NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde avtale via et firma, håpløst å komme seg ut av avtalen.
Hei, Knut! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi
Elendig, tilleggstjenester som ingen har bruk for blir lagt til uten å informere om det.
Hei Vegard Alle våre tilleggstjenester er valgfrie og må takkes ja til skriftlig ved inngåelse. Vi ønsker ikke at du som kunde skal ha tjenester du ikke ønsker eller er klar over at du har. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Legger til påslag uten å gi beskjed. Dette må de rette opp. De nekter. Jeg bytter leverandør av strøm.
Hei Sevrin Vi vil alltid varsle deg som kunde i forkant av eventuelle endringer. Dersom du opplever å ikke ha mottatt varsel håper vi du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan sjekke hva som har skjedd her. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Høy strømpris. Og har ikke fått billigere tilbud i den siste tiden, kanskje de må revurdere sine tilbud.
Hei, Per. Vi takker for din tilbakemelding. Vi tilbyr spotprisavtale hos oss. Spotprisen er lik hos alle leverandører, forskjellen kan ligge i påslag og fastbeløp. Selve strømprisen du oppnår vil derfor være lik uavhengig av hvor du er kunde, sett at du har spotpris. Vi har den siste tiden økt prisen på vår avtale. Bakgrunnen for økningen er økte kostnader hos oss. Om du har noen andre spørsmål til oss kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Nettleie har økt med 400kr på 12 mnd (Spotpris avtale) Finn noen andre siden de her har blitt slu og skam dyr.
Hei, Kristoffer! Vi takker deg for din tilbakemelding. NorgesEnergi er en strømleverandør, og ikke et nettselskap. Vi har dessverre ingen innvirkning på nettleien. Nettleien vil ha lik pris uavhengig av hvilken strømleverandør du velger. Om du skulle ha andre spørsmål kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Prisen var god uten påslag. Når den nå har økt ønsker jeg å sjekke andre.
Hei, Svein! Vi takker deg for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss så langt. Vi forstår at du nå ser deg rundt etter en ny leverandør. Vi har sett oss nødvendig til å sette opp prisen for å kunne fortsette å levere de tjenestene vi tilbyr i dag. Om du skulle ha noen spørsmål, eller om det er noe annet vi kan hjelpe deg med så er det bare å ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Ryddig og oversiktlig hjemmeside med min side som sentrum. God informasjon gjennom mail. Konkurranse dyktig angående strømpriser.
Hei, Jan! Vi takker deg for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og de tjenestene vi leverer til deg. Om du skulle ha noen spørsmål så kan du alltids ta kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi