NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig bra kunde behandling og jeg finner det jeg lurer på i Appen og har oversikt. Prisene er bra etter forholdene og tjenester som dere tilbyr den beste avtalene i forhold til hva man vil og kan betale å da tenker jeg også på telefon abonnementet dere tilbyr, jeg byttet på dagen men det var en avtale som passer til mitt behov for den passer ikke til de som må ha tilgang til mye data. Jeg er ivertfall Veldig fornøyd og har ikke planer om å bytte.Vil absolutt anbefale Norges Energi.
Hege S Tusen takk for anbefalingen, og for en god og konkret tilbakemelding på hva du er fornøyd med hos oss. Vi er glade for å ha deg som kunde. Mvh Monica - NorgesEnergi
Fikk hjelp med problemet jeg hadde med en gang, og service’n var utrolig god
Hei Solveig Takk for fin tilbakemelding. Vi synes det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen hos oss. Ta gjerne kontakt igjen dersom det skulle være noe. Mvh Monica, NorgesEnergi
Norgesenergi har en ryddig og tillitsvekkende behandling av meg som gammel og litt PC- dårlig 83-åring.
Hei Arnt H Så hyggelig å høre. Vi er glade for at vi kan være til hjelp. Det er bare til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe. Mvh Monica, NorgesEnergi
Trekker dere i fra bonustimene på siste faktura når det byttes til ny strøm leverandør ?? Dette er vel mine timer og må vel trekkes i fra på siste faktura når det byttes til ny leverandør og ikke på August faktura ??
Hei Halvor T Når det gjelder bonustimen er denne ment som en lojalitetsbonus til våre kunder. Vi ønsker å gi noe ekstra til lojale kunder som er hos oss over tid. Det forutsetter derfor at man er kunde hos NorgesEnergi ved utbetalingen av bonustimene som skjer i August hvert år. Man står fritt til å avslutte sin strømavtale når som helst, men da bortfaller dessverre de bonustimene som ikke har rukket å bli utbetalt. Om ønskelig kan du lese mer om bonustimen her: https://norgesenergi.no/kundefordeler/bonustimen/ Ha en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Meget fornøyd med avtalen min med Norgesenergi og kjempe bra kundeservice.
Hei Knut W Tusen takk for fin tilbakemelding. Vi setter pris på at du tar deg tid til å fortelle oss at du er fornøyd. Det er fint å høre at du er fornøyd både med kundeservicen og strømavtalen din hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Vi skal gjøre vårt beste for at du fortsetter å være fornøyd hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi
Misvisende og uærlig markedsføring. Vanskelig å få klarhet i de faktiske kundeforholdene og å sammenligne tilbudet med konkurrenter. Tungvindt kundeservice. De lover foreksempel prismatch - men for å få det så må man sende inn en søknad hver måned selv om konkurrenten har den prisen fast. Elkjøp solgte meg inn med bindingstid i 6 måneder. Anbefales svært lite.
Hei Ole H Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, både ris og ros. Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd hos oss. Gjennom vårt samarbeid med Elkjøp får man en Spotprisavtale. Man får da strømmen til innkjøpspris til en hver tid og innkjøpsprisen er lik hos alle leverandører. Det er derfor det som kommer utenom Innkjøpsprisen/Spotprisen man da sammenligner, i form av fast månedsbeløp/påslag per kwh. Man kan da enkelt sammenligne sin avtale opp mot andre Spotprisavtaler ved å sammenligne kostnaden som kommer utover Spotprisen. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter da vi gjerne vil høre mer om dine erfaringer hos oss og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Ringer for å spørre om hva di 49 kronene jeg betaler ekstra i måneden er. Får beskjed om at det er for at jeg skal kunne få binde strømmen i to og to måneder i gangen. Jeg sier at jeg kan ikke huske at jeg har bestilt et slikt avonemang.. Hun sier at det stemmer at jeg aldri har benyttet meg av å binde strømmen, men jeg har fått Mail om det ca 6 ganger i året. Så blir linja brutt. Så får jeg sms om at hun har fjernet det ifra mott abonemang og at jeg ikke vil få slike tilbud noe mere. Uten å få bekreftelse ifra meg om at det er slik jeg vil ha det.
Hei Nina Vi beklager at det har vært en misforståelse her. Kundebehandler hos oss har nok da forstått det som at du ikke ønsket denne og har nok fjernet den i beste mening. Dersom du fremdeles ønsker å ha den med på din avtale kan du enkelt registrere den igjen på min side eller ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080, epost [email protected] eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/. Mvh Monica - NorgesEnergi