NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk plutselig nesten triplet min strømregning -Uten varsel, selvsagt. Brukte 40 minutter på å vente på svar i telefonen, og når jeg endelig kommer gjennom, kan de ikke gjøre noe med det heller. Forbruket mitt er fakturert to ganger, får jeg opplyst hos Skagerak nett, som er de som fakturerer for Norges Energi, og de kunne ikke gjøre no med dette her! Jeg bytter selvsagt i dag!!!!!
Det har vært umulig å komme i kontakt med selskapet. Jeg har fått inkassovarsel for en faktura jeg ikke har sett. Kommer ikke inn på den refererte "Min side", aner ikke om det er flere fakturaer som er sendt og ingen tilbakemelding på telefon.
Byttet fra Fjordkraft til NorgesEnergi for rabatt på Elkjøp og angret bittert. Fikk slengt på latterlig "spareavtale" som var en tulleprodukt som bre gjorde avtalen dyrere for meg. Kom med løgn om Fjordkraft da jeg ville si opp og gå tilbake. Fjordkraft var akkurat likedan. Styr langt unna.
For all del, ikke bind deg til dette selskapet. Kundeservicen er under alle standarder, beklager!
Ingen tar telefonen. Sender mail, som de ikke svarer, feil på fakturaen som de skulle ordne, men ingen ting skjer.
Fremstår som en veldig useriøs aktør. Legger til avtaler du ikke har bestillt og sender deg(vist nok) en epost med 'bekreftelse' slik at det ser ut som du har bestillt dette. Ville styrt unna Norges Energi for enhver pris. De reklamerer med at avtalen er en spot pris, men har påslag på toppen. Det som blir fremstillt som en spot avtale ender opp med spot pluss påslag. Avtalen heter til og med E spot.... Men når det er påslag på toppen så er det vel feil å kalle det en spot avtale. Her burde forbrukerombudet ta et oppgjør med hele bransjen.
Fikk strømregning på over 5000; har vintertrygghet, så regningen burde ikke vært så høy. Skal bytte leverandør.