleggstjenester som koster ekstra, men dette fakturer de for allikevel. Dette er neppe en glipp fra deres side, men en del av deres uredelige markedsstrategi. Ren svindel. Når jeg prøver å kontakt dem for å kreve at det fjernes fra fakturaen er de som sunket i jorden frem til etter forfall. Valget står mellom inkasso eller å betale tilleggspostene. Helt håpløst. Har sagt opp avtalen og skal aldri bruke NorgesEnergi igjen, selskapet er en katastrofe.
Hei Marcus C Alle våre tilleggstenester må bekreftes skriftlig slik at det skal ikke være mulig å få dette med på avtalen uten at man har takket ja til det i forkant. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i hva som har skjedd her og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Du kan gjerne spørre etter meg om ønskelig. Mvh Monica - NorgesEnergi
Jeg regnet med at mine strømutgifter skulle bli mindre ved overgangen fra Nordlys Energi til NorgesEnergi. Til å begynne med var det riktig, men snart viste det seg at utgiftene ble de samme og nå på siste regninga for desember viste det seg at regninga var merkbart høyere enn for de foregående månedene.
Hei Bjørn S. B Prisene i strømmarkedet er i stadig endring, slik at det er viktig at man sammenligner for samme periode dersom man sammenligner strømpriser. Prisene på strømbørsen varierer mye fra måned til måned, og da alle strømleverandører kjøper inn strømmen på samme sted er innkjøpsprisen/Spotprisen den samme hos alle leverandører. Spotprisen i Desember var merkbart høyere enn i de to foregående månedene. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker en forklaring og gjennomgang av din strømavtale hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi hjelper deg gjerne med å finne den beste løsningen for deg. Mvh Monica - NorgesEnergi
Veldig bra kunde behandling og jeg finner det jeg lurer på i Appen og har oversikt. Prisene er bra etter forholdene og tjenester som dere tilbyr den beste avtalene i forhold til hva man vil og kan betale å da tenker jeg også på telefon abonnementet dere tilbyr, jeg byttet på dagen men det var en avtale som passer til mitt behov for den passer ikke til de som må ha tilgang til mye data. Jeg er ivertfall Veldig fornøyd og har ikke planer om å bytte.Vil absolutt anbefale Norges Energi.
Hege S Tusen takk for anbefalingen, og for en god og konkret tilbakemelding på hva du er fornøyd med hos oss. Vi er glade for å ha deg som kunde. Mvh Monica - NorgesEnergi
Fikk hjelp med problemet jeg hadde med en gang, og service’n var utrolig god
Hei Solveig Takk for fin tilbakemelding. Vi synes det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen hos oss. Ta gjerne kontakt igjen dersom det skulle være noe. Mvh Monica, NorgesEnergi
Norgesenergi har en ryddig og tillitsvekkende behandling av meg som gammel og litt PC- dårlig 83-åring.
Hei Arnt H Så hyggelig å høre. Vi er glade for at vi kan være til hjelp. Det er bare til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe. Mvh Monica, NorgesEnergi
Trekker dere i fra bonustimene på siste faktura når det byttes til ny strøm leverandør ?? Dette er vel mine timer og må vel trekkes i fra på siste faktura når det byttes til ny leverandør og ikke på August faktura ??
Hei Halvor T Når det gjelder bonustimen er denne ment som en lojalitetsbonus til våre kunder. Vi ønsker å gi noe ekstra til lojale kunder som er hos oss over tid. Det forutsetter derfor at man er kunde hos NorgesEnergi ved utbetalingen av bonustimene som skjer i August hvert år. Man står fritt til å avslutte sin strømavtale når som helst, men da bortfaller dessverre de bonustimene som ikke har rukket å bli utbetalt. Om ønskelig kan du lese mer om bonustimen her: https://norgesenergi.no/kundefordeler/bonustimen/ Ha en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi