⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig kundeservice

Omtale av  Robin

Dårlig kundeservice. Sur kundebehandler etter at jeg byttet selskap grunnet innblanding i vindkraft.

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2020 20:53

Hei Robin! Våre kundebehandlere skal alltid være høflige og hyggelige i kontakt med våre kunder, og jeg beklager at du har hatt denne opplevelsen. Det stemmer at vi er eid av Fortum som har fått tildelt noen få konsesjoner av norske myndigheter på å bygge vindmøller i Norge. Men NorgesEnergi er et strømselskap, ikke en strømprodusent, og vi har ingen egne interesser i norsk vindkraft. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (2)

Svindles av selgerene

Omtale av  Lill E

De lover deg billigere strøm enn det du har eller kan få av andre leverandører. Når du har sagt ja på en sms som ikke inneholder noe informasjon av avtalen og kontakter Norgesenergi for informasjon så er det ingenting av det som er lovet av selger med i avtalen. De har opptak, men tar ikke opptak av hva selgeren selger, kun den biten hvor du har sagt Ja, selv om du kanskje ikke sa Ja til avtalen. Men dette vil bli brukt i mot deg. Når du innser at du ikke vil ha denne avtalen for det var ikke den du hadde takket ja til så nekter Norgesenergi å slette avtalen, dette er noe hvilket som helst strømselskap kan gjøre, men Norgesenergi sier da at de har et veldig unikt system så DE kan ikke slette. Så man sender inn angrerettskjema da for å få dette strøket, men den mottar aldri Norgesenergi, selv om de sender mail med bekreftelse på mottatt mail. Aldri mer Norgesenergi

Svar fra NorgesEnergi
21.08.2020 14:23

Hei Lill! Når man har samtale med selger, skal selger gå igjennom avtalevilkår og få et muntlig samtykke til avtalen. Denne samtalen blir tatt opp på lydfil, og dette blir man opplyst om. Når man har gjort dette, vil man motta en sms man må besvare "ok" på, slik at vi også mottar skriftlig samtykke. Deretter skal man motta en "velkomst" e-post med ytterligere informasjon om avtalen og oppstartsprosessen. Jeg forstår det slik at du har sendt oss et angreskjema og ønske om å kansellere avtalen. Kontakt oss gjerne, slik at vi kan undersøke hva som har skjedd. Du kan kontakte oss på tlf 38 10 00 80, eller sende oss en e-post til [email protected]. Henvis gjerne til innlegget og meg. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (3)

Billig strøm

Omtale av  Torbjørn D

Beviselig et av Norges 10 billigste strømselskaper. God kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
28.08.2020 08:03

Hei Torbjørn! Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det betyr mye for oss at du er en fornøyd kunde hos NorgesEnergi, og det håper vi du fortsetter med! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Forferdelig kundebehandling!

Omtale av  Laila S

Dette er eit selskap som kun, ene å alene, tenker profitt. Uten tanke for situasjonen til eldre, pårørande og sjuke folk. Lovnad om å ikkje ta kontakt meir bryt dei galant. Til tross for at personen har registrert seg mot tlf salg i Brønnøysund tek dei kontakt om å om igjen. Lokket med "gode tilbud " Skuffande rett og slett! Nei Norges Energi bør lære av t.d Eidsiva å Tussa...å andre. Høyr på kva fortvilende pårørande har å fortelle....istedenfor å lene seg til paragrafa å lover å regler...Ta dokke eit kurd i etikk å moral.

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2020 20:49

Hei Laila S! Dette inntrykket ønsker vi ikke at våre kunder skal ha, og det er leit å høre at det er dette inntrykket du har av oss som selskap. Vi bryr oss om våre kunder, og ønsker at de skal være fornøyde med NorgesEnergi som sin strømleverandør. Vi skal selvfølgelig ikke ta kontakt dersom man er registrert mot tlf salg. Jeg håper derfor at du tar kontakt med oss, slik at vi kan ta saken videre. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (2)

Diskriminerende

Omtale av  Ole P

Aldri mer Norgesenergi. Selge meg forsikring skulle dem gjøre og teite meg har betalt forsikring tilfelle jeg ble syk osv, men når jeg først ble syk... Så ble jeg alvorlig syk og mistet mye av min hukommelsen, som denne forsikringen. Helt til jeg fikk en påminnelse pr E-post. Men da var det for sent for både Norgesenergi og deres tredjepart. Klagene hjalp ingen ting og dem bare avviser meg. Min erfaring er da at dem faktisk har regler/krav som diskriminerer en gruppe av oss som rammes av sykdom i hode med hukommelsestap. Er det ikke fantastisk! Ingen ydmykhet eller imøtekomme holdning fra NorgesEnergi eller deres samarbeidspartnere. Nei. Hold dere unna, disse er ikke verdt en eneste kunde etter mitt syn. Er nå kunde hos en annen strømleverandør.

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2020 20:48

Hei Ole P! Det er trist å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen, det ønsker vi selvsagt ikke. Forsikringen du sikter til, antar jeg er produktet Sparepakken. Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Jeg håper du kontakter oss på ny, slik at vi kan se på hva som har skjedd i denne saken. Kontakt oss gjerne på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (2)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ikke bare strøm

Omtale av  M

En skulle tro at det var enkelt å ha betale for strøm uten å bry seg videre med det. Med NorgesEnergi får man med frekke telefoner i tillegg. Ringte en periode 2-3 ganger om dagen fra nr. det ikke kunne ringes tilbake til. Skulle flytte ut fra leilighet uten å opprette nytt abonnement med det første, og det kan man tydeligvis ikke gjøre. Sure mennesker som er frekke og legger på om du ikke har en adresse, grunn eller dato for flytting (noe jeg trodde man selv kunne finne ut av før NorgesEnergi måtte vite det?) Fikk tatt telefonen to ganger på en dag og fikk «voksenkjeft» da jeg ga beskjed om at de allerede hadde ringt da det ikke var hun jeg snakket med som hadde ringt forrige gang... Har fått blokkert numrene de ringer fra nå, men skal jo ikke være nødvendig fra et firma som fremstår nogenlunde seriøst. Ville helt klart valgt et annet firma og med glede betalt mer for det også.

Svar fra NorgesEnergi
16.07.2020 11:19

Hei M! Det er utrolig leit at du sitter igjen med denne opplevelsen. Det stemmer at vi kan ta kontakt dersom du har meldt flytting hos oss, men kundebehandler skal derimot alltid være høflige og hyggelige uavhengig av om du vil ha oss med på flyttelasset eller ikke. Vi tar din tilbakemelding svært alvorlig og håper du kan ta kontakt med oss slik at vi får undersøkt hva som har skjedd. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (2)

Frekke selgere som ringer gang på gang

Omtale av  Geir R

Disse har ringt frua mange ganger, selv om vi har opplyst at vi leier hos hennes mor, og har strøm inkludert. I dag ringte en frekk f. Og spurte : har du fremdeles strøm gjennom din mor. Frua svarer: ja, og jeg er ganske lei at dere ringer gang på gang, har sikkert 14 telefoner fra dere... Selger: nei, vi har bare ringt 7 ganger, så la han på.. Dust.

Svar fra NorgesEnergi
02.07.2020 08:36

Hei Geir R, Det er veldig trist å høre dere har hatt denne opplevelsen med en av våre selgere, det er ikke greit! Vi er veldig opptatte av at våre selgere alltid skal være høflige og hyggelige uavhengig av om man takker ja eller nei. Håper dere kan ta kontakt med oss slik at vi kan se nærmere på hva som har skjedd. Vi kan selvfølelig også fjerne deres nummer fra våre ringelister. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (5)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR