NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Norgesenergi byttet til en mye dyrere strømavtale uten å gi informasjon på forhånd. Nettsidene er også veldig trege.
Hei Marius! Det er leit å høre du ikke er fornøyd. Hvis du kan ta kontakt med oss, kan vi undersøke hva som har skjedd med avtalen din. Gjerne kontakt oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi se nærmere på dette. Mvh Linn - NorgesEnergi
Har ikke noe å klage på.selvfølgelig kunne prisen vært billigere.
Hei Roger! Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, det betyr mye for oss! Mvh Linn - NorgesEnergi
Trenger jeg hjelp til å forstå avtale, faktura spørsmål og andre spørsmål får jeg alltid gode forklaringer og hjelp med det jeg lurer på .
Hei, Inghild S Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det betyr mye for oss at du er fornøyd med servicen du opplever når du er i kontakt med oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Hyggelig og behjelpelig personale! Lett å snakke med og de kan også hjelpe deg med andre ting som ble.a mobil abonnement etc....
Hei Wenche E. V. L! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er veldig glade for å kunne tilby både strøm og mobil avtaler. Mvh Rebecca, Norgesenergi :)
N Energi helt supert har brukt dem fra første dag så det kan ikke bli bedre en det så den er grei 1ooo takk ✌️😇Rolf Og nå har vi blitt lurt av Tinde Energi pga uriktige opplysninger fra Tinde Energi til meg om at min bror Tom hadde sakt ja til han noe som ikke stemmer så det er stygt og gjøre bare for og selge strøm fy fy på dere Tinde®️
Hei Rolf A. E! Takk for en hyggelig tilbakemelding :) Vi gjør alt for at våre kunder skal være fornøyde hos oss. Mvh Rebecca, Norgesenergi!
Første kontakt. Veldig bra og effektiv. Litt lang svartid derfor ikke topp karakter.
Hei Rune! Takk for tilbakemelding. Vi setter stor pris på det og vil jobbe mot en kortere svartid. Mvh Rebecca, Norgesenergi
Anbefaler desverree ikke norges enerig, dårlgi kundeservice og kun fokus på mersalg samt å få meg over på en avtale med bindingstid som er rimlig i starten, men deretter ekstremt dyr. Kostandene kommer heller ikke godt nok frem. Det som er positivt med Norges er "min side" den gir en god oversikt over avtalen. Prisene kommer desverre ikke godt nok frem, men resterende er greit. Løpende status på hvor mye strøm som blir brukt fordelt på dager.
Hei Kjell G! Det er leit å høre at du er misfornøyd med oss. Vi i NorgesEnergi er opptatt av at du skal være fornøyd med den strømavtalen du har hos oss. Vi forsøker hele tiden å være tydelig i vår kommunikasjon rundt vilkårene som gjelder for avtalen, og vi ønsker å gi deg som kunde lave priser. Det er blant annet derfor vi har lansert Prismatch. Dersom du finner en avtale som er billigere hos et annet selskap matcher vi den avtalen i 30 dager. Du kan lese mer om prismatch her: https://norgesenergi.no/innhold/prismatch/ Mvh Rebecca, Norgesenergi