⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ny kunde

Omtale av  Rune E

Første kontakt. Veldig bra og effektiv. Litt lang svartid derfor ikke topp karakter.

Svar fra NorgesEnergi
12.01.2021 19:51

Hei Rune! Takk for tilbakemelding. Vi setter stor pris på det og vil jobbe mot en kortere svartid. Mvh Rebecca, Norgesenergi

Nyttig (0)

Nei takk

Omtale av  Kjell G

Anbefaler desverree ikke norges enerig, dårlgi kundeservice og kun fokus på mersalg samt å få meg over på en avtale med bindingstid som er rimlig i starten, men deretter ekstremt dyr. Kostandene kommer heller ikke godt nok frem. Det som er positivt med Norges er "min side" den gir en god oversikt over avtalen. Prisene kommer desverre ikke godt nok frem, men resterende er greit. Løpende status på hvor mye strøm som blir brukt fordelt på dager.

Svar fra NorgesEnergi
12.01.2021 19:51

Hei Kjell G! Det er leit å høre at du er misfornøyd med oss. Vi i NorgesEnergi er opptatt av at du skal være fornøyd med den strømavtalen du har hos oss. Vi forsøker hele tiden å være tydelig i vår kommunikasjon rundt vilkårene som gjelder for avtalen, og vi ønsker å gi deg som kunde lave priser. Det er blant annet derfor vi har lansert Prismatch. Dersom du finner en avtale som er billigere hos et annet selskap matcher vi den avtalen i 30 dager. Du kan lese mer om prismatch her: https://norgesenergi.no/innhold/prismatch/ Mvh Rebecca, Norgesenergi

Nyttig (0)

Enkelt å komme fram til kundeservice

Omtale av  Jan J

Rask og god hjelp kom fort igjennom og hyggelige personer å snakke med.

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 15:32

Hei Jan J, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi pris på! Ønsker deg en god helg, Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Svært fornøyd

Omtale av  Vo N

Fornøyd med service og bra informasjon og får veiledning

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 15:32

Hei Vo N, Tusen takk for koselig tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt fin dag, og god helg! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Verdifull kunde

Omtale av  Therese E. P

Hadde en kundeservice opplevelse som etterlot meg med en følelse av å ha verdi som kunde, jeg opplevde respekt og forståelse av en strålende kundebehandler. Takk!!

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 15:32

Hei Therese E.P, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Det er svært viktig for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din leverandør. Ønsker deg en god helg! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Hyggelige saksbehandlere.

Omtale av  Bjørn R

Blir alltid møtt av positive og servile saksbehandlere.

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 15:32

Hei Bjørn R, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Ønsker deg en god helg, Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God service

Omtale av  Helge F

Bedre system på faktura. Har ikke fått melding om innbetalinger

Svar fra NorgesEnergi
08.01.2021 15:32

Hei Helge F, Vi setter alltid stor pris på tilbakemelding, da vi alltid ser etter muligheter til å forbedre oss. Dersom du har spørsmål vedrørende faktura, må du gjerne ta kontakt per tlf 38 10 00 80, eventuelt kontakte oss per e-post: [email protected]. Vi har åpent man-fre 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR