⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Et av norges største strømselskap er dessverre useriøse

Omtale av  Stig

Bandt meg til NorgesEnergi i 6 måneder etter å ha blitt fristet av en kampanje på Elkjøp. Angrer på det. Ringte kundeservice hos NorgesEnergi og spurte om prismatch gjelder på Elkjøp-kampanjen, noe den gjorde. Dessverre glemte NorgesEnergi å gi meg prismatch i to måneder, til tross for flere henvendelser. Svar var at de dessverre kan gjøre feil og at de da prøver å ordne opp på best mulig måte. Måten de ordnet opp på var å utsette fakturaen, uten at jeg hadde bedt om det. Prisen ble ikke redusert. NorgesEnergi finnes ikke i oversikten hos strømpris.no. Jeg spurte NorgesEnergi om hvorfor de ikke er der. Svaret var "nei, det stemmer. Vi er ikke der". Rart.... Hva som er bra: Lett å få tak i på telefon Hyggelige medarbeidere på telefon Dårlig: Svarer sent eller aldri på epost Rot og tull med prismatch Må sende flere henvendelser om samme problem

Svar fra NorgesEnergi
10.05.2021 13:29

Hei Stig, Det er svært beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss i NorgesEnergi. Når man kontakter kundesenteret for å be om prismatch, vil vi bekrefte at prismatch er registrert så fremt forespørselen om prismatch oppfyller vilkår for prismatch. Jeg er derfor dessverre usikker på hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle. Dersom du ønsker at vi undersøker dette nærmere håper jeg du har mulighet til å ta kontakt med oss igjen. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80, eller send en e-post til: [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. NorgesEnergi skal stå oppført under oversikten hos strømpris.no, jeg er derfor dessverre usikker på hvorfor NorgesEnergi eventuelt ikke stod oppført når du var innom siden deres. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Terrible

Omtale av  Adriano

a big deception ,very expensive bills that come late and two at a time. you receive evasive answers, it is important to lie to you and offer you "good" contracts that you are obliged to finish and pay very expensive bills. TO AVOID

Svar fra NorgesEnergi
10.05.2021 13:28

Hi Adriano, It is very unfortunate to hear that you have not been satisfied with NorgesEnergi as your power supplier. I hope you have the oppertunety to contact us so that we can take a closer look at your power agreement and if we can make any improvments. We produce one invoice per month so I also would like to see why you possibly have received two at a time. Please call: 38 10 00 80, or send us an email: [email protected]. Feel free to refer to this post and me. Best regards, Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Billigst, Bra, Best

Omtale av  Sb

NorgesEnergi alltid tilgjengelig og veldig hjelpsom.

Svar fra NorgesEnergi
10.05.2021 13:28

Hei Sb, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Funker greit når man er kunde men helt håpløse rutiner hvis man avslutter forholdet

Omtale av  Arild Ø

Dere bør ikke sende inkassovarsel når folk egentlig burde få en vennlig påminnelse med spørsmål om du har glemt betaling Bruk av flere kontoer å betale til har jeg heller ikke opplevd før fra ett og samme firma Endelig bør dere avslutte samarbeidet med Elkjøp. Jeg skulle bare kjøpe en barbermaskin og var ikke klar for å bli overfalt av at selgeren heller ville selge meg strømavtale. ( Beklager at dette ble så negativt. Er normalt en hyggelig fyr)

Svar fra NorgesEnergi
10.05.2021 13:28

Hei Arild! Når vi ikke har mottatt innbetaling etter forfall, sender vi normalt sett en påminnelse per SMS før utsendelse av varsel om inkasso. Jeg beklager dersom en feil har oppstått slik at du ikke har mottatt SMS fra oss. Det stemmer at vi har to ulike kontonumre. Dersom man har Strømkonto hos oss vil man betale til et annet kontonummer ettersom at kontoen har egen betalingsinformasjon. Kontonummeret skal stå tydelig oppgitt på faktura, men jeg beklager dersom dette oppleves som forvirrende. NorgesEnergi har et samarbeid med Elkjøp hvor du kan få rabatt i butikk ved å inngå strømavtale hos oss. Dette skal selvfølgelig være helt valgfritt og jeg beklager derfor at du har hatt denne opplevelsen. Jeg håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter for nærmere informasjon om opplevelsen da vi gjerne ønsker å ta dette videre. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, eller send oss en e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Tommel opp

Omtale av  Inger E. S

Veldig fornøyd, aldri noe tull med de 👍😀 Alltid positive mennesker som svarer og de løser alltid problemet.

Svar fra NorgesEnergi
10.05.2021 13:26

Hei Inger! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vi håper du vil fortsette å være fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

God kundeservice

Omtale av  Jeaninne H

Kundeservice ringte meg opp to ganger, hørte tålmodig på mine spørsmål, svarte på en høflig, forståelsesfull og blid måte. Jeg følte meg godt ivaretatt!

Svar fra NorgesEnergi
07.05.2021 09:04

Hei Jeaninne! Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i samtale med vårt kundesenter! Vi takker for hyggelig tilbakemelding. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Veldig hyggelig og hjelpsom

Omtale av  Oddvar Ø

Fikk hjelp til det jeg spurte om med en gang, så jeg er veldig fornøyd

Svar fra NorgesEnergi
07.05.2021 09:03

Hei, Oddvar Ø! Så flott å høre at du opplever det som raskt å få god hjelp i kontakt med vårt kundesenter, for hjelp til det du lurte på! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Truls, NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR