NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var ikke helt fornøyd for en stund siden men han jeg snakket med i dag var hyggelig
Hei Steinar! Det er flott å høre at du fikk en hyggelig opplevelse når du var i kontakt med oss. Ikke nøl med å ta kontakt om det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80 eller per e-post: [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg ble lovt en avtale som viser seg at ikke er reell. I kontakt med kundeservice ang problemet, så ble jeg fortalt at det var jeg som hadde misforstått, og at de absolutt ikke hadde gjort noe galt. Selv om jeg hadde spurt om det samme veldig konkret, og svaret ikke er mulig å misforstå. De har det på opptak, men det kunne de ikke finne.
Hei Annette! Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi skal selvfølgelig alltid gi god informasjon om vilkår for avtalen ved avtaleinngåelse slik at du er trygg på at du har gjort en god avtale med oss. Dersom du føler du ikke har fått tilstrekkelig tilbakemelding angående saken håper jeg du har mulighet til å kontakte oss igjen, slik at vi får sett nærmere på saken. Kontakt oss gjerne per e-post: [email protected] Mvh Nina - NorgesEnergi
Fikk ikke registrert efaktura tidsnok. Dermed ble avtalen satt til side og en svært dyr avtale ble satt istedet. Legger ikke grunnlaget for et langsiktig kundeforhold, men det er vel business strategien deres.
Hei Henning! Dersom du har hatt en avtale hos oss som krever efaktura som betalingsmetode skal dette alltid tydelig informeres om ved avtaleinngåelse. Vi tilbyr derimot nå ingen avtaler som krever eFaktura som betalingsmetode. Dersom du ønsker at vi ser på hvilken strømavtale du har hos oss må du gjerne gi beskjed. Mvh Nina - NorgesEnergi
Etter 4 oppringinger tok en forvirret person telefonen,men la på. Ingen hjelp å få.bytter nå leverandør. Skulle legge inn adresse endring ifbm et dødsbo . Ble visst for mye for dere.
Hei Jack! Jeg beklager dersom du har opplevd å ikke få tilstrekkelig hjelp ved kontakt med vårt kundesenter - slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med dette og ber deg gjerne om å ta kontakt igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Stabil og grei leverandør å forholde seg til og greie fakturaforhpld.
Hei Petter F. Så flott å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør - takk for tilbakemelding. Mvh Ida - Norgesenergi
Billig strøm og god info om hvordan spare med ulike avtaler.God kundeservice.
Hei Gro. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Ida - Norgesenergi
Vi fikk aldri kr. 500.- de lokket med for å få nye kunder. Fra kundeservice ble det hevdet at de ikke rakk å gi rabatt før faktura ble sendt ut.. Faktura nummer to ble sendt ut fra selskapet, ei heller rabatt å spore der Beklager men dette ble for useriøst. Byttet selskap etter dette
Hei Kg! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Vi har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.