NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkle å ha med å gjøre da jeg skulle tegne strømavtalen "gul webspot" hos dem. Etter dette er min opplevelse at alt handlet om å få meg over på den strømavtalen som er mest økonomisk fordelaktig for dem. Dette gjelder da jeg flyttet og ville ha med meg den eksisterende strømavtalen. Dette ble omgjort til at det ble tegnet en annen, og dyrere avtale for ny bolig selv om dette ikke fremgikk av nettsiden deres. Flere ganger teknisk svikt da jeg skulle etablere efaktura eller avtalegiro gjennom deres nettside. Ble da to ganger forsøkt overført til dyrere strømavtale, selv om feilen lå hos dem. Nå har jeg fått en epost om at de legger ned strømavtalen jeg har og at de overfører meg til "strøm til lavpris" nok en gang (under argumentet om at de vil tilby sine kunder så billig strøm som mulig), selv om de på telefon innrømmer at de har billigere avtaler for meg enn den de har overført meg til.
Hei Bjørn E. Vi forstår veldig godt at det du beskriver over har skapt en friksjon mellom oss som strømleverandør og deg som kunde. Vi ønsker å bli bedre, og dine tilbakemeldinger kan absolutt hjelpe oss med dette. Jeg kan med en gang si at vi ikke har en baktanke om å finne årsaker til å endre avtalen til kunden, men jeg kan forstå om det oppleves slik fra din side. Når det kommer til strømavtalen din som nå avvikles, stemmer det at vi nå var nødt til å gjøre dette. Avtalen man blir satt over på er en konkurransedyktig avtale, og den avtalen med lavest påslag pr. dags dato. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se nærmere på saken din. Du kan kontakte oss på telefon 38 10 00 80, Facebook eller e-post ([email protected]). Mvh Mari, NorgesEnergi.
Lite tull som jeg har erfart hos andre, fin pris og lett å holde styr på prisene som gjelder.
Kjøpte hus den 12 juli og fikk strømavtale hos Norgesenergi den 16.juli. fikk regning på strøm fra 26. juni. Viste ikke at dette huset fantes en gang da. Jeg ringte for å få rettet opp i feilen. Han jeg pratet med avviste meg fullstendig. Han sa at hos dem sto det at jeg hadde bestilt strøm den 26 juni, og det kunne jeg se på sms fra dem på min tlf. På min sms står det den 16 juli. Har aldri hvert borti et mer useriøst firma en dette. Skal nok betale denne regninga, men jeg håper at jeg ALDRI hører fra dem mer.
Hei May. Det er leit å høre at du opplever oss som useriøse, det ønsker vi selvsagt ikke. Jeg kan gjerne se nærmere på saken din hvis du sender oss en henvendelse på e-post ([email protected]) eller ringer oss på telefon 38 10 00 80. Du kan gjerne spør etter meg slik at jeg kan behandle din sak personlig. Mvh Mari, NorgesEnergi.
Lett å sjekke prisene på Spot opp mot konkurrentene. Transparent, enkle hjemmesider. Lettleselig faktura. Hyggelig kundeservice.
Hei Andreas. Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss og at du tar deg tid til å fortelle oss det. Vi setter pris på at du også oppgir hva du er fornøyd med. Det er verdifullt for oss. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica, NorgesEnergi
Lureri. Dei lover og garanterer at dei er billigere best. Lokker med strømkonto. Ser at dei får svært dårlig skår på nettet.
Hei Per. Som lavprisaktør er vi blant markedets rimeligste. Vi har gode avtaler for et hvert forbruk og behov og vi håper du vil ta kontakt med oss om du ikke er fornøyd med din strømavtale hos oss. Vi kan da sjekke om du har den avtalen som passer best for deg og ditt forbruk. Vi bryr oss om hver henvendelse vi får og synes det er leit når kunder ikke er fornøyde hos oss. Heldigvis snakker vi med mange fornøyde kunder også hver dag. Vi håper du vil ta kontakt med oss slik at vi kan få mer informasjon av deg og finne deg og din strømavtale hos oss. Vi vil gjerne høre mer om hva du har opplevd hos oss og håper du vil gi oss en ny sjanse til å rette opp i inntrykket. Mvh Monica, NorgesEnergi
Valgte dette selskapet pga. en avtale via Bank Norwegian og ble svært skuffet over hvordan de har behandlet meg. Både Vinterpakke, spareavtale og høyere fastpris på nettleie fra Hafslund, og jeg har ikke bestilt dette. Ga beskjed om at de må kredittere disse ekstra utgiftene, men fikk selvfølgelig blank nei. Egentlig burde jeg gå til forbrukerrådet og lage sak, noe jeg vurderer. De har tross alt handlet langt over grensen, og etter jeg byttet selskap ringer de hver dag. Ikke kontakt meg! Og til dere andre, hold dere unna denne svindelen.
Hei Øyvind l. Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker ikke at våre kunder skal føle seg lurt og vi synes det er leit at du ikke har hatt en god opplevelse hos oss. Når det gjelder fordelsavtaler som Vintertrygghet og Sparepakken skal ikke disse legges til på avtalen uten at man har takket ja til det. Dersom man inngår en avtale med tilhørende fordelsprodukter vil dette alltid spesifiseres ved avtaleinngåelse og i avtalebekreftelsen man mottar kort tid etterpå. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen dersom du opplever at dette ikke er tilfelle slik at vi kan se på saken på nytt. Alle våre fordelsavtaler er valgfrie og kan fjernes når som helst. Når det gjelder nettleien hos din netteier, Hafslund nett, er denne lik i pris uansett hvilken strømleverandør man velger slik at økningen her ikke kan skyldes leverandørbytte til oss. Jeg vil anbefale deg å kontakt din netteier i forbindelse med dette. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller sende en e-post til [email protected] da vi gjerne vil høre mer om hva du har opplevd hos oss og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Samtidig kan vi fjerne ditt nummer fra våre ringelister slik at du ikke blir ringt av oss mer. Du kan gjerne spørre etter meg om du ønsker det, så vil jeg ta kontakt med deg. Mvh Monica, NorgesEnergi
En stjerne er altfor mye å gi dem! Lureri rett og slett! Dårlig service og kundebehandling. Høyt og skjulte priser.
Hei Sara. Vi synes det er leit at du mener vi driver med lureri. Vi er opptatt av å ha en åpen og ærlig kommunikasjon med kundene våre. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger og håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter med mer informasjon om hva du har opplevd hos oss og hva du er misfornøyd med. Samtidig ønsker vi å se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi