NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God erfaring med NorgesEnergi .God service og gunstige priser.
Hei Frode! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Ønsker deg en god jul! Mvh Anna, NorgesEnergi.
Jeg har hatt Norgesenergi som strømleverandør i mange år og har aldri opplevd noe negativt.
Hei Norvald M! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god jul. Mvh Anna, NorgesEnergi
Vi har en eldre strømavtale hos NorgesEnergi (topp5) Den kommer til å stige mot 3 kroner Kwt.
Hei Janerik P! Topp 5-garanti er som du sier en eldre strømavtale hos oss. Du kan gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 dersom du ønsker en gjennomgang av strømavtalen din, så kan vi se om en annen avtale passer forbruket ditt bedre. Ønsker deg en god jul. Mvh Anna, NorgesEnergi
Tilleggsproduktet Strømforsikring dekkes ikke ved lang sammenhengende sykemelding. Det kreves full friskmelding og i full jobb før nytt betalingsfritak kan søkes. Dette selv om det har gått over 12 måneder etter siste fritak og man har vært stabil betalende kunde hele tiden.
Hei John! Med Strømforsikring får du dekket alle strømutgiftene dine fra NorgesEnergi dersom du blir sykemeldt, permittert eller ufrivillig arbeidsledig med minimum kr 1.000 per måned i inntil fire måneder per skadeårsak. Ønsker deg en god jul. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Ikke alltid billigst, men ofte. Har hatt liten konkuranse med min far en de seneste 10-15 årene, og jeg har hatt Norges energi de seneste ??? 10 og jeg snitt på året har stadig best pris. Og pluss dette med å utsette betalinger, dele opp regninger uten problem. Tipp topp service!
Hei Frode L! Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi. Det betyr utrolig mye for oss. Ønsker deg en god jul! Mvh Anna, NorgesEnergi
Stabilt lavt pris strøm god kontakt med selskapet oversiktlig
Hei Thomas R! Takk for at du la igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi pris på. Ønsker deg en god jul.
Jevnlig oppringt, og emailet, om å flytte mobilabonnementet eller bytte til andre strømavtaler de har. Mye tyting
Hei Snorre! Vi beklager dersom du blir mye oppringt - det skal selvsagt ikke skje. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, så kan vi undersøke årsaken, og eventuelt reservere deg fra våre ringelister. Ønsker deg en god jul. Mvh Anna, NorgesEnergi.