NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Norgesenergi har oppsakt min strømavtale som var "Spot til Lavpris", fordi de skulle "rydde opp" i deres avtaler. De har tydeligvis ment at jeg hadde en for bra avtale, og vil derfor gi meg en avtale som er dyrere for meg. Månedsgegyr satt opp fra 5kr til 49 kr. Har vært i kontakt med dem, men de vil ikke la meg beholde avtale. Aldri mer Norgesenergi.
Hei! Som for de aller fleste bedrifter i Norge, så har kostnadene økt også for strømleverandører. Vi har lenge jobbet med å redusere antall strømavtaler, for å gjøre det enklere for kundene å holde oversikt. I denne prosessen har vi også ønsket å å gjøre noe med de gamle kampanjeavtalene våre som vi tapte penger på. Vi er lei oss for at du oppfatter Strøm til Spotpris som en dårlig avtale. Dersom du hadde ønsket en annen strømavtale kunne du enkelt endre en foretrukken avtale på Min side. Dete var beklagelig at du ikke ble fornøyd med denne endringen, men du skal vite at du alltid er velkommen tilbake i fremtiden dersom du skulle ønske det. Ønsker deg en fin dag! Mvh Aaron, NorgesEnergi
Jeg tok en prissikring avtale men føler meg lurt av dem når prisen gikk nedover.
Hei Frode! Dessverre er det ikke alltid så lett å forutse strømprisen i fremtiden da den påvirkes av flere faktorer som f.eks. vær, vind, temperatur, vannstand i magasiner, i- og ulandspoltikk. Heldigvis er det helt valgfritt å bestille fastpristilbudene vi sender ut og som oftest har våre kunder kommet godt ut av å binde fastprisen da tilbudet vi har sendt ut har vist seg å være billigere enn spotprisen for fastprisperioden. Prissikring er forståvidt helt valgfritt å ha som tilleggsprodukt på sin avtale. Ønsker deg en fin dag! Mvh Aaron, NorgesEnergi
Avtale kansellert med 14 dagers varsel med en åpenbar bløff som begrunnelse. Prisen ble forsøkt økt med mer enn 1000% samtidig som andre selskaper står i kø for å tilby gunstigere avtaler. Selskapet må ha verdens dummeste rådgivere på markedsføring!
Hei! Du henviser mest sannsynlig til at vi er i en prosess der vi utrydder gamle kampanjeavtaler. Som for de aller fleste bedrifter i Norge, så har kostnadene økt også for strømleverandører. Vi har lenge jobbet med å redusere antall strømavtaler, for å gjøre det enklere for kundene å holde oversikt. I denne prosessen har vi også ønsket å å gjøre noe med de gamle kampanjeavtalene våre som vi tapte penger på. Vi er lei oss for at du oppfatter Strøm til Spotpris som en dårlig avtale. Dersom du ønsker en annen strømavtale kan du enkelt endre til foretrukket avtale på Min side. Mvh Aaron, NorgesEnergi
Jeg har mottatt melding om at gjeldende strømavtale utgår, som et ledd i selskapets arbeid med å "rydde opp i eksisterende avtaler". Så lenge dette blir en dyrere avtale for kundene, betyr det økt inntjening for NorgesEnergi. Inntjeningen skjer ved økte månedlige gebyrer. Så har de tilbudt "bonustimen". Opptjente "gratis" bonustimer pr. 31.12.22 kommer til utbetaling i august 2023. Sier man opp avtalen og skifter leverandør innen utbetalingsmåneden inntreffer, beholder de mine "bonustimer". Det skal liksom være riset bak speilet for de som vurderer en bedre avtale i et annet selskap. De har også tilbudt "gratis" prissikring. Etter 1 måned betyr det + kr.49,- pr. mnd. Og samtidig har de gitt meg "gratis" Strømforsikring i en måned. Deretter + kr.49,- pr. mnd. 18.10 fikk jeg tilbud om å binde meg til en fast strømpris på 569,99 øre/kWh inkl. mva. Så høy tror jeg aldri spotprisene blir i november og desember 2022. "Prissikring" for hvem??? NorgesEnergi lever ikke lenger av strøm de leverer, men av avgiftene de lurer på oss.
Hei! Det var trist å høre at du ikke er fornøyd med NorgesEnergi. Som for de aller fleste bedrifter i Norge, så har kostnadene økt også for strømleverandører. Vi har lenge jobbet med å redusere antall strømavtaler, for å gjøre det enklere for kundene å holde oversikt. I denne prosessen har vi også ønsket å å gjøre noe med de gamle kampanjeavtalene våre som vi tapte penger på. Vi er lei oss for at du oppfatter Strøm til Spotpris som en dårlig avtale. Dersom du ønsker en annen strømavtale kan du enkelt endre til foretrukket avtale på Min side. Bonustimen er en hyggelig ting som er helt gratis og ikke koster noen ting til våre kunder. Bonustimene som blir aktivert det ene året blir utbetalt August det neste året. Du som kunde får dette helt gratis og dersom du forlater NorgesEnergi så blir bonusstimene lagret på ditt kundebilde. Vi tillbyr 3 tilleggsprodukter i form av prissikring, strømforsikring og 100% fornybar energi. Dette er helt valgfritt å ha på avtalen og kan fjernes når som helst ved å ta kontakt med vårt kundessenter enten via telefon, mail, chat eller facebook. Fastpristilbudet som ble sendt ut for November og Desember var på 569,99 øre/kWh i noen prisområder. Spotprisen er estimert høy i vinter og med tanke på historikken som har vært den siste tiden så er det ikke umulig at spotprisen går over denne prisen. Dessverre er det vanskelig å forutse da spotprisen avgjøres av diverese faktorer som f.eks. vær, vind, temperatur, vannstand i magasiner, i- og ulandspoltikk. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron, NorgesEnergi
Har altig,fått snakket med hygglig,med alle på kundeservice.
Hei Eva, vi setter stor pris på hyggelig tilbakemelding! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Hilsen Aaron, NorgesEnergi
De har flere mindre beløp på fakturaen. Ting som for meg er uvesentlige. Nå byttes det avtale igjen, og de sliter med å være blant de 10 billigste, som jo var salgsargumentet. Bra kundeservice og tydelig faktura.
Hei Kjell! Du henviser mest sannsynlig til våre fordelsprodukter Prissikring, strømforsikring og 100% fornybar energi som er helt valgfrie og kan fjernes og tas vekk (og på) fra strømavtale når som helst. Top 10 garanti er en avtale som garanterer at den variable prisen er innenfor rammene til de variable avtalene til våre 10 største konkurrenter. På grunn av uforitsigbarhetene i strømmarkedet har det ikke vært enkelt å fastsette variabel pris og den har den siste tiden vært høyere enn f.eks. spotprisen. Ihvertfall i de dyreste prisområdene. Fra 14.11 går vi over til avtalen "Variabelpris" med en lavere kWh-pris og et fastbeløp på 59 kr. Dette gjør vi for å gjøre det enkelere for kunder og forbrukere å forstå seg på hva slags avtale vi har. Vi har tidligere opplevd at det blir mye forvirring rund mange forskjellige avtaler med mange forskjellige navn. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundesservice og oversiktligheten på fakturaen. Dette er to av mange fordeler med å være kunde hos NorgesEnergi :) Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron
norgesenergi har sagt opp abonnement og målenummeret mitt fra motkraft til seg selv ved å ta feil av måler,har brukt timer på å rette dette opp i dag,de vet selv hvorfor dette har skjedd,snakk om å ikke ha kontroll,nå er jeg endelig tilbake hos MOTKRAFT,kundeservice er like dårlig som hos telia,dvs ingen tar telefonen,styr unna dette selskapet da det finnes noen få seriøse tilbake
Hei Eivind! Det var beklagelig at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi og det var godt å høre at problemet ditt er ordnet opp i. Vi ønsker alltid å forbedre oss og vil gjerne vite litt mer spesifikt hva som skjedde. Var du i kontakt med en selger hos oss eller var det via vårt kundessenter? Send oss gjerne en mail angående dette dersom du ønsker dette. Vi beklager at det har vært vanskelig å komme i kontakt med oss. På grunn av de høye strømprisene og stort fokus på strøm har det den siste siden vært stor belastning på vårt kundessenter. Hvis du noen gang ønsker å komme i kontakt med oss igjen i fremtiden finnes det flere valgmuligheter. Du kan nå oss via telefon: 38 10 00 80, chat på vår nettside, epost: [email protected] og Facebook. Mvh Aaron, NorgesEnergi