NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Norgesenergi pris og service Akkurat nå 1,99 Supert
Hei Evy, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, er du velkommen til å kontakte vårt kundesenter. Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Oppdaget etter gjennomgang av avtale at jeg betaler 5,99,-/kWh i påslag, og at de selger spotprisavtale for 0,-kWh. Hvorfor får ikke jeg som eksisterende kunde automatisk det samme betingelsene? I tillegg har de fast mnd. beløp på 47,- som passer meg svært dårlig siden jeg bruker veldig lite strøm. Byttet til leverqandør uten fast mnd. beløp og 0,01,-/kWh i påslag.
Hei Espen, Vi ønsker selvfølgelig at alle våre kunder skal være fornøyd med avtalen sin hos NorgesEnergi, og det er derfor beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med avtalen din hos oss. Avtalen din, Strøm til spotpris er en av våre eldre strømavtaler. Avtalen har fastbeløp kr 47,-/mnd og et påslag på 5,99 øre/kwh. Ut over dette betaler du det samme for strømmen som vi kjøper den for. Vi har nå lansert ny spotprisavtale som heter Spotpris. Avtalen har fastbeløp kr 49,-/mnd og ingen påslag. Dette er selvsagt en avtale som er tilgjengeligfor alle våre kunder, og man kan derfor enkelt endre avtalen sin via min side om man ønsker det. mvh Nina - NorgesEnergi
satt på en rett og slett dritt avtale med tibber byttet deretter til fjordkraft og begge var dritt
Hei Axel, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
Kjapt svar og god hjelp. Ærlige tilbakemeldinger. Føler ikke at jeg blir lurt noe jeg har fra andre selskaper
Hei Jorunn, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! mvh Nina - NorgesEnergi
Lyver når dem selger deg produktet, snakker dritt om sine egne kollegaer samt konkurrentene. Byttet bort fra Norges Energi etter 3 dager! Ps: elendig App i tillegg!
Hei James, NorgesEnergi skal selvfølgelig opptre på en fin måte, og ikke snakke ned andre leverandører og jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med oss. Dette ønsker vi gjerne å undersøke nærmere, og jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter, slik at vi kan ta saken videre. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Man skal alltid få tilstrekkelig informasjon om våre produkter ved avtaleinngåelse, og man skal også motta tilbudet skriftlig hvor man selv må akseptere tilbudet før vi registrerer tilbudet i våre systemer. Vi lanserte i sommer en ny strøm app, og har per i dag ikke alle funksjoner klare. Vi håper vi ila kort tid vil kunne tilby flere funksjoner som gir kundene våre god oversikt over sine strømavtaler. Håper på å høre fra deg, mvh Nina - NorgesEnergi
Lite kompetanse. Det bør være ett minimum.æ at ma rådgir sine kunder på en fornuftig måte
Hei Tommy, Våre kundebehandlere skal alltid ha god kunnskap til å gi deg god hjelp. Dersom du ikke har opplevd å få tilstrekkelig hjelp i kontakt med vårt kundesenter må du gjerne kontakte oss igjen slik at vi får nærmere informasjon om hva det var som gjorde at du følte du fikk utilstrekkelig hjelp. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Gode priser, løsninger og alltid hjelp å få på kundeservice.
Hei Margareth, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi