NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dere bør ikke sende inkassovarsel når folk egentlig burde få en vennlig påminnelse med spørsmål om du har glemt betaling Bruk av flere kontoer å betale til har jeg heller ikke opplevd før fra ett og samme firma Endelig bør dere avslutte samarbeidet med Elkjøp. Jeg skulle bare kjøpe en barbermaskin og var ikke klar for å bli overfalt av at selgeren heller ville selge meg strømavtale. ( Beklager at dette ble så negativt. Er normalt en hyggelig fyr)
Hei Arild! Når vi ikke har mottatt innbetaling etter forfall, sender vi normalt sett en påminnelse per SMS før utsendelse av varsel om inkasso. Jeg beklager dersom en feil har oppstått slik at du ikke har mottatt SMS fra oss. Det stemmer at vi har to ulike kontonumre. Dersom man har Strømkonto hos oss vil man betale til et annet kontonummer ettersom at kontoen har egen betalingsinformasjon. Kontonummeret skal stå tydelig oppgitt på faktura, men jeg beklager dersom dette oppleves som forvirrende. NorgesEnergi har et samarbeid med Elkjøp hvor du kan få rabatt i butikk ved å inngå strømavtale hos oss. Dette skal selvfølgelig være helt valgfritt og jeg beklager derfor at du har hatt denne opplevelsen. Jeg håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter for nærmere informasjon om opplevelsen da vi gjerne ønsker å ta dette videre. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, eller send oss en e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi
Veldig fornøyd, aldri noe tull med de 👍😀 Alltid positive mennesker som svarer og de løser alltid problemet.
Hei Inger! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vi håper du vil fortsette å være fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kundeservice ringte meg opp to ganger, hørte tålmodig på mine spørsmål, svarte på en høflig, forståelsesfull og blid måte. Jeg følte meg godt ivaretatt!
Hei Jeaninne! Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i samtale med vårt kundesenter! Vi takker for hyggelig tilbakemelding. Mvh Nina, NorgesEnergi
Fikk hjelp til det jeg spurte om med en gang, så jeg er veldig fornøyd
Hei, Oddvar Ø! Så flott å høre at du opplever det som raskt å få god hjelp i kontakt med vårt kundesenter, for hjelp til det du lurte på! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Truls, NorgesEnergi
Har hatt overkommelige strømregninger vinteren 20/21. Norgesenergi er grei å komme i kontakt med på telefon.
Hei, Gro! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh Truls, NorgesEnergi
Har vært kunde hos Norges Energi i et år, og jeg har ingen ting å klage på.
Hei Mari, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss, det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Begynte med billig strøm,men det varte ikke så veldig lenge.så di siste 4 mnd har jeg aldri hatt så store strøm regninger før.
Hei Roger! Dessverre har strømprisene gjort et kraftig hopp etter et unormalt lavt nivå i 2020. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker at vi ser på din strømavtale, og om vi kan gjøre noen forbedringer på avtalen. Det viktige for oss er at du er fornøyd med din strømavtale! Du kan kontakte oss per tlf: 38 10 00 80 eller sende oss en e-post til: [email protected] Mvh Nina, NorgesEnergi