NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har fungert for meg problemfritt i flere år, skulle det forandret seg, vet jeg at det finnes flere strømleverandører.
Hei Håkon! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi
God kundeservice og hyggelige personer som svarer når jeg ringer
Hei Vivi A! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.
Enkelt og greit,veldig god kundebehandling. Får svar på det du spør om.
Hei Ingunn! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kontakt med kundesenteret vårt. Det betyr mye for oss! Mvh Anna, NorgesEnergi
Alltid behjelpelig og meget god service. Får alltid svar på det man lurer på.
Hei Arild! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Forutsigbart, OK priser og lett forståelig nettside å navigere i. Tips om strømforbruk og ekstra goder.
Hei Anita! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi
Har vært kunde i mange år De følger alltid opp og gir tilbud om fast e priser i disse tider når strømmen har vært meget høy Jeg er fornøyd med prisen jeg har fått Har anbefalt norges energi Mvh erry
Hei Erry S! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi
Fatter ikke at det er mulig å bruke så lang tid på å i det hele tatt få tak i en kundebehandler! Har ringt 2 ganger i dag, første gang ved at dere skulle ringe opp noe dere aldri gjorde og andre gang har jeg sittet i kø i 40 min uten å i det hele tatt få noe beskjed om hvor jeg befinner meg i køen, enda ikke fått noe svar! Helt tåpelig opplegg, enten må dere få en bedre nettside eller så må det i alle fall være mulig å få kontakt med dere!!
Hei Hannah! Vi beklager at det har vært vanskelig å komme i kontakt med oss. Grunnet de høye strømprisene er det mange som ønsker å komme i kontakt med oss, noe som dessverre fører til unormal lang svartid på telefon og epost. Vi beklager dette, men håper på forståelse for situasjonen. Mvh Anna, NorgesEnergi.