NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gir god informasjon og tar telefonen rimelig raskt når eg ringer kundeservice
Hei Øyvind! Vi takker for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Fikk en høy strøm reginng på ove 8000 kroner. når jeg kjekket nøye så jeg at de har endret avtalen 3 ganger løpet av 1 måneder. Prisen ble høyere og høyre på hver periode. Byttet til enn annen strømleverandør. Og plutselig min konto også ble sperret mens jeg var fortsatt kunde. Elendig App. som er tregg og viser ingen nyttig info.
Hei David! Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt med oss slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Relativt kjapp tilbakemelding når man tar kontakt. Og får de svarene jeg lurer på.
Hei Line! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.
Dårlig kundebehandling. Etter et dødsfall, bør man kunne gjøre litt mer for en kunde. Får ikke engang kopi av faktura, så jeg kan betale
Hei Ina! Ved dødsfall er vi nødt til å forholde oss til personvernloven, GDPR. Vi ønsker selvsagt å være behjelpelig ved betaling av faktura, men vi må ha nødvendig dokumentasjon i tilfeller hvor kunden har gått bort for å kunne utgi informasjon eller gjøre endringer. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du trenger informasjon om hvilken informasjon vi trenger. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Veldig fornøyd med avtale, muligheten til å hoppe mellom spot og variabel, samt prismatch. Kan spare mange hundrelapper om man bruker bittelitt tid på strøm! Anbefales :)
Hei, Henrik! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg er veldig fornøyd med NorgesEnergi . Mitt problem er at jeg bor i en tomannsbolig med felles varmtvannsbereder, garasje, vaskerom og bod. Alt dette som erfelles går på meg, mitt strømskap og min regning.sånn har det vært siden jeg flyttet hit 1 april i fjord. De som bor over meg nekter å betale sin andel og jeg sitter i en håpløs situasjon da jeg på de siste mnd ikke har økonomi til åbetale hele altet alene…. Jeg håper NorgesEnergi kan hjelpe. Pga 3 operasjoner i fjord har og er jeg langtidssykemeldt og har betydelig lavere inntekt enn normalt
Hei, Catharina L! Gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, hverdager 08.00 - 16.00, så skal vi se på din avtale sammen med deg :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Gode samtaler. Har ingen dårlige erfaringer. Ikke behov for å bytte utenom prisen
Hei, Helge R! Så flott å høre at du har hatt gode opplevelser i kontakt med vårt kundesenter! Det er utrolig viktig for oss og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Mvh, Truls - NorgesEnergi