NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg synes prisene ikke bestandig er de jeg har blitt lovet
Hei, Torunn! Vi takker deg for din tilbakemelding. Dersom du føler du ikke har fått prisen du har blitt lovet må du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret, så ser vi på saken din med en gang:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Strømutgiften for høy, reduseres. Eldre bet., minindre.
Hei, Kari! Vi takker deg for din tilbakemelding. Strømprisen har de siste årene vært meget høy. Vi streber selvfølgelig etter å levere den beste prisen på markedet. Per i dag har vi ingen egne avtaler for eldre, men jeg tar det med som en tilbakemelding hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Reint sennerelt ganske bra-Kunne vært ltt mere utfyllene fakturar.
Hei, Ola! Vi takker deg for din tilbakemelding. Godt innspill til fakturaer. Om du har noe mer spesifikt du savner informasjon om på fakturaene kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Greit med fast betaling og en konto som fylles opp i måneder med mindre strømbruk og lave priser.
Hei, Erik! Vi takker deg for din tilbakemelding. Meget hyggelig å høre at du er fornøyd med tjenestene vi leverer. Skulle det være noe du trenger hjelp med kan du alltids ta kontakt med kundeservice hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Et meget utmerket selskap med utmerkede strømtjenester, men forbruket er høyt
Hei, Elnayer! Vi takker deg for din tilbakemelding. Meget hyggelig å høre at du er fornøyd med tjenestene vi leverer. Skulle det være noe du trenger hjelp med kan du alltids ta kontakt med kundeservice hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Kan planlegge lading av vår el-bil når prisen er gunstig. Veldig oversiktlig strøm leverandør. Liker svært godt "appen" som gir meg full kontroll over forbruk og pris. Godt levert!
Hei, Jarle! Vi takker deg for din tilbakemelding. Så hyggelig at du er fornøyd med tjenestene vi leverer. Vi takker deg spesielt for tilbakemeldingen på appen, det setter app-teamet stor pris på. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Det var altfor dårlig planlagt hvordan en skal bli kunde hos NorgesEnergi. Dagen etter jeg ble kunde hos NE, opprettet jeg en konto for avtalegiro. Det ble ikke nevnt at jeg måtte ha en konto pr. brukersted ( jeg har to) Det tok nærmere to måneder før NE bekreftet at de kunne bruke den avtalegiro jeg hadde opprettet. Det kunne de ha gjort dagen etter. Selve faktureringen for bruk av strøm, er Ok.
Hei, Tom! Vi takker deg for din tilbakemelding. Dette tar vi med oss videre til opplæringen hos oss, slik at alle er klare over hvordan avtalegiro fungerer hos oss. Om det skulle være noe annet tar du kontakt med kundeservice hos oss, så hjelper vi deg videre. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi