NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har gode priser på selve strømmen, men sniker inn såkalt prissikring til 49kr mnd - for å sende en mail med et tilbud om å fryse strømmen for en periode. Kom igjen, 49kr for å sende en mail?! Hadde man benyttet seg av tilbudet så kan man forstå det, men ikke bare for å motta en mail. Så mye jobb ligger ikke bak den mailen, man har nok et standardoppsett for dette. Og når man i tillegg ikke mottar dette såkalte tilbudet, da kan det være det samme.
Hei Linda! Tusen takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd med prissikring. Dersom du ikke ønsker prissikring så kan du gjerne sende en mail til [email protected] så fjerner vi den fra datoen du sender mailen. Vi sender deg en skriftlig bekreftelse når det er gjort. (Merk at vi har veldig mange henvendelser for tiden og svartid påløper på et par dager) Ønsker deg en god dag! Mvh. NorgesEnergi
Takket ja til en avtale om variabel strømpris. Lite informasjon om avtalen. Endte med en strømregning etter strømstøtte på 11000kr. Med spotpris ville den ligget på 3-4000kr.
Hei Norm! Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt hos oss. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. En variabel avtale vil vanligvis ikke endre seg like ofte i pris. Den går både senere opp i pris og senere ned i pris enn en spotprisavtale og det er derfor vanlig at den ligger både over og under spotprisen i perioder. Frem til November i fjor var man pliktig til å varsle prisendringer med 14 dager i forkant. Etter første November ble dette endret til 30 dager i forkant av prisendringen. Det kan i den forbindelse oppstå uventede endringer i spotprisen før varslet pris trer i kraft. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen da vi ønsker å høre mer om dine erfaringer hos oss. Vi setter pris på både ris og ros, og tilbakemeldinger fra våre kunder kan hjelpe oss å bli bedre. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh. NorgesEnergi
Jeg er fornøyd og fikk ordnet det jeg skulle ift spørsmål om faktura osv
Hei Eva Takk for din tilbakemelding. Det var veldig hyggelig å høre. Dersom det skulle være noe er det bare til å ta kontakt med oss igjen. Mvh Monica - NorgesEnergi
Fra første dag til nå er jeg stort sett fornøyd med god behandling og priser på strøm og mobiltelefoner.Jeg anbefaler andre å abonnere på NorgesEnergi.
Hei Foad A Takk for fin tilbakemelding og for at du anbefaler oss til andre. Vi er glade for at du er fornøyd hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi
Dårlig kundeservice, ikke bli noe bedre selvom jeg har tatt kontakt mange ganger
Hei Tang Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd med kundeservicen hos oss. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen da vi ønsker å høre mer om dine erfaringer hos oss. Vi setter pris på både ris og ros, og tilbakemeldinger fra våre kunder kan hjelpe oss å bli bedre. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Stol ikke på selgere i NorgesEnergi. Kjøp nesten aldri NorgesEnergi via Elkjøp e.l. Forbrukerombudet bør følge dette selskapet nøyere. Positivt. Et stort og solid selskap, som leverer el til spotpris. Med greit påslag.
Hei Vilhelm Vi har forskjellige tilbud og tjenester for å dekke forskjellige forbruk og behov. Alle våre tilleggstjenester er valgfrie og må bekreftes skriftlig ved inngåelse. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker å endre eller fjerne noe fra din avtale. Vi tar gjerne en gjennomgang av din avtale da det er viktig at du som kunde vet hva du betaler for. Samtidig kan vi sjekke om du har den beste avtalen for ditt forbruk og dine behov. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Tar alt for lang tid å komme igjennom på kundeservice. Har sagt de har problemer i lang tid.
Hei Frank Vi har dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt over en lengre periode nå og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som ser ut til å ha hatt en gledelig effekt på ventetiden. Vi kan likevel dessverre ikke garantere kort ventetid da pågangen til vårt kundesenter varierer mye. Kontakt oss gjerne på epost [email protected] eller via kontaktskjema https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ikke ønsker å vente i telefonkø. Vi besvarer samtlige eposter så snart vi kan. Om ønskelig kan du forsøke å ringe oss igjen på telefon 38100080. Mvh Monica - NorgesEnergi