NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vært kunde i mange år og er meget godt fornøyd. Pris og service sikkert Norges beste
Hei, Terje! Vi takker deg for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du setter pris på servicen vi leverer:) Om det skulle være noe du trenger hjelp med er det bare å ta kontakt med kundesenteret vårt. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Prisoppgang etter 12 mnd er varslet. Ser meg om etter et billigere alternativ
Hei, Solveig! Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss, samtidig forstår jeg at du ønsker å se deg om etter en rimligere leverandør. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Jeg har veldig dårlig erfaring med dere. Jeg vet ikke at jeg har betalt stømforskning i 6 år. Uten at jeg hadde ikke sa ja til stømforskning. Jeg har sagt at jeg vil bare bli støm kunde. Jeg har ikke sagt ja til stømforskning.
Hei, Edith! Takk for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse hos oss, både på strøm og på produkter. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi finner ut hva som har skjedd her. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Jeg stiller kraftig spørsmålstegn ved NorgesEnergi sine salgsmetoder, spesielt mot borettslag. De ser ut til å fremstille seg selv som en offentlig aktør, som forvalter lovfestede fordeler til borettslag, noe som er direkte misvisende. Ordene 'strøm' og 'strømavtale' nevnes ikke i det hele tatt, noe som jeg anser som direkte villedende. Deres prisstruktur virker også svært problematisk. NorgesEnergi tar tilsynelatende en rekke høye avgifter, milevis over andre i markedet. Prisstrukturen gjør det vanskelig å oppdage dette før regningene kommer. For å tjene på denne virksomheten er de videre avhengig av lange oppsigelsestider i kontraktene deres, inntil 12 mnd, noe det heller ikke opplyses om når de tar kontakt. Dette virker helt urimelig i seg selv, særlig når forretningsmodellen er å fakturere en masse uforutsigbare og sjulte avgifter. Når de har lurt deg til å si ja til det som ikke en gang fremstod som en strømavtale eller et salg, skal du altså betale i dyre dommer i et år. Avtalen vil ikke være rettslig bindende, da aksepten gjelder noe helt annet enn hva de faktisk legger i det, men jeg kan ikke se for meg at nordmenn flest har ressurser til å ta dette selskapet til retten for å få satt avtalen til side, og ender opp med å betale. Dette oppnår de ved å bombardere styreledere i alle Norges borettslag helt til noen går fem på. Det ser ut som de utnytter mindre forbrukerrettigheter borettslag har sammenliknet med enkeltpersoner og forsøker å overtale til uklare avtaler av typen "bare si "ja" til å motta fordeler" uten å klargjøre at det dreier seg om strømsalg. Basert på disse observasjonene, stiller jeg spørsmål ved NorgesEnergi sine etiske standarder og salgsmetoder. Jeg mener noen bør vurdere lovligheten av deres praksis, og eventuelt gi passende sanksjoner.
Hei Kristina, Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Slik du beskriver innsalget og forsøk på innsalg er ikke bra. Basert på hva du skriver antar jeg at dette gjelder en bedriftavtale, ta derfor gjerne kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi
Etter at jeg bestilte strøm til min bolig i Kongsberg har jeg ikke mottatt caschpoints hos Norwegian.
Hei, Stein! Takk for din tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt med kundsenteret slik t vi får sjekket opp i manglende cashpoints. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Alt for dyrt,heile år, desember blir det verste måned
Hei, Monica! Takk for din tilbakemelding. Strømmen og strømforbruket er som regel høyest i desember, da blir det ofte høyere regninger også. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne ta kontakt med kundesenteret vårt:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Prisen gikk op fra min gamle avtale. Hadde lav månedspris og ingen påslag
Hei, Roar! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med oss, men forstår også at vi ikke får den høyeste scoren basert på at avtalen din har gått opp i pris. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret vårt :) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi