NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Disse har ringt frua mange ganger, selv om vi har opplyst at vi leier hos hennes mor, og har strøm inkludert. I dag ringte en frekk f. Og spurte : har du fremdeles strøm gjennom din mor. Frua svarer: ja, og jeg er ganske lei at dere ringer gang på gang, har sikkert 14 telefoner fra dere... Selger: nei, vi har bare ringt 7 ganger, så la han på.. Dust.
Hei Geir R, Det er veldig trist å høre dere har hatt denne opplevelsen med en av våre selgere, det er ikke greit! Vi er veldig opptatte av at våre selgere alltid skal være høflige og hyggelige uavhengig av om man takker ja eller nei. Håper dere kan ta kontakt med oss slik at vi kan se nærmere på hva som har skjedd. Vi kan selvfølelig også fjerne deres nummer fra våre ringelister. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
ALDRI VELG NORGESENERGI. De svindler med ekstra produkter så det holder. Nevner ingenting om at det er tilleggsprodukter og baker inn. I etterkant nekter de å kompensere. Helt sykt at det tillates slik svindel.
Hei Vu T! Det er leit å høre du sitter igjen med den opplevelsen. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Innpåsliten selgar ringer og selger "bedriftsavtale" med 0,- i påslag. Påstår at det ikkje er bindingstid, men 6 mnd. oppsigelse.. det er jo det det samme!! Kall det kva du vil. Ber om å tilsendt avtale på e-post, men får en SMS full av skrivefeil frå selgar. Nektar å sende noko på mail - ikkje godt nok - luktar svindel lang veg.
Hei Daniel! Det er leit å høre du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Vi er veldig opptatte av at våre selgere utgir riktig informasjon og det stemmer at noen av våre utvalgte bedriftavtaler har en oppsigelsestid. Ved avtaleinngåelse blir det alltid sendt ut avtalevilkår på epost, men du skal selvfølgelig også få lov til å få tilbudet sendt på epost før du takker ja om ønskelig. Gjerne ta kontakt med vår bedriftsavdeling på telefon: 381 00 081, eller per e-post: [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi
Ble oppsøkt av selger som påsto å ha sendt tilbud til alle enheter i borettslaget (uten at det kom frem om det var på papir eller SMS/e-post) og i den forbindelse ville inn og snakke med hver enkelt beboer om tilbudet. Selger presenterte seg innledningsvis kun ved fornavn, jeg måtte spørre hvor vedkommende kom fra. Først da ble NorgesEnergi nevnt. Sjekket ved telefon til styreleder i borettslaget (som ikke var hjemme på tidspunktet) og fikk avkreftet at noen hadde mottatt det påståtte tilbudet. Det var heller ikke kjent for styreleder. Tvilsom praksis/forretningsmodell hos NorgesEnergi!
Når man forsøker å si opp en avtale, får man varsel om at det er 6 måneders oppsigelse og at man får et bruddgebyr per måler. Samtidig tar de kr 99 i fastavgift og noe som heter vintertrygghet til kr 49 dukker også opp.
Hei Hugo! Det stemmer at utvalgte bedriftavtaler har en oppsigelsestid. Gjerne ta kontakt med vår bedriftsavdeling så kan vi se nærmere på avtalen din. Kontakte oss på telefon: 381 00 081, eller per e-post: [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi
NorgesEnergi ringte og utga seg for å være min nåværende leverandør ("Hei dette er fra 'mumle mumle', det er vi som leverer strømmen din nå") og ville sette meg over på et billigere abonnement siden jeg har enkeltmannsforetak. Først da jeg mottok epost fra dem, forsto jeg at dette var et helt annet firma som jeg aldri har hørt om før, og som jeg nå er kunde hos med 6 mnd. bindingstid. Som enkeltmannsforetak får man også oppgitt fiktivt lave priser (de oppgir prisen uten moms, selv om firmaet ikke nødvendigvis har fradragsberettighet strøm), og man mister angreretten, som antagelig er grunnen til at NorgesEnergi tråler Brønnøysundregistrene etter ENK-er de kan kontakte. Det er ingen grunn til å stole på et firma som selger produktet sitt med slike metoder. Styr unna!
Hei Anders! Det er leit å høre du sitter igjen med denne opplevelsen. Våre selgere skal alltid tydelig presentere hvor de ringer fra og vi beklager dersom det ikke har skjedd. Vi tar din tilbakemelding veldig alvorlig og håper du kan ta kontakt med oss slik at vi får undersøkt hva som har skjedd. Vennligst ta kontakt med vår bedriftavdeling på telefon: 381 00 081, eller per e-post: [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg er fornøyd med norgesenergi. Billig strømavtale og svært oversiktlig faktura uten noe surr "mellom linjene". Nei disse har hatt meg som kunde i mange år,og de får beholde meg enda noen år til. ☺
Hei Hanne! Så utrolig hyggelig at du har tatt deg tid til å legge igjen en så fin kommentar :) Ønsker deg en kjempe fin sommer! Hilsen alle oss i NorgesEnergi