NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg pratet med en veldig hyggelig person som snakket tydelig. Fikk meg i godt humør av å prate med en som var så hyggelig. Da har jeg enda mer lyst til å kjøpe produkter hos NorgesEnergi.
Hei Helen, Så hyggelig å høre at du har vært fornøyd med samtalen du hadde med en av våre kundebehandlere. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Bestilte hos Norgesenergi, så lagde dem avtaler og får 2 fakturaer i mnd. Når man ringer, så sier dem*Du er nr 12 i køen* Så jeg trykker 1 for tilbake ring. Så bruker dem 3-4 timer, så lang tid tar ikke 12 kunder, ellers ringer dem ikke tilbake eller svarer på mail. Så fant ut at det er 30 stk som er billigere og kan tjene 800 jr på pr mnd. Ikke mye, men nok som økonomien er om dagen, forhold til covid-19/virus. Ringt for over 2 timer siden, så ordner dem ikke dette idag, bytter jeg bare. Greit med bytt.no, her slipper man å gjøre noe, dem bare bytter for deg og meg. Får se hva og om dem tar kontakt. Dem sier noe på tlf og gjør det motsatte, helt utrolig, hvertfall når dem lager 2 kontoer på 1 leilighet og kun jeg, 1 person som bor her. Bra denne siden er her for meg/oss. Her er det service hvertfall Tommel opp for bytt.no 👍👍👍
Hei Ole, Vi har for tiden stor pågang og derfor lengre behandlingstid enn ønskelig. Jeg beklager derfor at du har opplevd lang behandlingstid hos oss, og forstår at dette oppleves som frustrerende. Vi ønsker gjerne å undersøke hvorfor du har mottatt to fakturaer samt å se på hvilken avtale du har. Jeg håper derfor at du har mulighet til å kontakte oss slik at vi får undersøkt dette nærmere. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80, eller via mail: [email protected] , Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Vi har altid kunne lite på avtalen vi har med dere
Hei Michael, Tusen takk for at du har tatt deg tid for å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Mvh Nina - NorgesEnergi
Har hatt avtale mer enn 15 år. Har alltid følt at avtalen er bra. Fornøyd med den slik den er.
Hei Roar, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! i setter stor pris på at du har valgt NorgesEnergi som din strømleverandør i alle disse årene og håper du fortsetter som fornøyd kunde hos oss! Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har vært egentlig ganske fornøyd med selskapet inntil jeg skulle avsluttet. Jeg har vært i kontakt med de 3 ganger. Første gangen så fikk jeg en bekreftelse på at det skulle bli avsluttet. Det ble den aldri gjort. Andre gangen ringte jeg for at jeg hadde fått faktura som jeg ikke skulle ha siden jeg hadde avsluttet dette. Jeg fikk bekreftelse av han på kundeservicen at dette skulle de på fakturaavdelingen håndtere seg av. Etter dette skulle jeg få sluttregningen. Det har jeg aldri fått og nå har jeg fått en ny faktura. Etter denne så kontaktet jeg de en tredje gang via mail og fikk ALDRI SVAR. Nå har jeg fått inkassovarsling på den de skulle ha slettet for nesten en måned siden.
Hei Sebastian, Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos NorgesEnergi - det ønsker vi selvfølgelig ikke. Jeg håper du har mulighet til å kontakt oss igjen slik at vi får ordnet opp i dette. Vi har for tiden stor pågang i alle våre kanaler, noe som dessverre fører til lengre behandlingstid per mail enn normalt. Kontakt oss derfor gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Har vært kunde lenge. Så ble jeg anbefalt å prøve ut prismatch og var da veldig fornøyd med å ha Norges energi. Jeg var så fornøyd at jeg anbefalte de videre. Ettersom fler har begynt å benytte seg av prismatcher endret de nå vilkårene som gjør at kundene får enda mindre valgmuligheter. Kommer til å bytte strømselskap kun på grunn av dette. I tillegg legger de bare på tilleggsprodukter, har vært i kontakt med de som sier at det er rart at det har blitt lagt på, har fått det endret - men hadde skrevet gjentatte ganger at det ikke skulle være tilleggsprodukter, likevel klarer de å legge det på. Jeg forstår ikke hvordan det kan være mulig! Vi som kunder opplever at det er kaos hos Norges energi, fakturaene er ikke riktig, og nå har de begynt å sende ut strømfakturaen uten nettleia for flere av oss, noe som betyr at ved neste faktura vil jeg få to nettleier og strøm. Jeg er kjent med at jeg ikke er den eneste. Jeg har vært i kontakt med Norges energi flere ganger på grunn av dette. Jeg kan dessverre ikke anbefale Norges Energi videre lenger!
Hei Lise! Det stemmer at vi nylig har oppdatert våre vilkår for Prismatch, og det er beklagelig å høre at du nå ikke er fornøyd med vårt prismatch-tilbud. Som følge av endringen matcher vi dessverre ikke avtaler med negativt påslag. NorgesEnergi ønsker ikke å bidra til at lokkeprisavtaler skal bli standarden i bransjen og derfor vil vi ikke prismatche mot denne type avtaler. Lokkeprisavtalene øker også kraftig i pris over tid, og gir et falskt bilde av avtalens gunstighet. Vi har derfor valgt å ikke tilby prismatch ved denne type avtaler. Prismatch kan derimot benyttes mot vanlige spotpris og variable strømavtaler som ikke inneholder bindingstid. Våre fordelsprodukter skal alltid informeres om samt godkjennes ved registrering. Dersom du er usikker på hvordan dine fordelsprodukter har blitt registrert hos oss håper jeg du har mulighet til å ta kontakt med oss igjen, så skal vi selvfølgelig undersøke dette videre. Vi har i sommer hatt et omfattende systembytte, dette har dessverre bydd på noen utfordringer mtp fakturering, og vi beklager at du har opplevd problemer med faktura hos oss i denne perioden. Vi tror og håper derimot at systembytte vil gange våre kunder og at alt er i orden ila kort tid. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, kundesenteret har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Skal sjekke fakturaen - får svar «ukjent bruker»! Kunde i mange år!
Hei Kjell, Jeg beklager dersom du har hatt vansker med å få tak på oss. Dersom du legger igjen ditt telefonnummer vil vi selvfølgelig ringe deg tilbake så snart en kundebehandler er ledig. Vi vil da hjelpe deg med tilgang til MinSide. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag. Mvh Nina - NorgesEnergi