NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig bra kundeservice. Overkommelig prisnivå. Litt dårlig tilbakering tjeneste fra kundeservice. Jeg måtte selv ringe den 2. gang for å komme i kontakt med konsulent. Men det gikk uten venting. Pausemusikk er litt fir høyt volum. Selv på lavest volumnivå tlf. Veldig irriterende for kunde v venting
Hei Rune! Takk for at du gir oss tilbakemelding angående dette, det skal jeg ta videre! Mvh Nina, NorgesEnergi
aldri hatt noen problemer, og billig mobilabonemang når du er kunde :)
Hei Jan! Så flott å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Vi takker for hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Skjult bindingstid, papirfaktura (med fakturagebyr )- til tross for at man har opprettet avtalegiro. Da jeg byttet til norgesenergi ble jeg ringt opp av min tidligere strømleverandør ; de sa at norgesenergi lyver og lurer folk, og det stemmer! Googlet firmaet- og det er mange saker som ender i forliksrådetJeg skal bytte strømleverandør så fort jeg kan.
Hei Wenche! Det er leit å høre at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av NorgesEnergi, det ønsker vi selvfølgelig ikke. Dersom avtalen har bindingstid skal man alltid informeres om dette ved avtaleinngåelse. Jeg håper derfor du har anledning til å ta kontakt med oss slik at vi får undersøkt dette nærmere. Når det gjelder fakturagebyr sender vi alltid første faktura uten gebyr, hvor vi informerer om at det er efaktura som må opprettes for å unngå fakturagebyr ved neste fakturautsendelse slik at du har mulighet til å opprette dette ved betaling. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
En meget hyggelig kunderådgiver og er veldig fornøyd 😌
Hei Elin! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Blir ringt opp for tilbud, men mister oversikten om hvem jeg har avtale hos og får regninger fra flere. Usikker på om flere tar betaling for samme strøm eller det er restregninger fra tidligere. Opplevd å avtale strøm fra en leverandør, men fortsatt få regning fra tidligere leverandør.
Hei Terje! Når man bestiller strømavtale hos ny strømleverandør vil en tidligere avtale automatisk opphøre så snart leveransen ha startet da det ikke er mulig å ha to leverandører på samme måler. Du trenger derfor ikke bekymre deg for å betale dobbelt. De fleste leverandører fakturerer etterskuddsvis, så du kan likevel oppleve å motta faktura fra tidligere leverandør når du har byttet leverandør. Jeg anbefaler deg derfor å se på fakturaspesifikasjonene hvor du skal finne oversikt over periodene du er fakturert for. Du er også velkommen til å ta kontakt med oss dersom du er kunde hos NorgesEnergi så vil vi kunne se hvilken periode vi har levert strøm til din adresse. Kan også anbefale deg å logge inn på Elhub.no, her har du full oversikt over nåværende leverandør og tidligere leverandører. Kontakt oss gjerne på tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
I got scammed by Norges Energi employee that tried to convince me to change my electricity provider over the phone. We had agreed to come back to the conversation in the future and ONLY THAT (I had trained call centre workers for years so I know exactly to be precise when agreeing or disagreeing to things). After finding out that contract started working against my precise will I contacted their customer service three times (in a span of 3 weeks) and have been told I will be contacted back - what never happened, which only confirms it wasn’t a mistake but intentional forgery they know about. The case is being directed to the Police, Forbrukerrådet, all the newspapers I will find and I am happily going to leave 1 star reviews on all the portals online. BEWARE
Hi Michael, I`m sorry that you have this impression of NorgesEnergi, and would like to look in to this to see what might have happen in this case. When we offer a new agreement we always require approval before we start the agreement, I therefore hope you have the oppertunety to contact us again via mail: [email protected] so we can get further information. Feel free to refer to this post and me. Best regards Nina, NorgesEnergi
Helt forferdelig 2000 på varme dager omg.. ikke råd å betale de regninger men betaler åsså blir ikke fjernet en gang fra ubetalte fakturer.. Har bindingstid tid til september, gleder meg til å bli kvit den. Lureri etter det..
Hei Kristina G. Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen du har hos oss. Det er dessverre vanskelig å vite hvilken avtale du har hos oss, så vi håper du kan ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi gå igjennom din avtale. . Selve spotprisen er høyere enn i 2020, men den er lik hos alle leverandører. Mvh Ida - Norgesenergi