NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Du blir alltid møtt med respekt.De er saklig og lyttende og imøtekommende og høflig/hyggelig.Finner alltid en løsning for deg.Og gir råd om avtaler som er best for deg.MEN du som kunde må jo også gi det samme tilbake .Har vært kunde i mange år!!
Hei Lill S! Så utrolig hyggelig at du har tatt deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Det setter vi stor pris på :) Ønsker deg en fantastisk dag! Hilsen alle oss i NorgesEnergi
Hjelpsomme og billige på strøm. Vil kun være kune hos Norges Energi. Anbefaler alle om å melde seg på hos Norges Energi. mvh Astrid S
Hei Astrid S! Tusen takk for en så fin tilbakemelding! Vi syns det er kjempe koselig å høre at du er fornøyd hos oss. Ønsker deg en kjempe fin dag! Hilsen alle oss i NorgesEnergi
Ringte kundeservice for å forhandle ned prisen. Uaktuelt for norgesenergi. Bytta strømleverandør og mistet tilgang til min side hos norgesenergi samme dag. Samme dag(14 dager etter) som ny leverandør tredde i kraft ringte norgesenergi og kunne tilby meg en mye bedre avtale enn min nye leverandør. Da fortalte jeg at jeg hadde bedt om en bedre avtale kun uker i forveien uten å nå frem. Selgeren avbrøt meg stadig og argumenterte for å få meg tilbake. Jeg prøvde å svare at det kan jeg gjerne, mot gratis strøm over en gitt periode ettersom jeg hadde betalt blodpris hos dem. Selgeren la plutselig på uten videre.. Det norgesenergi fikk ut av den samtalen var et helt borettslag mindre som kunde. Søppelbedrift med søppeltilbud!
Hei, Det er svært beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi ønsker at det skal være enkelt å motta et godt tilbud hos oss, uavhengig av om du kontakter oss på vårt kundesenter eller om du blir kontaktet av en av våre salgsrepresentanter. Når man avslutter sitt kundeforhold hos NorgesEnergi mister man tilgang til Minside. Man kan derimot alltid kontakte vårt kundesenter dersom det er noen opplysninger man trenger. Våre salgsrepresentanter skal alltid være høflige å opptre på en måte som gjør at våre kunder føler seg ivaretatt- det er også uakseptabelt at selger avbryter samtalen på det viset. Jeg håper du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan ta denne saken videre. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Håper vi hører fra deg. Mvh Nina, NorgesEnergi
Desidert dårligste kundeservicen! «Påtvungen» salg av abonnementet, lovet å ordne alt ved endring til nye abonnementet og det skjedde ikke. Måtte betale for strøm og nettleie uten å ha brukt det da jeg avsluttet abonnementet før det startet. Generelt ingenting positiv å si og anbefaler at ALLE holder seg unna dette uprofesjonelle og mindre hjelpsomme og dårlige selskapet.
Hei Persian! Det er svært beklagelig å høre at du er blitt utsatt for en dårlig opplevelse med oss, slik skal det absolutt ikke være. Da jeg dessverre har litt lite informasjon til å kunne undersøke hva som har skjedd i ditt tilfelle, håper jeg du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan se nærmere på saken og hjelpe deg på best mulig måte. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected] har åpent man-fre 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg støtter ikke et useriøst firma som Norges Energi! Som ikke liker ytringsfrihet og som boikotter å annonsere på Resett! På grunn av klager fra sosialister, sluttet de å annonsere hos Resett. Jeg sa opp min avtale med Norges Energi, på grunn av deres dårlige holdning, høye strømpriser og at de engasjerer i politikk! En bedrift skal ikke engasjere seg politisk og fremstå som sosialistisk organisasjon! Dessuten er de dyre på strøm. Jeg anbefaler dere å boikotte Norges Energi AS og velge et mere seriøst og billigere strømselskap.
Hei Stig! Vi er klar over at det er sterke meninger knyttet til vår beslutning om å fjerne annonser på Resett sin nettside. Vi har ingen politisk dreining verken til høyre eller venstre, og vår beslutning om å fjerne annonser som i utgangspunktet aldri skulle vært vist på denne nettsiden, er ingen boikott. Vi som kommersiell aktør må forvalte en merkevare på best mulig måte, og det innebærer å gjøre vurderinger knyttet til hvor vi skal eksponere den. Vi har som nevnt ingen politisk dreining verken til høyre eller venstre, og ønsker derfor ikke å være synlig på steder som oppfattes som radikale i den ene eller andre retningen. Når det hevdes at vi lar oss styre av venstresiden i norsk politikk er dette helt feil. NorgesEnergi er en aktør som gjør sine beslutninger om å investere basert på kommersielle hensyn. Det har vi gjort siden 1999 da selskapet ble etablert i kjølevannet av strømmonopolets fall. Vår posisjon er et resultat av fri konkurranse og hardt arbeid. Vi vil stå opp for ytringsfriheten og er for mediemangfold. Men vi synes det blir feil når de samme som kritiserer oss for å kneble den, ikke anerkjenner vår frihet til å velge eller å velge bort. De som kritiserer det de kaller for boikott oppfordrer selv til det samme. Mvh Nina, NorgesEnergi
Anbefalt av El kjøp å bytte til Norgesenergi, men de tok betalt 160kr unødvendig ekstra kostnader hver måneder. Det var grunn at El kjøp ga meg gavekort ved bytting av strømavtale.
Hei A.C, Med i avtalen hos Elkjøp får man fordelsproduktene Sparepakken, 100% fornybar energi og Vintertrygghet. Vintertrygghet er en smart strømløsning som inneholder det beste fra to verdener: den flytende strømprisen når strømprisene er lave, og mulighet for beskyttelse mot de høye strømprisene i de kaldeste vintermånedene. Med Vintertrygghet vil du få tilsendt tilbud av våre strømeksperter før prisene i markedet begynner å stige. Du får da muligheten til å sikre prisen din ved å inngå en fastpris for korte perioder av gangen. På denne måten kan du unngå høye pristopper og eventuelle strømkriser. Tjenesten koster kun 49,-/mnd pr. anlegg. Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.- Gjennom enkle grep kan du redusere ditt forbruk med 10-20% årlig ved å ringe våre erfarne sivilingeniører for gode tips og råd. Sparepakken koster kun 49 kroner i måneden. 100 % fornybar energi er en tjeneste du har mulighet til å knytte til din strømavtale hos NorgesEnergi. I tillegg til at vi kjøper inn ditt strømforbruk i fornybar energi donerer NorgesEnergi 100 kroner til Regnskogsfondet én gang i året på vegne av kundene. Tjenesten koster kun 59,- pr/mnd. Informasjon om produktene og pris for disse, oppgis i avtalevilkår som signeres i butikk. Fordelsproduktene er derimot uten binding, og dersom man ikke ønsker disse er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected], så fjerner vi disse for deg dersom du ikke ønsker de i din avtale. Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg takket ja til NorgesEnergi i juli. Påpekte da at jeg ikke ønsket annet enn en go pris på strømmen og ikke oppringninger med nye tilbud hele tiden. Har fått 2 tilbud tidligere om at jeg kan betale en hvis sum i måneden for å forsikre meg mot beste strømpriser. Har ikke takket ja til dette, men blir belastet 49,- på regningen. Toppen på begeret kom i dag da de ringte og ville tilby mobilabonnement. Jeg gjentok at jeg hadde takket ja til NorgesEnergi mot at jeg ville slippe alle tilbud via oppringninger. Hun som ringte ble småsur. Så nå bytter jeg selskap. Takk for nesten 2 måneders kundemedlemskap
Hei Oddgeir! Det er svært beklagelig å høre at du er blitt utsatt for en dårlig opplevelse med oss, slik skal det absolutt ikke være. Det høres ut til at du har fått med produktet Strømkonto i din avtale hos oss. Strømkonto er en betalingsmetode som er valgfri og uten binding. Vi skal alltid motta bekreftelse ved avtaleinngåelse for Strømkonto. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss slik at vi kan få sett nærmere på hvordan Strømkonto ble lagt til i din avtale. Det er også svært beklagelig å høre at du har opplevd å bli kontaktet av telefonselger, dersom du har gitt beskjed om at du ikke ønsker dette. Selger skal selvfølgelig også alltid opptre på en høflig måte uavhengig av situasjonen. Jeg håper derfor du også har mulighet til å informere oss om denne samtalen slik at vi kan ta dette videre med salgskanal. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected] Håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi