NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aner ikke hvor mange ganger dere har ringt, og jeg aner heller ikke hvor mange ganger jeg har sagt fra at jeg ikke ønsker telefonsalg. Siden jeg står i foretaksregistret er jeg tydeligvis å regne som fritt vilt. nytter heller ikke blokkere nummeret da dere ringer fra ulike nr hele tiden. Utrolig plagsom markedsføring. Jeg blir aldri kunde.
Hei Lei O.l. Det er utrolig leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen. Ta gjerne å kontakt oss per telefon 38 10 00 81 (08-16) slik at vi kan reservere ditt nummer fra telefonlistene. Mvh Ida - Norgesenergi
Brå service rask reaksjon Hyggelig person Hopper for godt samarbeid
Hei Teodor, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg oppdager at strømregningene var vesentlig høyere etter bytte til NE, og avslutter abonnementet. Da får jeg en faktura på kr 500 ettersom jeg avbrøt avtalen før en påstått bindingstid var ute. Det kan ikke kundebehandling og klarer ikke å legge fram bevis på avtalen.Hold dere unna NorgesEnergi!
Hei Ella! Vi skal alltid kunne dokumentere dersom det er en avtaleperiode på avtalen som ble inngått. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får nødvendig informasjon til å kunne undersøke dette. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Veldig bra kundeservice. Overkommelig prisnivå. Litt dårlig tilbakering tjeneste fra kundeservice. Jeg måtte selv ringe den 2. gang for å komme i kontakt med konsulent. Men det gikk uten venting. Pausemusikk er litt fir høyt volum. Selv på lavest volumnivå tlf. Veldig irriterende for kunde v venting
Hei Rune! Takk for at du gir oss tilbakemelding angående dette, det skal jeg ta videre! Mvh Nina, NorgesEnergi
aldri hatt noen problemer, og billig mobilabonemang når du er kunde :)
Hei Jan! Så flott å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Vi takker for hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Skjult bindingstid, papirfaktura (med fakturagebyr )- til tross for at man har opprettet avtalegiro. Da jeg byttet til norgesenergi ble jeg ringt opp av min tidligere strømleverandør ; de sa at norgesenergi lyver og lurer folk, og det stemmer! Googlet firmaet- og det er mange saker som ender i forliksrådetJeg skal bytte strømleverandør så fort jeg kan.
Hei Wenche! Det er leit å høre at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av NorgesEnergi, det ønsker vi selvfølgelig ikke. Dersom avtalen har bindingstid skal man alltid informeres om dette ved avtaleinngåelse. Jeg håper derfor du har anledning til å ta kontakt med oss slik at vi får undersøkt dette nærmere. Når det gjelder fakturagebyr sender vi alltid første faktura uten gebyr, hvor vi informerer om at det er efaktura som må opprettes for å unngå fakturagebyr ved neste fakturautsendelse slik at du har mulighet til å opprette dette ved betaling. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
En meget hyggelig kunderådgiver og er veldig fornøyd 😌
Hei Elin! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi