NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har desverre endel inkasso fra noen år tilbake, og har ikke nok inntekt til å ordne opp. Dette medførte at jeg hadde tvungen strøm leeenge, det dyreste som er. Norges energi ga meg en sjanse, og det er jeg så glad for. Har også strømkonto, så jeg vet nøyaktig hva som kommer. Betalte først 1250 pr mnd, men for to uker siden fikk jeg brev om at det ble for mye i forhold til bruk, og har nå gått ned til 800 pr mnd🙏🌹
Hei Trude! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi samt betalingsløsningen Strømkonto. Ønsker deg en god høst! Mvh Nina - NorgesEnergi
Kundeservice er forferdelig. Bruker over en uke på å svare på en e-post og svarer ikke engang på den faktiske henvendelsen
Hei Kjetil, Vi opplever for tiden stor pågang i alle våre kanaler, dessverre resulterer dette i lengre behandlingstid enn ønskelig. Vi beklager derfor ventetiden, samt at du ikke opplevde å få svar på det du lurte på. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen, så vil vi hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnerg
Jeg pratet med en veldig hyggelig person som snakket tydelig. Fikk meg i godt humør av å prate med en som var så hyggelig. Da har jeg enda mer lyst til å kjøpe produkter hos NorgesEnergi.
Hei Helen, Så hyggelig å høre at du har vært fornøyd med samtalen du hadde med en av våre kundebehandlere. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Bestilte hos Norgesenergi, så lagde dem avtaler og får 2 fakturaer i mnd. Når man ringer, så sier dem*Du er nr 12 i køen* Så jeg trykker 1 for tilbake ring. Så bruker dem 3-4 timer, så lang tid tar ikke 12 kunder, ellers ringer dem ikke tilbake eller svarer på mail. Så fant ut at det er 30 stk som er billigere og kan tjene 800 jr på pr mnd. Ikke mye, men nok som økonomien er om dagen, forhold til covid-19/virus. Ringt for over 2 timer siden, så ordner dem ikke dette idag, bytter jeg bare. Greit med bytt.no, her slipper man å gjøre noe, dem bare bytter for deg og meg. Får se hva og om dem tar kontakt. Dem sier noe på tlf og gjør det motsatte, helt utrolig, hvertfall når dem lager 2 kontoer på 1 leilighet og kun jeg, 1 person som bor her. Bra denne siden er her for meg/oss. Her er det service hvertfall Tommel opp for bytt.no 👍👍👍
Hei Ole, Vi har for tiden stor pågang og derfor lengre behandlingstid enn ønskelig. Jeg beklager derfor at du har opplevd lang behandlingstid hos oss, og forstår at dette oppleves som frustrerende. Vi ønsker gjerne å undersøke hvorfor du har mottatt to fakturaer samt å se på hvilken avtale du har. Jeg håper derfor at du har mulighet til å kontakte oss slik at vi får undersøkt dette nærmere. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80, eller via mail: [email protected] , Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Vi har altid kunne lite på avtalen vi har med dere
Hei Michael, Tusen takk for at du har tatt deg tid for å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Mvh Nina - NorgesEnergi
Har hatt avtale mer enn 15 år. Har alltid følt at avtalen er bra. Fornøyd med den slik den er.
Hei Roar, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! i setter stor pris på at du har valgt NorgesEnergi som din strømleverandør i alle disse årene og håper du fortsetter som fornøyd kunde hos oss! Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har vært egentlig ganske fornøyd med selskapet inntil jeg skulle avsluttet. Jeg har vært i kontakt med de 3 ganger. Første gangen så fikk jeg en bekreftelse på at det skulle bli avsluttet. Det ble den aldri gjort. Andre gangen ringte jeg for at jeg hadde fått faktura som jeg ikke skulle ha siden jeg hadde avsluttet dette. Jeg fikk bekreftelse av han på kundeservicen at dette skulle de på fakturaavdelingen håndtere seg av. Etter dette skulle jeg få sluttregningen. Det har jeg aldri fått og nå har jeg fått en ny faktura. Etter denne så kontaktet jeg de en tredje gang via mail og fikk ALDRI SVAR. Nå har jeg fått inkassovarsling på den de skulle ha slettet for nesten en måned siden.
Hei Sebastian, Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos NorgesEnergi - det ønsker vi selvfølgelig ikke. Jeg håper du har mulighet til å kontakt oss igjen slik at vi får ordnet opp i dette. Vi har for tiden stor pågang i alle våre kanaler, noe som dessverre fører til lengre behandlingstid per mail enn normalt. Kontakt oss derfor gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi