NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Billig støm ja takk. Kun kr. 19.- pr. mnd + 2,99 pr. kwh. Dette var billig! trodde jeg og sendte inn bestilling. Så leste jeg avtalen de sendte meg. Her stod det Kun kr. 19.- pr. mnd. + 2,99 pr. kwh I påslag på dems priser !!! Hvorfor kunne de ikke opplyse om dette før de sender kontrakten ???
Hei Jan! Det er leit at du har mottatt misvisende/feil reklame fra Huseiernes Landforbund. Vi setter pris på din tilbakemelding og tar det med videre. Med medlemspris avtalen gjennom Huseiernes Landsforbund så får du strømmen til innkjøpspris hos oss. Det betyr at du betaler den samme prisen per kWh som vi kjøper strømmen inn for, samt kun 19 kr/mnd + påslag 2,99 øre/kWh (inkluderer elsertifikatet) Har du flere spørsmål så kan du gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi
Har hatt Norgesenergi i mange år.. Har alltid fått raskt svar og hjelp når det har vært noe en lurer på.. Sist nå under flytting da jeg overførte avtalen som jeg hadde til ny bolig.
Hei Roger! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi alltid veldig pris på :) Vi håper du fortsetter å være en fornøyd kunde hos oss. Ønsker deg en fantastisk påske! :) Mvh alle oss i NorgesEnergi
NorgesEnergi har lagt på "tillegg avtaler" uten at jeg som kunde har godtatt noe. De sier det er jeg som har bestilt tillegg avtale per telefon (100% fornybar energi 60kr/mnd, Vintertrygghet 49 kr/mnd) da jeg sjekket, men de kan ikke gi den telefonsamtalen som bevis. Hold dere unna!
Hei Phillip! Det er leit å høre om din opplevelse. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Gjerne ta kontakt med oss så kan vi undersøke hva som har skjedd. Du kan nå oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Elendig, et firma som er rotete uten ende. Aldri sett så mye rot i et firma som hos norgesenergi. De har ingen oversikt. Kundeoppfølging er elendig. Jeg har byttet til Norges energi for noen uker siden men skal bytte tilbake til min gamle leverandør. De få øre man sparer hos norgesenergi er ikke vert det hele...
Hei Peter! Det er leit å høre du sitter igjen med denne opplevelsen. Vi ønsker gjerne undersøke hva som kan ha hendt og om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg byttet strømavtale, og ble derfor ringt opp av kundebehandler fra Norges Energi. Da jeg antydet at jeg ikke ville tilbake til Norges Energi, ble kundebehandleren sint og ufin. Jeg har aldri opplevd maken, og var i sjokk da jeg til slutt måtte legge på fordi kundebehandler nektet å gi seg.
Hei Renate, Det er utrolig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med en av våre kundebehandlere, det skal ikke skje. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss, slik at vi kan ta denne saken videre da det er kjempe viktig for oss at slike ting ikke skjer. Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080, eventuelt send oss en e-post på [email protected]. Våre åpningstider er 9-16, man-fred. Mvh Nina, NorgesEnergi
Useriøst selskap. Har klaget de inn til elklagenemnda for å aktivere tilleggsprodukter og forventer at jeg som kunde skal oppdage dette selv. De nekter å betale tilbake beløpet de er skyldig. Håper dere holder dere langt unna!
Hei! Vi skal alltid opplyse kunden om eventuelle fordelsprodukter de får med i avtalen, og dette skal alltid godkjennes av kunden. Vi oppgir også alltid dette på faktura, slik at man har oversikt over avtalen sin. Vi har heller ingen bindingstid på fordelsproduktene, slik at man enkelt kan fjerne disse dersom man ikke har behov for dem. Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080, dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina, NorgesEnergi
Har hatt denne leverandøren noen år nå, trodde jeg hadde spottprisavtale, men begynte å lure da strømregningene gikk i været i 2019. Må medgi at jeg har vært for sløv med å sette meg inn i/følge med på spot prisene. Når jeg logget inn på deres kundesider kunne jeg ikke finne noen prisavtale, eller opplysninger på hvilken strømavtale jeg hadde. Fant ut at jeg betalte ca. 3-4 ganger så mye som andre top 10 avtaler. Byttet så leverandør, men fikk raskt telefon fra deres selger som ville ha meg tilbake, han kunne presentere en spotprisavtale som jeg fant ut var vanskelig å slå utifra rask googling på strømavtaler. Så nå er jeg tilbake igjenn, men kommer til å følge ekstra godt med i tiden fremover, tror de endrer uten å informere. Kommer til å ettergå tidligere innbetalinger for å se om jeg har krav på å få tilbakebetalt.
Hei Tonny! Vi skal alltid informere kunden ved avtaleinngåelse om strømavtalen man får, og avtalevilkårene. Vi har ikke mulighet til å endre avtalen, uten å bekrefte dette til kundene våre. Informasjon om strømavtalen skal også vises på Min side. Kontakt oss gjerne på tlf: 38100080, eventuelt send oss en e-post til: [email protected], så kan vi se nærmere på dette. Vi har åpent man-fre 08.00-16.00. Mvh Nina, NorgesEnergi