Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dere kommer til å bli straffet av kundene framover for å utnytte muligheten til å gjøre dere rike på

Omtale av  Lasse

Dere kommer til å bli straffet av kundene for deres griskhet. 30 øre er nok for at dere går med overskudd. Alt over er griskhet

Svar fra NorgesEnergi
03.02.2023 13:12

Hei Lasse. Strømprisene i markedet styres av innkjøpsprisen på den Nordeuropeiske strømbørsen Nordpool. Når innkjøpsprisene blir høye vil alle strømleverandører bli påvirket av dette da alle leverandører kjøper inn strømmen fra samme strømbørs. De fleste av våre kunder har Spotprisavtale og følger da innkjøpsprisen i markedet til en hver tid. Den settes ikke av oss som strømleverandør så vi har dessverre ingen innvirkning på denne. Utenom innkjøpsprisen kommer kun et lavt påslag/månedsbeløp som vanligvis utgjør en veldig liten del av fakturaen. Dersom du er kunde hos oss må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan ta en gjennomgang av din strømavtale og faktura. Det er viktig for oss at du som kunde vet hva du betaler for og hvorfor. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Rotete fakturering

Omtale av  Ronald

Løftet om alt på en faktura var en stor bløff. Får to fakturaer på tilsammen 16 a4 sider.

Svar fra NorgesEnergi
03.02.2023 12:33

Hei Ronald Vi fakturerer nå sammen med de aller fleste større netteiere i Norge slik at majoriteten av våre kunder har mulighet til å få alt på en faktura. Vi beklager at du har blitt lovet alt på samme faktura om dette ikke har vært tilfelle i ditt nettområde. Om ønskelig må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke hvordan det ligger an i forhold til din netteier og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Bra strømpriser, men snikinnfører andre avgifter

Omtale av  Linda

De har gode priser på selve strømmen, men sniker inn såkalt prissikring til 49kr mnd - for å sende en mail med et tilbud om å fryse strømmen for en periode. Kom igjen, 49kr for å sende en mail?! Hadde man benyttet seg av tilbudet så kan man forstå det, men ikke bare for å motta en mail. Så mye jobb ligger ikke bak den mailen, man har nok et standardoppsett for dette. Og når man i tillegg ikke mottar dette såkalte tilbudet, da kan det være det samme.

Svar fra NorgesEnergi
31.01.2023 10:51

Hei Linda! Tusen takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd med prissikring. Dersom du ikke ønsker prissikring så kan du gjerne sende en mail til [email protected] så fjerner vi den fra datoen du sender mailen. Vi sender deg en skriftlig bekreftelse når det er gjort. (Merk at vi har veldig mange henvendelser for tiden og svartid påløper på et par dager) Ønsker deg en god dag! Mvh. NorgesEnergi

Nyttig (0)

Dårlig informasjon om dyr strømavtale

Omtale av  Norm

Takket ja til en avtale om variabel strømpris. Lite informasjon om avtalen. Endte med en strømregning etter strømstøtte på 11000kr. Med spotpris ville den ligget på 3-4000kr.

Svar fra NorgesEnergi
31.01.2023 10:39

Hei Norm! Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt hos oss. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. En variabel avtale vil vanligvis ikke endre seg like ofte i pris. Den går både senere opp i pris og senere ned i pris enn en spotprisavtale og det er derfor vanlig at den ligger både over og under spotprisen i perioder. Frem til November i fjor var man pliktig til å varsle prisendringer med 14 dager i forkant. Etter første November ble dette endret til 30 dager i forkant av prisendringen. Det kan i den forbindelse oppstå uventede endringer i spotprisen før varslet pris trer i kraft. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen da vi ønsker å høre mer om dine erfaringer hos oss. Vi setter pris på både ris og ros, og tilbakemeldinger fra våre kunder kan hjelpe oss å bli bedre. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh. NorgesEnergi

Nyttig (1)

Fikk raskt svar på tlf

Omtale av  Eva

Jeg er fornøyd og fikk ordnet det jeg skulle ift spørsmål om faktura osv

Svar fra NorgesEnergi
03.02.2023 12:26

Hei Eva Takk for din tilbakemelding. Det var veldig hyggelig å høre. Dersom det skulle være noe er det bare til å ta kontakt med oss igjen. Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Jeg er helt fornøyd med NorgesEnergi

Omtale av  Foad A

Fra første dag til nå er jeg stort sett fornøyd med god behandling og priser på strøm og mobiltelefoner.Jeg anbefaler andre å abonnere på NorgesEnergi.

Svar fra NorgesEnergi
27.01.2023 13:30

Hei Foad A Takk for fin tilbakemelding og for at du anbefaler oss til andre. Vi er glade for at du er fornøyd hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Dårlig

Omtale av  Tang

Dårlig kundeservice, ikke bli noe bedre selvom jeg har tatt kontakt mange ganger

Svar fra NorgesEnergi
27.01.2023 12:46

Hei Tang Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd med kundeservicen hos oss. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen da vi ønsker å høre mer om dine erfaringer hos oss. Vi setter pris på både ris og ros, og tilbakemeldinger fra våre kunder kan hjelpe oss å bli bedre. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR