NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aldri hatt noen dårlig opplevelse med NE. Kan anbefales
Hei Monica! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! mvh Nina - NorgesEnergi
Ringer kundeservice, ventetid 4 timer, trykker for ring tilbake når det er min tur. De ringer tilbake ett klemt 1605. Dermed har de ringt tilbake uten at jeg får svart, men de "har" ringt tilbake.
Hei Stein, Vi opplever for tiden stor pågang og har derfor lengre behandlingstid enn normalt, beklager dette. Vi arbeider med flere tiltak for å forbedre dette, og håper du har mulighet til å ta kontakt igjen dersom det fremdeles skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Du finner også oversikt over mange av de vanligste spørsmålene vi får her: https://norgesenergi.no/hjelp/ mvh Nina - NorgesEnergi
Dem Opplyser rett pr tlf om avtale gikk tilbake til norges enrgi ja skulle aldri skiftet;;enn mitt fraværede selskap F :følt lurt pga ikke ble opplyst ikke ble opplyst att binde:og vr oppsigesle tid 3 månder pga forusigbar strømavle (sånn avtaler har firmer ikke privat persin
Hei Bente! Så hyggelig å høre at du kom tilbake som kunde hos NorgesEnergi, vi håper du er fornøyd med avtalen din hos oss! Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80 dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
Ble lurt av en ansatt til å tegne fastpris i 2 mnd. Noe jeg tapte på :/
Hei Siri, Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med vårt fastpristilbud. Produktet Prissikring gir tilbud om fastpris i utsatte perioder. Da tilbudet sendes ut i forkant av perioden vil vi aldri kunne garantere at spotprisen vil være høyere enn fastpristilbudet men basert på våre prognoser mener vi at tilbudet skal være gunstig. Man vil da også ha en større forutsigbarhet da strømprisen kan variere veldig. Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Kontakt oss da gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg anbefaler å være kunde hos Norges Energi. Man har oversikt over strømregningen din
Hei Aisha, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Veldig fornøyd med NorgesEnergi , savner bare å følge med på faktura før den kommer
Hei Monmon! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har nå flere ganger forsøkt å komme i kontakt med kundeservice, men Norgesenergi hverken tar telefonen eller ringer tilbake! Mine dårlige erfaringer her tenker jeg å kringkaste på sosiale medier, men ikke før jeg har byttet strøleverandør.
Hei Karl, Vi opplever for tiden stor pågang, og beklager derfor lengre behandlingstid enn normalt. Dersom du legger igjen ditt telefonnummer for tilbakeringing, skal du bli oppringt så snart en kundebehandler er ledig, og jeg beklager dersom du likevel ikke ble oppringt. Kontakt oss gjerne igjen, vi er tilgjengelige per tlf, per chat, via facebook eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Håper på å høre fra deg, mvh Nina - NorgesEnergi