⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

God service.

Omtale av  Olaf

God kundeservice, gunstige avtale . God information om endringer

Svar fra NorgesEnergi
04.12.2020 11:42

Hei Olaf! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Forferdelig lureri! Ringer og tilbyr dårligere avtale for å beholde deg som kunde når du bytter bort

Omtale av  Christer

Hold dere unna! Lureri, tilbyr først strømavtale med tilleggskostnader, så hvis du bytter bort så ringer de deg opp med en gang og tilbyr deg en enda dårligere lureriavtale som liksom skal være «bedre enn den du hadde, og best på markedet spesialtilpasset din bolig» Dårlig kundeservice, ringer ikke tilbake som lovet, bytter ikke strømavtale for deg selv om du sender epost.

Svar fra NorgesEnergi
04.12.2020 11:39

Hei Christer, Det er svært beklagelig å høre at du har vært misfornøyd med din avtale hos NorgesEnergi - det ønsker vi selvfølgelig ikke. Vi ønsker alltid å tilby de rimeligste avtalene som skal være tilpasset kundens forbruk. Dersom man har med fordelsprodukter i avtalen, skal disse alltid opplyses om og godkjennes av kunden. Vi skal alltid kunne endre strømavtale dersom du tar kontakt med oss så lenge dette er i henhold til avtalevilkår, da det er viktig for oss at du har strømavtalen du ønsker. Jeg beklager virkelig dersom vi har informert om at vi vil ringe deg tilbake, og ikke gjort dette. Håper du tar kontakt dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Du må gjerne kontakte oss per tlf 38 10 00 80, henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God service og forståelse for at en spør når en lurer på noe👍

Omtale av  Vidar K

Ryddig selskap som viser forståelse for det en spør om - eksempelvis så stod det på regningen «annet» kr.59,-. Dette ble besvart med faktura, men ville falle bort ved neste faktura da dette da går elektronisk. Ekspeditør sier, uten oppfordring, at han vil redusere neste regning. Dette kaller jeg service!!! Takk for god behandling og hod førejulst🎄

Svar fra NorgesEnergi
04.01.2021 22:18

Hei Vidar! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en riktig god jul, og et godt nytt år! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Proffe seriøst aktører i strømmarked.

Omtale av  Rune

Ryddig og bra vil kunden beste. Seriøst flinke til å finne bedre avtaler.

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2020 13:47

Hei Rune! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør, det setter vi stor pris på. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Hyggelig samtale med dere.

Omtale av  Jarle

Lett å få kontakt.Hyggelig saksbehandler. Lett å forstå på norsk.

Svar fra NorgesEnergi
26.11.2020 11:40

Hei Jarle! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ekstremt irriterende

Omtale av  Mari

Jeg fikk en tlf av en selger fra Norgesenergi når jeg flyttet til en annen adresse og fikk masse spørsmål om tilleggsprodukter som jeg takket fint nei til alle utenom strømkonto. Fikk plutselig opp at jeg betalte for noe som heter 100% fornybar energi så kontaktet dem og de sa de skulle kreditere det. Så nå ser jeg at jeg har betalt for andre tilleggsprodukter og beløpene jeg har blitt fakturert for er høyere enn det som står spesifisert på fakturaen. Og nå får jeg ikke en gang tak i de! Jeg har prøvd chat, tlf og mail men får opp at de har stengt. Klokken er 13:48 på en tirsdag og åpningstidene deres er 8-16 i hverdager?? Synes dette er dårlig, greit at dere ordner opp men dette burde ikke vært et problem til å begynne med!

Svar fra NorgesEnergi
26.11.2020 11:39

Hei Mari! Her høres det ut som at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi, og det må vi virkelig beklage! Man skal selvfølgelig ikke få med produkter i avtalen dersom disse ikke er godkjent av kunden selv. Jeg håper du derfor har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får sett nærmere på dette og finner en løsning. Kundesenteret er åpent 08-16, man-fre. Chatten er åpen 09-16 man-fre og vi er tilgjengelig på facebook 09-16 man-fre dersom du har fått informasjon om at kundesenteret er stengt må vi selvfølgelig undersøke dette nærmere, da dette ikke stemmer. Håper vi hører fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Vente tid på tlf

Omtale av  Palmar B

Ventet 2 timer og 20 minutter på tilbake ringing fra dere hvor jeg beholdt min plass i køen! Alt for lang tid!!!🙄 Fikk løst problemet ok. Flink rådgiver.

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR