⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Mulig bytte av leverandør for å spare penger

Omtale av  Øyvind F

Gir god informasjon og tar telefonen rimelig raskt når eg ringer kundeservice

Svar fra NorgesEnergi
22.03.2022 10:29

Hei Øyvind! Vi takker for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Har endrer pris gang på gang

Omtale av  David

Fikk en høy strøm reginng på ove 8000 kroner. når jeg kjekket nøye så jeg at de har endret avtalen 3 ganger løpet av 1 måneder. Prisen ble høyere og høyre på hver periode. Byttet til enn annen strømleverandør. Og plutselig min konto også ble sperret mens jeg var fortsatt kunde. Elendig App. som er tregg og viser ingen nyttig info.

Svar fra NorgesEnergi
21.03.2022 15:22

Hei David! Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt med oss slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (2)

Fornøyd

Omtale av  Line

Relativt kjapp tilbakemelding når man tar kontakt. Og får de svarene jeg lurer på.

Svar fra NorgesEnergi
21.03.2022 15:21

Hei Line! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Dårlig

Omtale av  Ina

Dårlig kundebehandling. Etter et dødsfall, bør man kunne gjøre litt mer for en kunde. Får ikke engang kopi av faktura, så jeg kan betale

Svar fra NorgesEnergi
21.03.2022 15:20

Hei Ina! Ved dødsfall er vi nødt til å forholde oss til personvernloven, GDPR. Vi ønsker selvsagt å være behjelpelig ved betaling av faktura, men vi må ha nødvendig dokumentasjon i tilfeller hvor kunden har gått bort for å kunne utgi informasjon eller gjøre endringer. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du trenger informasjon om hvilken informasjon vi trenger. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (1)

Har alt man trenger

Omtale av  Henrik

Veldig fornøyd med avtale, muligheten til å hoppe mellom spot og variabel, samt prismatch. Kan spare mange hundrelapper om man bruker bittelitt tid på strøm! Anbefales :)

Svar fra NorgesEnergi
15.03.2022 13:24

Hei, Henrik! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Jeg har økonomiske vansker og har behov for å gjøre alt jeg kan for å klare å betjene min strømregni

Omtale av  Catharina L

Jeg er veldig fornøyd med NorgesEnergi . Mitt problem er at jeg bor i en tomannsbolig med felles varmtvannsbereder, garasje, vaskerom og bod. Alt dette som erfelles går på meg, mitt strømskap og min regning.sånn har det vært siden jeg flyttet hit 1 april i fjord. De som bor over meg nekter å betale sin andel og jeg sitter i en håpløs situasjon da jeg på de siste mnd ikke har økonomi til åbetale hele altet alene…. Jeg håper NorgesEnergi kan hjelpe. Pga 3 operasjoner i fjord har og er jeg langtidssykemeldt og har betydelig lavere inntekt enn normalt

Svar fra NorgesEnergi
15.03.2022 09:46

Hei, Catharina L! Gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, hverdager 08.00 - 16.00, så skal vi se på din avtale sammen med deg :) Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

ingen bemerkninger

Omtale av  Helge R

Gode samtaler. Har ingen dårlige erfaringer. Ikke behov for å bytte utenom prisen

Svar fra NorgesEnergi
15.03.2022 09:46

Hei, Helge R! Så flott å høre at du har hatt gode opplevelser i kontakt med vårt kundesenter! Det er utrolig viktig for oss og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR