⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Billig og fleksibel

Omtale av  Kristine

Rimelig strøm, fleksible betalingsløsninger. Hyggelige på telefon, men ikke god nok oversikt til å svare fullt ut der og da. Følger imidlertid opp.

Svar fra NorgesEnergi
14.07.2021 10:26

Hei, Kristine! Tusen takk for en fin tilbakemelding! Vi syns det er kjempe koselig å høre at du er fornøyd hos oss. Ønsker deg en kjempe fin dag! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Anbefales!

Omtale av  Olavandos

Konkurransedyktige priser, lite ventetid på kundeservice og kompetente folk der

Svar fra NorgesEnergi
14.07.2021 10:26

Hei, Olavandos! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Bare surr

Omtale av  Mette

Helt tragisk. Nekter å sette strømmen i leilighet over til leieboer. Når jeg kontakter de sier de at leieboer må gjøre det og når leieboer ringer sier de det motsatte. Vi har prøvd flere ganger i 2 mnd nå og ingenting skjer. Og så er det jeg som må betale for leieboer sin strøm også. Vurderer virkelig å bytte..

Svar fra NorgesEnergi
07.07.2021 16:59

Hei Mette! Grunnet personvernloven GDPR kan man ikke bestille strøm på andres vegne dersom man ikke har en fullmakt. Derfor må leieboer selv ta kontakt for å bestille strøm i sitt navn. Jeg antar derfor at det dessverre har skjedd en misforståelse her når leieboer har vært i kontakt med oss. Be h*n gjerne kontakte oss så vi registrere bestillingen. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (1)

ANBEFALES IKKE OVERHODET - SVINDEL

Omtale av  Jørgen B

Ble lovt 500 i avslag på første faktura - det fikk jeg aldri fordi de benektet at de hadde gitt tilbudet. Strømselger brukte forøvrig sin privattelefon for å sluttføre kontrakt på strømavtale. Avtalen i seg selv ble lovt å være en av de beste i Norge, jeg betalte i snitt over 35 øre per kwt mer enn den nest dyreste i landet. Byttet da til Spotpris, som jeg hadde blitt lovt ifølge avtale men det tok 14 dager før de ordnet dette. De setter også deg opp til å betale ekstra for fornybar energi, uten at du har bedt om det. Alt for å suge til seg mer penger fra kundene Elendig selskap, SVINDLERE

Svar fra NorgesEnergi
06.07.2021 16:20

Hei Jørgen B. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale. Det skal gis tilstrekkelig med informasjon om priser og vilkår ved avtaleinngåelsen. Ta gjerne kontakt per telefon, 38 10 00 81 (08-16), slik at vi kan undersøke dette. Mvh Ida - Norgesenergi

Nyttig (2)

Styr unna

Omtale av  Nils

Datatrafikk blir fei registrert. De beregner forbruket mye mer enn du bruker. Ikke bra!

Svar fra NorgesEnergi
06.07.2021 16:18

Hei Nils. Det skal ikke registreres feil forbruk. Ta gjerne kontakt med oss per telefon 38 10 00 80 (man-fre 08-16) slik at vi kan undersøke det nærmere. Mvh Ida - NorgesEnergi.

Nyttig (1)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Var bra, nå er det blitt dårlig.

Omtale av  John T

Jeg har eget AS og strøm fra NorgesEnergi. Samboeren mine betaler strømregningen til leiligheten. Nå får jeg plutselig strømregning til AS'et mitt med målerstand fra leiligheten. Disse to har ingenting med hverandre å gjøre, hverken navn eller adresse. Plutselig skal AS'et mitt betale strømmen som samboeren min betalte før. Alt dette uten at jeg har gjort noen ting. Så skriver jeg til kundeservice og får beskjed om at jeg må betale regningen. Nei, AS'et mitt betaler ikke en regning som ikke har noen ting med bedriften å gjøre. Jeg aner ikke om jeg betaler for privatstrøm eller bedriftstrøm lengre. Faktura adressen er feil, målersted er feil. Eller er det bare faktura adressen som er feil og firmanavnet som er riktig? Eller er det målerstedet som er feil? Her er det bare å velge, ufattelig uoversiktelig og dårlig. Jeg kan ikke sende inn disse fakturaene til revisoren min, han vil få angst. For noe rot. Fiks det og jeg fortsetter som kunde, om ikke, hasta la vista.

Svar fra NorgesEnergi
06.07.2021 16:18

Hei John T. Det er leit å høre at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av NorgesEnergi, det ønsker vi selvfølgelig ikke Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16 slik at vi kan se nærmere på saken. Mvh Ida - Norgesenergi

Nyttig (2)

Telefonsalgterror

Omtale av  Lei O. I

Aner ikke hvor mange ganger dere har ringt, og jeg aner heller ikke hvor mange ganger jeg har sagt fra at jeg ikke ønsker telefonsalg. Siden jeg står i foretaksregistret er jeg tydeligvis å regne som fritt vilt. nytter heller ikke blokkere nummeret da dere ringer fra ulike nr hele tiden. Utrolig plagsom markedsføring. Jeg blir aldri kunde.

Svar fra NorgesEnergi
06.07.2021 16:18

Hei Lei O.l. Det er utrolig leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen. Ta gjerne å kontakt oss per telefon 38 10 00 81 (08-16) slik at vi kan reservere ditt nummer fra telefonlistene. Mvh Ida - Norgesenergi

Nyttig (2)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR