NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt tragisk. Nekter å sette strømmen i leilighet over til leieboer. Når jeg kontakter de sier de at leieboer må gjøre det og når leieboer ringer sier de det motsatte. Vi har prøvd flere ganger i 2 mnd nå og ingenting skjer. Og så er det jeg som må betale for leieboer sin strøm også. Vurderer virkelig å bytte..
Hei Mette! Grunnet personvernloven GDPR kan man ikke bestille strøm på andres vegne dersom man ikke har en fullmakt. Derfor må leieboer selv ta kontakt for å bestille strøm i sitt navn. Jeg antar derfor at det dessverre har skjedd en misforståelse her når leieboer har vært i kontakt med oss. Be h*n gjerne kontakte oss så vi registrere bestillingen. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Ble lovt 500 i avslag på første faktura - det fikk jeg aldri fordi de benektet at de hadde gitt tilbudet. Strømselger brukte forøvrig sin privattelefon for å sluttføre kontrakt på strømavtale. Avtalen i seg selv ble lovt å være en av de beste i Norge, jeg betalte i snitt over 35 øre per kwt mer enn den nest dyreste i landet. Byttet da til Spotpris, som jeg hadde blitt lovt ifølge avtale men det tok 14 dager før de ordnet dette. De setter også deg opp til å betale ekstra for fornybar energi, uten at du har bedt om det. Alt for å suge til seg mer penger fra kundene Elendig selskap, SVINDLERE
Hei Jørgen B. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale. Det skal gis tilstrekkelig med informasjon om priser og vilkår ved avtaleinngåelsen. Ta gjerne kontakt per telefon, 38 10 00 81 (08-16), slik at vi kan undersøke dette. Mvh Ida - Norgesenergi
Datatrafikk blir fei registrert. De beregner forbruket mye mer enn du bruker. Ikke bra!
Hei Nils. Det skal ikke registreres feil forbruk. Ta gjerne kontakt med oss per telefon 38 10 00 80 (man-fre 08-16) slik at vi kan undersøke det nærmere. Mvh Ida - NorgesEnergi.
Jeg har eget AS og strøm fra NorgesEnergi. Samboeren mine betaler strømregningen til leiligheten. Nå får jeg plutselig strømregning til AS'et mitt med målerstand fra leiligheten. Disse to har ingenting med hverandre å gjøre, hverken navn eller adresse. Plutselig skal AS'et mitt betale strømmen som samboeren min betalte før. Alt dette uten at jeg har gjort noen ting. Så skriver jeg til kundeservice og får beskjed om at jeg må betale regningen. Nei, AS'et mitt betaler ikke en regning som ikke har noen ting med bedriften å gjøre. Jeg aner ikke om jeg betaler for privatstrøm eller bedriftstrøm lengre. Faktura adressen er feil, målersted er feil. Eller er det bare faktura adressen som er feil og firmanavnet som er riktig? Eller er det målerstedet som er feil? Her er det bare å velge, ufattelig uoversiktelig og dårlig. Jeg kan ikke sende inn disse fakturaene til revisoren min, han vil få angst. For noe rot. Fiks det og jeg fortsetter som kunde, om ikke, hasta la vista.
Hei John T. Det er leit å høre at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av NorgesEnergi, det ønsker vi selvfølgelig ikke Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16 slik at vi kan se nærmere på saken. Mvh Ida - Norgesenergi
Aner ikke hvor mange ganger dere har ringt, og jeg aner heller ikke hvor mange ganger jeg har sagt fra at jeg ikke ønsker telefonsalg. Siden jeg står i foretaksregistret er jeg tydeligvis å regne som fritt vilt. nytter heller ikke blokkere nummeret da dere ringer fra ulike nr hele tiden. Utrolig plagsom markedsføring. Jeg blir aldri kunde.
Hei Lei O.l. Det er utrolig leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen. Ta gjerne å kontakt oss per telefon 38 10 00 81 (08-16) slik at vi kan reservere ditt nummer fra telefonlistene. Mvh Ida - Norgesenergi
Brå service rask reaksjon Hyggelig person Hopper for godt samarbeid
Hei Teodor, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg oppdager at strømregningene var vesentlig høyere etter bytte til NE, og avslutter abonnementet. Da får jeg en faktura på kr 500 ettersom jeg avbrøt avtalen før en påstått bindingstid var ute. Det kan ikke kundebehandling og klarer ikke å legge fram bevis på avtalen.Hold dere unna NorgesEnergi!
Hei Ella! Vi skal alltid kunne dokumentere dersom det er en avtaleperiode på avtalen som ble inngått. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får nødvendig informasjon til å kunne undersøke dette. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi