NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har fastprisavtale og har over flere år hatt svært forutsigbare fakturaer fra NorgesEnergi. Har absolutt ingenting å utsette på avtalen, og har inntrykk av at den hele tiden har ligget i det rimeligste sjiktet.
Hei Joakim! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Dere har hyggelige folk og snakke m. Som andre firmaer for tiden litt vanskelig å komme gjennom på telefon men går greit når dere ringer tilbake. Takk,
Hei Jan E. H! Så bra at du hadde en hyggelig samtale i kontakt med vårt kundesenter. På grunn av mange spørsmål knyttet til sommeren og høstens høye strømprisene er det for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det vil derfor være unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager dette, men håper på forståelse for situasjonen. Ber man om å bli tilbakeringt blir man ringt tilbake samme dag. Mvh Anna, NorgesEnergi
Rot fra første faktura. La på noe de kalte 100% fornybar energi til kr. 1,99 pr dag= kr.730 pr år og de ga 100 pr. år til regnskogsfondet. Lett å se hvem som tjente på dette, idealismen er nok selv å tjene penger ikke regnskogfondet . Det verste var at dette ikke var bestilt og ved reklamasjon fikk jeg bekreftelse på at de ville bli tilbakebetalt. Det er fortsatt ikke gjort etter 3/4 år. Vervinger gjort for over et halvt år siden er fortsatt ikke betalt Avtalte prismatcher måtte det en rekke purringer til før de ble utført. Nå har de i flere mnd. sagt at de ikke har hatt tid til å overføre pengene pgra, mange henvendelser. Dette hadde tatt mye mindre tid å utføre enn bare tidsbruk en av mine henvendelser som det er minst10 av. De har greie priser, men fakturaene er uoversiktelige og lite brukervennlige. Min erfaring er at de ikke holder avtaler som blir gjort og ikke holder avtaler. Best å holde seg vekk fra selskapet.
Hei Bjørn L. C! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du tar kontakt med oss. Du kan kontakte oss per telefon på 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag kl 08.00 - 16.00.
Var ikke helt fornøyd for en stund siden men han jeg snakket med i dag var hyggelig
Hei Steinar! Det er flott å høre at du fikk en hyggelig opplevelse når du var i kontakt med oss. Ikke nøl med å ta kontakt om det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80 eller per e-post: [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg ble lovt en avtale som viser seg at ikke er reell. I kontakt med kundeservice ang problemet, så ble jeg fortalt at det var jeg som hadde misforstått, og at de absolutt ikke hadde gjort noe galt. Selv om jeg hadde spurt om det samme veldig konkret, og svaret ikke er mulig å misforstå. De har det på opptak, men det kunne de ikke finne.
Hei Annette! Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi skal selvfølgelig alltid gi god informasjon om vilkår for avtalen ved avtaleinngåelse slik at du er trygg på at du har gjort en god avtale med oss. Dersom du føler du ikke har fått tilstrekkelig tilbakemelding angående saken håper jeg du har mulighet til å kontakte oss igjen, slik at vi får sett nærmere på saken. Kontakt oss gjerne per e-post: [email protected] Mvh Nina - NorgesEnergi
Fikk ikke registrert efaktura tidsnok. Dermed ble avtalen satt til side og en svært dyr avtale ble satt istedet. Legger ikke grunnlaget for et langsiktig kundeforhold, men det er vel business strategien deres.
Hei Henning! Dersom du har hatt en avtale hos oss som krever efaktura som betalingsmetode skal dette alltid tydelig informeres om ved avtaleinngåelse. Vi tilbyr derimot nå ingen avtaler som krever eFaktura som betalingsmetode. Dersom du ønsker at vi ser på hvilken strømavtale du har hos oss må du gjerne gi beskjed. Mvh Nina - NorgesEnergi
Etter 4 oppringinger tok en forvirret person telefonen,men la på. Ingen hjelp å få.bytter nå leverandør. Skulle legge inn adresse endring ifbm et dødsbo . Ble visst for mye for dere.
Hei Jack! Jeg beklager dersom du har opplevd å ikke få tilstrekkelig hjelp ved kontakt med vårt kundesenter - slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med dette og ber deg gjerne om å ta kontakt igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi