⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Får mye info - men som alle disse selskapene vanskelig å kontakte for enkle spørsmål.

Omtale av  Harald

kommunikasjon er for meg viktig - og når det er et stort problem å få svar på forholdsvis enkle spørsmål så er jeg ikke fornøyd.

Svar fra NorgesEnergi
22.09.2022 15:15

Hei Harald, Jeg beklager at du opplever at du ikke har fått svar på din henvendelse. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg med det du måtte lure på, og håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Grådige dobling av pris fra en mnd til neste

Omtale av  Kåre

Gjør som andre leverandører . Ta nettleie inn i faktura igjen. Jeg vurderer å bytte leverandør

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:30

Hei Kåre, Per i dag har vi dessverre ikke samlet faktura for strøm og nettleie. Bakgrunnen for dette er hovedsaklig at vi opplevde at flere av våre kunder synes faktura var uoversiktlig, og slet med å få oversikt over hva de betalte til hvem. Det er derimot leit å høre at du vurderer å bytte leverandør som følge av endringen, og vi takker for at du gir oss tilbakemelding. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

veldig flinke fag folk å hjelp til å ta den rette avgjørelse. har også verve tilbud.

Omtale av  Olav K

Å bruke norges energi har gjort slik at eg sparer ca 1000 kr pr mnd pga gunstige avtaler og kunde service er topp.

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:28

Hei Olav, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi, vi setter stor pris på tilbakemeldingen din! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Gulspotpris

Omtale av  Toffen

For avansert å finne ut påslag, forsikring og topgaranti osv. Dette er eigentleg ikkje ein spotpris.

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:27

Hei Toffen, Du skal få full oversikt over din strømavtale på MinSide og i appen vår. Her skal det informeres om pris og eventuelle strømtjenester du har i avtalen din. Dette skal også vises på faktura. Skulle du likevel ha spørsmål vedrørende avtalen din må du gjerne kontakte vårt kundesenter, så tar vi selvfølgelig en gjennomgang. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Får ikke tilbakemelding fra kundeservice

Omtale av  Finn V. P

Jeg har ikke etter 4 måneder fått svar på hvorfor Norges Energi sender mine fakturaer til feil efaktura adresse. Min bank har også kontaktet dere uten resultat. Banken og Netts sier til meg at feilen ligger hos Norges Energi. Jeg får ikke åpnet fakturaen i nettbanken, får bare opplyst at fakturaen ikke er tilgjengelig. Dette problemet startet i mai måned. Før mai måned var det aldri noe problem. Jeg har 2 avtaler hos dere , en kommer som efaktufa som jeg ikke får åpnet og en kommer som avtalegiro. Jeg har godkjent alltid efaktufa. Kundeservice ringer ikke tilbake selv om de bekrefter at de skal gjøre det. Dette er dårlig behandling av en som har vært kunde hos dere i mange år.

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:26

Hei Finn, Jeg beklager dersom du opplever problemer med fakturautsendelse. Vi ønsker selvfølgelig å undersøke problemet nærmere. Dersom du ikke allerede har fått svar fra vårt kundesenter, håper jeg du har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får status på saken din hos oss. Ring oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Greit nok

Omtale av  Tone S

Byttet leverandør. Ble oppringt av selger fra selskapet noe seinere og ser at jeg plutselig er fakturert for en tjeneste jeg ikke har takket ja til og slikt gjør meg radende!

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:23

Hei Tone, Dersom man får tilbud om strømtjenester skal man alltid motta god informasjon om dette ved innsalg, samt at man skal bekrefte bestilling via SMS. Dersom du ikke har mottatt tilstrekkelig informasjon om bestillingen må du gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi får undersøkt nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Må være litt våken

Omtale av  Linlin W

Min avtale ble lagt inn tilleggs tjenester uten jeg fikk tydelig beskjed da jeg fikk tilbud i Elkjøp, betalt 160 kr ekstra for ingenting i 10 måneder. Ber alle må være våken når dere blir kunde hos dem.

Svar fra NorgesEnergi
20.09.2022 08:22

Hei Linlin, Ved avtaleinngåelse hos Elkjøp skal man informeres muntlig om eventuelle strømtjenester. Disse er selvfølgelig valgfrie og uten binding. Ved signering av avtaledokumentasjon i butikk må man selv huke av dersom man ønsker tjenestene, og man får tilsendt dokument med informasjon om avtalen like etter signering. Dersom man ikke ønsker strømtjenestene i avtalen kan man ta kontakt med kundesenteret, så fjerner vi selvsagt disse. Kontakt derfor gjerne vårt kundesenter dersom du ønsker å fjerne disse. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR