NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God service og tilgjengelighet. Vet hva jeg går til fra tidligere.
Hei Mona! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi
Alle henvendelser til NorgesEnergi gir oss gode svar og løsninger. Kjempefornøyd.
Hei Karin M! Tusen takk for din tilbakemelding! Det er utrolig godt å høre at du får god hjelp når du er i kontakt med oss. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Prisen er veldig stabil og jeg er veldig fornøyd med avtalen og den gode servic
Hei Ole T. T! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med din strømavtale og kundeservicen hos oss i NorgesEnergi. Mvh Kate, NorgesEnergi
Bandt meg til NorgesEnergi i 6 måneder etter å ha blitt fristet av en kampanje på Elkjøp. Angrer på det. Ringte kundeservice hos NorgesEnergi og spurte om prismatch gjelder på Elkjøp-kampanjen, noe den gjorde. Dessverre glemte NorgesEnergi å gi meg prismatch i to måneder, til tross for flere henvendelser. Svar var at de dessverre kan gjøre feil og at de da prøver å ordne opp på best mulig måte. Måten de ordnet opp på var å utsette fakturaen, uten at jeg hadde bedt om det. Prisen ble ikke redusert. NorgesEnergi finnes ikke i oversikten hos strømpris.no. Jeg spurte NorgesEnergi om hvorfor de ikke er der. Svaret var "nei, det stemmer. Vi er ikke der". Rart.... Hva som er bra: Lett å få tak i på telefon Hyggelige medarbeidere på telefon Dårlig: Svarer sent eller aldri på epost Rot og tull med prismatch Må sende flere henvendelser om samme problem
Hei Stig, Det er svært beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i NorgesEnergi. Når man kontakter kundesenteret for å be om prismatch, vil vi bekrefte at prismatch er registrert så fremt forespørselen om prismatch oppfyller vilkår for prismatch. Jeg er derfor dessverre usikker på hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle. Dersom du ønsker at vi undersøker dette nærmere håper jeg du har mulighet til å ta kontakt med oss igjen. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80, eller send en e-post til: [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. NorgesEnergi skal stå oppført under oversikten hos strømpris.no, jeg er derfor dessverre usikker på hvorfor NorgesEnergi eventuelt ikke stod oppført når du var innom siden deres. Mvh Nina, NorgesEnergi
a big deception ,very expensive bills that come late and two at a time. you receive evasive answers, it is important to lie to you and offer you "good" contracts that you are obliged to finish and pay very expensive bills. TO AVOID
Hi Adriano, It is very unfortunate to hear that you have not been satisfied with NorgesEnergi as your power supplier. I hope you have the oppertunety to contact us so that we can take a closer look at your power agreement and if we can make any improvments. We produce one invoice per month so I also would like to see why you possibly have received two at a time. Please call: 38 10 00 80, or send us an email: [email protected]. Feel free to refer to this post and me. Best regards, Nina, NorgesEnergi
NorgesEnergi alltid tilgjengelig og veldig hjelpsom.
Hei Sb, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Dere bør ikke sende inkassovarsel når folk egentlig burde få en vennlig påminnelse med spørsmål om du har glemt betaling Bruk av flere kontoer å betale til har jeg heller ikke opplevd før fra ett og samme firma Endelig bør dere avslutte samarbeidet med Elkjøp. Jeg skulle bare kjøpe en barbermaskin og var ikke klar for å bli overfalt av at selgeren heller ville selge meg strømavtale. ( Beklager at dette ble så negativt. Er normalt en hyggelig fyr)
Hei Arild! Når vi ikke har mottatt innbetaling etter forfall, sender vi normalt sett en påminnelse per SMS før utsendelse av varsel om inkasso. Jeg beklager dersom en feil har oppstått slik at du ikke har mottatt SMS fra oss. Det stemmer at vi har to ulike kontonumre. Dersom man har Strømkonto hos oss vil man betale til et annet kontonummer ettersom at kontoen har egen betalingsinformasjon. Kontonummeret skal stå tydelig oppgitt på faktura, men jeg beklager dersom dette oppleves som forvirrende. NorgesEnergi har et samarbeid med Elkjøp hvor du kan få rabatt i butikk ved å inngå strømavtale hos oss. Dette skal selvfølgelig være helt valgfritt og jeg beklager derfor at du har hatt denne opplevelsen. Jeg håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter for nærmere informasjon om opplevelsen da vi gjerne ønsker å ta dette videre. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, eller send oss en e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi