NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Brå service rask reaksjon Hyggelig person Hopper for godt samarbeid
Hei Teodor, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg oppdager at strømregningene var vesentlig høyere etter bytte til NE, og avslutter abonnementet. Da får jeg en faktura på kr 500 ettersom jeg avbrøt avtalen før en påstått bindingstid var ute. Det kan ikke kundebehandling og klarer ikke å legge fram bevis på avtalen.Hold dere unna NorgesEnergi!
Hei Ella! Vi skal alltid kunne dokumentere dersom det er en avtaleperiode på avtalen som ble inngått. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får nødvendig informasjon til å kunne undersøke dette. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Veldig bra kundeservice. Overkommelig prisnivå. Litt dårlig tilbakering tjeneste fra kundeservice. Jeg måtte selv ringe den 2. gang for å komme i kontakt med konsulent. Men det gikk uten venting. Pausemusikk er litt fir høyt volum. Selv på lavest volumnivå tlf. Veldig irriterende for kunde v venting
Hei Rune! Takk for at du gir oss tilbakemelding angående dette, det skal jeg ta videre! Mvh Nina, NorgesEnergi
aldri hatt noen problemer, og billig mobilabonemang når du er kunde :)
Hei Jan! Så flott å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Vi takker for hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Skjult bindingstid, papirfaktura (med fakturagebyr )- til tross for at man har opprettet avtalegiro. Da jeg byttet til norgesenergi ble jeg ringt opp av min tidligere strømleverandør ; de sa at norgesenergi lyver og lurer folk, og det stemmer! Googlet firmaet- og det er mange saker som ender i forliksrådetJeg skal bytte strømleverandør så fort jeg kan.
Hei Wenche! Det er leit å høre at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av NorgesEnergi, det ønsker vi selvfølgelig ikke. Dersom avtalen har bindingstid skal man alltid informeres om dette ved avtaleinngåelse. Jeg håper derfor du har anledning til å ta kontakt med oss slik at vi får undersøkt dette nærmere. Når det gjelder fakturagebyr sender vi alltid første faktura uten gebyr, hvor vi informerer om at det er efaktura som må opprettes for å unngå fakturagebyr ved neste fakturautsendelse slik at du har mulighet til å opprette dette ved betaling. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
En meget hyggelig kunderådgiver og er veldig fornøyd 😌
Hei Elin! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Blir ringt opp for tilbud, men mister oversikten om hvem jeg har avtale hos og får regninger fra flere. Usikker på om flere tar betaling for samme strøm eller det er restregninger fra tidligere. Opplevd å avtale strøm fra en leverandør, men fortsatt få regning fra tidligere leverandør.
Hei Terje! Når man bestiller strømavtale hos ny strømleverandør vil en tidligere avtale automatisk opphøre så snart leveransen ha startet da det ikke er mulig å ha to leverandører på samme måler. Du trenger derfor ikke bekymre deg for å betale dobbelt. De fleste leverandører fakturerer etterskuddsvis, så du kan likevel oppleve å motta faktura fra tidligere leverandør når du har byttet leverandør. Jeg anbefaler deg derfor å se på fakturaspesifikasjonene hvor du skal finne oversikt over periodene du er fakturert for. Du er også velkommen til å ta kontakt med oss dersom du er kunde hos NorgesEnergi så vil vi kunne se hvilken periode vi har levert strøm til din adresse. Kan også anbefale deg å logge inn på Elhub.no, her har du full oversikt over nåværende leverandør og tidligere leverandører. Kontakt oss gjerne på tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi