NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Trygt godt og stabilt, lytter til kundene når de lurer på noe. Hyggelige personer på kundeservice👍
Hei Terje N! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi
Hyggelig kundeservice og billig strøm Forsikring om noe skjer deg støttes du med 4 mnd gratis strøm ,
Hei Nina! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi og syns godt om vår kundeservice. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Kate, NorgesEnergi
Hjelpsom kundeservice, som geleidet meg gjennom det jeg lurte på, og som i mitt tilfelle IKKE skulle selge meg en hel masse ekstra som jeg ikke trenger.
Hei Bente! Så flott du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Først og fremst billig strøm. Og kjempeflinke kundebehandlere.
Hei, Lisbeth! Så flott å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør og vår kundeservice, vi setter veldig pris på at du har tatt deg tid å gi oss tilbakemelding :) Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Linn - NorgesEnergi
Fikk dørselger på døra mens vi var borte, mor (82 år) som va hjemme og som ikke kan norsk ble av selger bedt om og kvittere på nettbrett til selger. Etter at mor ringte til sin datter tok det bortimot 30 min og bli kvitt selger. Selger kan være glad at jeg ikke va hjemme. Stakkars mann sier jeg bare...., han ville neppe selge noe mer om han traff meg i døra
Hei Odd, Det er leit å høre dere har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke nærmere på hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Håper vi hører fra deg! Mvh Kate, NorgesEnergi
Svarte ja til gratis strøm inntil 2.mnd. Dette er lureri da en etter 2. mnd når periode er slutt kommer det regning. Tar kontakt og spør hva dette er. Du har fått gratis strøm, men du må betale for fornybar energi. Jeg spør kor det står i tilbudet og får tilsvar at hun kunne stryke det. Etter dette kommer det mail om at faktura er rett, så jeg må bare betale. STYR UNNA NORGES ENERGI.
Hei Bjorland B! Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd etter å ha vært i kontakt med vår kundeservice og vi ønsker å se nærmere på hva som har skjedd her. Gjerne kontakt oss på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Du må gjerne spørre etter meg hvis du ønsker :) Mvh Linn Christine W - NorgesEnergi
Spesifiserte at det ikke ønskes ekstra kostnader på faktura, ble fakturert for sparepakke og vinterpakke
Hei, Helle! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding! Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh Linn - NorgesEnergi