NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke alltid billigst, men ofte. Har hatt liten konkuranse med min far en de seneste 10-15 årene, og jeg har hatt Norges energi de seneste ??? 10 og jeg snitt på året har stadig best pris. Og pluss dette med å utsette betalinger, dele opp regninger uten problem. Tipp topp service!
Hei Frode L! Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi. Det betyr utrolig mye for oss. Ønsker deg en god jul! Mvh Anna, NorgesEnergi
Stabilt lavt pris strøm god kontakt med selskapet oversiktlig
Hei Thomas R! Takk for at du la igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi pris på. Ønsker deg en god jul.
Jevnlig oppringt, og emailet, om å flytte mobilabonnementet eller bytte til andre strømavtaler de har. Mye tyting
Hei Snorre! Vi beklager dersom du blir mye oppringt - det skal selvsagt ikke skje. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, så kan vi undersøke årsaken, og eventuelt reservere deg fra våre ringelister. Ønsker deg en god jul. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Alltid imøtekomme . Hjelpsomme , god pris og tilbud !
Hei Bertha! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en god jul! Mvh Anna, NorgesEnergi
God pris, man kan prismatche om man finner noe billigere. Forsikring dersom man blir sykmeldt.
Hei Anette! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi
Fikk en avtale jeg er fornøyd med. Skiftet fra bedrift til privat avtale pga regjeringens strømpakke.
Hei Reidar. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Ida, Norgesenergi
Hyggelig kundeservice, men jeg har dårlig erfaring med hvordan de håndterer prisgarantien sin - 2 av de 3 gangene jeg har forsøkt har de gjort feil, og det har blitt mye jobb for å få brukt garantien. Mulig at det har blitt noe bedre med mobil-appen... har ikke forsøkt den enda.
Hei Kjetil! Vi beklager for opplevelsen du har hatt vedrørende prisgarantien. Om du ønsker å benytte deg av prisgarantien så kan du også gjøre dette via Minside. Kontakt oss gjerne igjen dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Ida, Norgesenergi